Агентство комплексних медіарішень Sigma повідомляє про запуск однієї з перших рекламних кампаній на українських ТБ-каналах за час війни в Україні. Замовником є міжнародна група фармацевтичних компаній «Кусум».
Юлія Соколова, CEO Sigma:
«За час війни українська медійна індустрія, як і безліч інших індустрій, стагнує. Наше агентство Sigma продовжує працювати, допомагаючи клієнтам з комунікацією у цей надскладний для усіх час. Сьогодні ми раді повідомити, що разом з партнером, групою фармацевтичних компаній «Кусум», наша команда запустила одну з перших рекламних кампаній на українському телебаченні. Ми вдячні нашому клієнту за цей крок, який підтримає нашу команду. Також хочу подякувати нашим телевізійним партнерам, які знаходять спільні рішення та інструменти для ефективної та плідної співпраці в ці важкі для всіх часи».
Павло Чуба, директор з маркетингу групи фармацевтичних компаній «Кусум»:
«З перших днів активної фази війни «Кусум» робить усе можливе, щоб допомагати. Ми надаємо благодійну допомогу лікарськими засобами, перераховуємо кошти на потреби ЗСУ та багато іншого. Наша група зібрала та організувала доставку 20 тонн гуманітарного вантажу лікарськими засобами в Україну. Ще одна партія наразі готується. Таким чином, загальна сума допомоги становитиме більше 60 мільйонів гривень. Але «Кусум», як відповідальний бізнес, розуміє, що економіка повинна працювати, а підприємства оплачувати податки, та підтримувати інші сфери економіки, адже це робочі місця та добробут українців. Ми працюємо та продовжуємо допомагати, бо віримо у нашу спільну перемогу, у перемогу України та відновлення економіки в найближчому майбутньому!».
Читайте також:
Скільки коштує ведмедик? Українські креатори закликають підтримати сім’ї біженців із дітьми