• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Агентство mirrolab показало процес створення айдентики нового бренду сумок та рюкзаків Milinal

29 Грудня, 2020
Час прочитання: 5 хв.
A A
Агентство mirrolab показало процес створення айдентики нового бренду сумок та рюкзаків Milinal
Share on FacebookShare on Twitter

Milinal — новий бренд сумок та рюкзаків, що продаватиметься за кордоном онлайн. Це стильні, місткі та зручні рюкзаки, в яких знайшли ідеальний баланс між функціональністю та привабливим виглядом. Креативне агентство mirrolab розробило айдентику Milinal, що відображає дух бренду.

Розпочалась робота з аналізу

Після аналізу ринку, здається, не залишилось бренду рюкзаків, який би агентство не оглянуло. Це допомогло команді побудувати цілу серію варіантів айдентики для Milinal.

Milinal

Сім раз відмір — раз відріж

Перед тим, як презентувати фінальний проєкт, агентство mirrolab розробило 7 ідей, з яких складався творчий процес.

Був лабіринт

Ми щодня будуємо плани, ставимо перед собою цілі. Життя теж будує власні плани на нас. А ще люди будують міста, у яких ми живемо і пересуваємося їхніми лабіринтами. Так в ідеї лабіринту передали урбаністичний принцип продукту.

Milinal
Milinal
Milinal

Були адаптивні кубики

Форма логотипу вдало адаптується до форми рюкзаків. Раніше чорні квадрати, тепер чорні куби — мистецтво циклічне і… чотирикутне. Агентство відобразило цю ідею у власному квадратному мінімалізмі, який апелює до форми рюкзаків.

Milinal
Milinal
Milinal

Бірка

Все, що нам потрібно знати про одяг, знаходиться в одному місці — на бірці. На ній всі функціональні переваги, деталі та виробник. Бірки дуже функціональні, як і продукт Milinal. Тому в цій ідеї mirrolab скористалися функціями бірок, нашивок, бічних кишень та лямок.

Milinal
Milinal
Milinal

Скороходи

Milinal — швидкий бренд, який намагається встигати за всіма новинками у світі моди. Він швидкий бігун, встигає виконувати купу справ за день: стоїть з нами за спиною в пробках, вміщає в себе усе, що захочемо, та за нашим бажанням може змінювати форму, аби тільки нам догодити.

Milinal
Milinal

Місткий рюкзак

Рюкзак-роллтоп — як пластилін. Він може підлаштуватись під найвигіднішу форму: від малогабаритного до безмірного розміру. Туди може влізти все і навіть більше! Цю пластичність відобразили в айдентиці.

Milinal
Milinal
Milinal

Динаміка

Milinal — це рух. Механічний, броунівський, суспільний. Він рухається лише вперед. Може, інколи і хаотично, але з чіткою метою. До логотипу додали стрілку, яка завжди вказує на постійний рух, до якого закликає бренд. Тільки вперед і тільки практично.

Milinal

Функціональний рюкзак

Зупинились на функціональності. Ідея адаптується залежно від форми, кольору та назви аксесуару. В її основі — концепція самого продукту — функціональність та універсальність рюкзаків. Це дизайн, де функція визначає форму.

Ось, що вийшло

Принцип рюкзака-роллтопа втілили у простих геометричних формах — прямокутниках — простір між якими можна наповнювати залежно від потреби. Так само як і рюкзаки змінюють об’єм залежно від кількості речей.

Команда mirrolab хотіла створити шрифт з характером, який відповідає ідеї бренду та відобразить його сучасність. Тому в основі логотипу — унікальне шрифтове накреслення, літери якого продовжують ідею айдентики. 

Навіть основні брендові кольори найфункціональніші з усіх — чорний та білий.

Додаткові кольори використовуються для варіативності комунікації та гнучкості у соціальних мережах.

Так агентство створило гнучку дизайн-систему, яку можна адаптувати під будь-яке наповнення.

Все найважливіше криється всередині рюкзака, у його функціоналі. Саме це mirrolab і підкреслили у рішенні.


Читайте також: Вперше за 10 років Depositphotos провела ребрендинг. Результатом співпраці CREVV та Depositphotos стали: нове позиціонування, tone of voice, логотип та унікальний фірмовий шрифт.

Теги: айдентикадизайнкреатив

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

40+ експертів, 500+ учасників і нескінченна кількість інсайтів: як пройшов MRKTNG MRTHN 2025

10 Червня, 2025
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025
Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.