• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Агентство mirrolab показало процес створення айдентики нового бренду сумок та рюкзаків Milinal

29 Грудня, 2020
Час прочитання: 5 хв.
A A
Агентство mirrolab показало процес створення айдентики нового бренду сумок та рюкзаків Milinal
Share on FacebookShare on Twitter

Milinal — новий бренд сумок та рюкзаків, що продаватиметься за кордоном онлайн. Це стильні, місткі та зручні рюкзаки, в яких знайшли ідеальний баланс між функціональністю та привабливим виглядом. Креативне агентство mirrolab розробило айдентику Milinal, що відображає дух бренду.

Розпочалась робота з аналізу

Після аналізу ринку, здається, не залишилось бренду рюкзаків, який би агентство не оглянуло. Це допомогло команді побудувати цілу серію варіантів айдентики для Milinal.

Milinal

Сім раз відмір — раз відріж

Перед тим, як презентувати фінальний проєкт, агентство mirrolab розробило 7 ідей, з яких складався творчий процес.

Був лабіринт

Ми щодня будуємо плани, ставимо перед собою цілі. Життя теж будує власні плани на нас. А ще люди будують міста, у яких ми живемо і пересуваємося їхніми лабіринтами. Так в ідеї лабіринту передали урбаністичний принцип продукту.

Milinal
Milinal
Milinal

Були адаптивні кубики

Форма логотипу вдало адаптується до форми рюкзаків. Раніше чорні квадрати, тепер чорні куби — мистецтво циклічне і… чотирикутне. Агентство відобразило цю ідею у власному квадратному мінімалізмі, який апелює до форми рюкзаків.

Milinal
Milinal
Milinal

Бірка

Все, що нам потрібно знати про одяг, знаходиться в одному місці — на бірці. На ній всі функціональні переваги, деталі та виробник. Бірки дуже функціональні, як і продукт Milinal. Тому в цій ідеї mirrolab скористалися функціями бірок, нашивок, бічних кишень та лямок.

Milinal
Milinal
Milinal

Скороходи

Milinal — швидкий бренд, який намагається встигати за всіма новинками у світі моди. Він швидкий бігун, встигає виконувати купу справ за день: стоїть з нами за спиною в пробках, вміщає в себе усе, що захочемо, та за нашим бажанням може змінювати форму, аби тільки нам догодити.

Milinal
Milinal

Місткий рюкзак

Рюкзак-роллтоп — як пластилін. Він може підлаштуватись під найвигіднішу форму: від малогабаритного до безмірного розміру. Туди може влізти все і навіть більше! Цю пластичність відобразили в айдентиці.

Milinal
Milinal
Milinal

Динаміка

Milinal — це рух. Механічний, броунівський, суспільний. Він рухається лише вперед. Може, інколи і хаотично, але з чіткою метою. До логотипу додали стрілку, яка завжди вказує на постійний рух, до якого закликає бренд. Тільки вперед і тільки практично.

Milinal

Функціональний рюкзак

Зупинились на функціональності. Ідея адаптується залежно від форми, кольору та назви аксесуару. В її основі — концепція самого продукту — функціональність та універсальність рюкзаків. Це дизайн, де функція визначає форму.

Ось, що вийшло

Принцип рюкзака-роллтопа втілили у простих геометричних формах — прямокутниках — простір між якими можна наповнювати залежно від потреби. Так само як і рюкзаки змінюють об’єм залежно від кількості речей.

Команда mirrolab хотіла створити шрифт з характером, який відповідає ідеї бренду та відобразить його сучасність. Тому в основі логотипу — унікальне шрифтове накреслення, літери якого продовжують ідею айдентики. 

Навіть основні брендові кольори найфункціональніші з усіх — чорний та білий.

Додаткові кольори використовуються для варіативності комунікації та гнучкості у соціальних мережах.

Так агентство створило гнучку дизайн-систему, яку можна адаптувати під будь-яке наповнення.

Все найважливіше криється всередині рюкзака, у його функціоналі. Саме це mirrolab і підкреслили у рішенні.


Читайте також: Вперше за 10 років Depositphotos провела ребрендинг. Результатом співпраці CREVV та Depositphotos стали: нове позиціонування, tone of voice, логотип та унікальний фірмовий шрифт.

Теги: айдентикадизайнкреатив

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки
Бізнес та Інновації

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки

9 Травня, 2025

Міжнародна експансія бізнесу починається з визначення конкурентної стратегії і відповіді на питання – яку цінність бізнес може дати міжнародному ринку? Motorimpex в Україні – це компанія №1 з гідравліки з...

Читати даліDetails

20 складів журі Ukrainian Creative Awards 2025 розпочали свою роботу. Оголошення переможців – наприкінці травня наживо

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle

РЕКОМЕНДОВАНО

Відео

Таня Поставна: сьогодні мама, завтра продюсерка

24 Квітня, 2025
Інсайти

Ребрендинг автоматів AQUABOX: від технічного продукту до стильного міського сервісу

23 Квітня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Global Best of the Best Effie Awards: міжнародна можливість для переможців Effie Awards Ukraine
Інсайти

Global Best of the Best Effie Awards: міжнародна можливість для переможців Effie Awards Ukraine

9 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.