Агентство mirrolab показало процес створення айдентики нового бренду сумок та рюкзаків Milinal

Milinal — новий бренд сумок та рюкзаків, що продаватиметься за кордоном онлайн. Це стильні, місткі та зручні рюкзаки, в яких знайшли ідеальний баланс між функціональністю та привабливим виглядом. Креативне агентство mirrolab розробило айдентику Milinal, що відображає дух бренду.

Розпочалась робота з аналізу

Після аналізу ринку, здається, не залишилось бренду рюкзаків, який би агентство не оглянуло. Це допомогло команді побудувати цілу серію варіантів айдентики для Milinal.

Milinal

Сім раз відмір — раз відріж

Перед тим, як презентувати фінальний проєкт, агентство mirrolab розробило 7 ідей, з яких складався творчий процес.

Був лабіринт

Ми щодня будуємо плани, ставимо перед собою цілі. Життя теж будує власні плани на нас. А ще люди будують міста, у яких ми живемо і пересуваємося їхніми лабіринтами. Так в ідеї лабіринту передали урбаністичний принцип продукту.

Milinal
Milinal
Milinal

Були адаптивні кубики

Форма логотипу вдало адаптується до форми рюкзаків. Раніше чорні квадрати, тепер чорні куби — мистецтво циклічне і… чотирикутне. Агентство відобразило цю ідею у власному квадратному мінімалізмі, який апелює до форми рюкзаків.

Milinal
Milinal
Milinal

Бірка

Все, що нам потрібно знати про одяг, знаходиться в одному місці — на бірці. На ній всі функціональні переваги, деталі та виробник. Бірки дуже функціональні, як і продукт Milinal. Тому в цій ідеї mirrolab скористалися функціями бірок, нашивок, бічних кишень та лямок.

Milinal
Milinal
Milinal

Скороходи

Milinal — швидкий бренд, який намагається встигати за всіма новинками у світі моди. Він швидкий бігун, встигає виконувати купу справ за день: стоїть з нами за спиною в пробках, вміщає в себе усе, що захочемо, та за нашим бажанням може змінювати форму, аби тільки нам догодити.

Milinal
Milinal

Місткий рюкзак

Рюкзак-роллтоп — як пластилін. Він може підлаштуватись під найвигіднішу форму: від малогабаритного до безмірного розміру. Туди може влізти все і навіть більше! Цю пластичність відобразили в айдентиці.

Milinal
Milinal
Milinal

Динаміка

Milinal — це рух. Механічний, броунівський, суспільний. Він рухається лише вперед. Може, інколи і хаотично, але з чіткою метою. До логотипу додали стрілку, яка завжди вказує на постійний рух, до якого закликає бренд. Тільки вперед і тільки практично.

Milinal

Функціональний рюкзак

Зупинились на функціональності. Ідея адаптується залежно від форми, кольору та назви аксесуару. В її основі — концепція самого продукту — функціональність та універсальність рюкзаків. Це дизайн, де функція визначає форму.

Ось, що вийшло

Принцип рюкзака-роллтопа втілили у простих геометричних формах — прямокутниках — простір між якими можна наповнювати залежно від потреби. Так само як і рюкзаки змінюють об’єм залежно від кількості речей.

Команда mirrolab хотіла створити шрифт з характером, який відповідає ідеї бренду та відобразить його сучасність. Тому в основі логотипу — унікальне шрифтове накреслення, літери якого продовжують ідею айдентики. 

Навіть основні брендові кольори найфункціональніші з усіх — чорний та білий.

Додаткові кольори використовуються для варіативності комунікації та гнучкості у соціальних мережах.

Так агентство створило гнучку дизайн-систему, яку можна адаптувати під будь-яке наповнення.

Все найважливіше криється всередині рюкзака, у його функціоналі. Саме це mirrolab і підкреслили у рішенні.


Читайте також: Вперше за 10 років Depositphotos провела ребрендинг. Результатом співпраці CREVV та Depositphotos стали: нове позиціонування, tone of voice, логотип та унікальний фірмовий шрифт.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Екс-керівник Crello Назар Беген приєднався до PromoRepublic

Назар Беген став директором з маркетингу PromoRepublic, міжнародної платформи з автоматизації роботи з соціальними мережами. Перш ніж приєднатися до команди ...

Кейс AIR Brands: інфлюенсери про відповідальне ставлення до тварин і гру для дітей від Happy Paw і Purina

Діти часто мріють про собаку, але не всі усвідомлюють, що тварина — це не тільки радість, а й відповідальність. Бренд ...

PRIME Group нагородить найсміливішу OOH-кампанію на КМФР-2021

Оператор зовнішньої реклами PRIME Group вручить нагороду «За сміливість» авторам неординарної та запальної кампанії, що буде подана на конкурс Out ...

Creative Digest CIAU. Випуск #034

Новини Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions. Можливості для студентів і молодих креаторів. Новий онлайн-інструмент від Depositphotos. Та нова добірка книг ...

«Май повагу до тітоньки», – каже реклама філіппінської мережі пекарень Julie’s

Події ролика для мережі пекарень Julie’s розгортаються у спортзалі, де немолоді тітоньки спокійно вправляються собі перед дзеркалом.

WARC підраховує, як часто креативна робота є водночас ефективною

Спираючись на дані свого рейтингу, платформа WARC вирішила з’ясувати, чи існує кореляція між ефективністю та відзначеною нагородами креативністю.