Aimbulance розробило для Mastercard новий концепт в Instagram

Перший концепт для Instagram-сторінки Mastercard команда Aimbulance розробила ще два роки тому. За основу взяли ідею з візуалізацією щоденних дрібничок, які користувач може придбати за допомогою Mastercard. Накупити сезонних ягід коханій людині та потішити її/його після роботи або несподівано подарувати своїй дитині плюшевого ведмедика, сходити на виставу з мамою, яку давно не бачив. Навіть звичайні речі можна перетворити на безцінні разом із Mastercard — так звучала Big Idea проєкту.

7BPa5LVm m - Aimbulance розробило для Mastercard новий концепт в Instagram

Історії команда фотографувала на фонах кольорів бренда, кожного разу використовуючи різний тематичний реквізит, а картка Mastercard була головним елементом композиції. Усі світлини були зроблені у форматі flatlay (вид згори). Пост виходив щоп’ятниці.

Однак у другій половині 2018-го клієнт попросив Aimbulance знайти інше рішення для подання контенту. Зміна візуального підходу для SMM — звичне явище, проте креатори не хотіли далеко відходити від основної ідеї. У наявному контенті подавались історії від першої особи, щоразу від різного героя. Тому, було вирішено разом із візуальним складником змінити й спілкування з аудиторією. У цілому клієнт хотів, щоби новий підхід був ближчим до платформи бренда Start Something Priceless.

Рішення

У новому концепті людям розповідають, що з Mastercard кожен може почати безцінну історію. Наприклад, споживачу показують, що звичайний набір фарб може стати картиною, а завдяки картці Mastercard його/її рюкзак для подорожей усе частіше буде вирушати по нові пригоди. Головне — почати.

«Ще ми подивилися на положення клітинок в Instagram-контенті й вирішили скористатися самим виглядом його галереї, адже фотографії можна розкласти на декілька клітинок та пов’язати їх в одну композицію.

P0TymiC6 m - Aimbulance розробило для Mastercard новий концепт в Instagram

У нашому підході ми використовуємо одразу три фотографії. Кожне зображення має самостійний вигляд у стрічці, а в профілі формує цілісну композицію.

Круто, коли контент на сторінці синхронізується один з одним. Колажування досі в тренді сторінок Instagram, але не всі створюють його правильно з точки зору концептуальності.

KyDMYIJ9 m - Aimbulance розробило для Mastercard новий концепт в Instagram

Водночас ми залишаємося в рамках брендбука Mastercard та показуємо реальні історії, у яких користувачі можуть впізнати себе», — кажуть в Aimbulance.

Instastories

Спілкуватися з аудиторією планувалось й далі, тому новий підхід підкріпився додатковим каналом взаємодії з аудиторією — instastories.

Середнє охоплення іміджевої story становить від 1300 до 2300 органічних переглядів, що демонструє високий відсоток переглядів (понад 14% від загальної аудиторії).

LDPzx1Xn l - Aimbulance розробило для Mastercard новий концепт в Instagram

Спілкуватися з аудиторію допомагає формат «запитання — відповіді» у тему контент-плану публікацій. Підписники охоче діляться своїми історіями на різну тематику: від особистого досвіду з водним видом спорту до імені домашньої рослини в горщику.

7IEpCpOB l - Aimbulance розробило для Mastercard новий концепт в Instagram

Охоплення такого формату зазвичай вище, ніж в іміджевих stories — 1600–2000 переглядів. Аудиторії завжди ближчі історії, які розповідають інші люди.

Партнерські кампанії також вдало інтегруються у формат instastory та дають змогу робити подарунки підписникам за просте виконання умов, де зайві дії не потрібні: усе в межах серії stories.

Pif5hCtK l - Aimbulance розробило для Mastercard новий концепт в Instagram

Саме така взаємодія демонструє високі показники конверсії. У середньому до таких активацій приєднується від 300 до 600 учасників, тобто 18,4% користувачів, котрі переглянули серію stories.

Цей формат також просувається та охоплює в середньому 300 000 користувачів щомісячно.

Висновки

Алгоритми змінюються, тому треба не боятися бути гнучкими та вдосконалювати підхід до сторінок брендів. Важливо спілкуватися з аудиторією, шукати канали тощо.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Чотири діджитал-тренди, якими варто скористатися в маркетинговій стратегії 2020/2021

Очільниця маркетингової компанії The Word Pro розповіла про діджитал-тренди в соцмережах, якими є сенс скористатися в маркетинговій стратегії 2020/2021.

TikTok_news_1920x1080_

Какое лето, такие и песни: топ вирусных трендов и треков лета-2020 в TikTok

Пока весь мир с замиранием сердца наблюдал за тем, как решается судьба TikTok в США, лето 2020 года, несомненно, запомнится как лето в стиле TikTok. ...

Креативна агенція IAMIDEA створила нову комунікацію для «Будинку Іграшок»

Креативна агенція IAMIDEA створила нову комунікацію для «Будинку Іграшок»

За певний час «Будинок іграшок» став місцем вибору подарунків дітям переважно за великої, особливої нагоди. При цьому асортимент товарів величезний ...

Діджиталізація білбордів: 10 прикладів інтерактивної digital outdoor реклами

Діджиталізація білбордів та їх широке застосування в маркетингу – не випадкова тенденція в умовах наростання популярності соцмереж та цифрових технологій.

Агенція Dozen відкриває офіс у Польщі

Брендингова агенція Dozen відкриває офіс у Варшаві, який стане центральноєвропейським хабом компанії. Новий офіс очолить Олена Твердохліб, керівна партнерка і ...

Акцент на ефективність: як TWIGA Ukraine креативила для Effie Awards Ukraine

Цьогоріч премії для маркетологів та рекламістів Effie Awards Ukraine виповнюється 15 років. До річниці комунікаційна група TWIGA Ukraine підготувала промокампанію, ...