Milinal — новий бренд сумок та рюкзаків, що продаватиметься за кордоном онлайн. Це стильні, місткі та зручні рюкзаки, в яких знайшли ідеальний баланс між функціональністю та привабливим виглядом. Креативне агентство mirrolab розробило айдентику Milinal, що відображає дух бренду.
Розпочалась робота з аналізу
Після аналізу ринку, здається, не залишилось бренду рюкзаків, який би агентство не оглянуло. Це допомогло команді побудувати цілу серію варіантів айдентики для Milinal.
Сім раз відмір — раз відріж
Перед тим, як презентувати фінальний проєкт, агентство mirrolab розробило 7 ідей, з яких складався творчий процес.
Був лабіринт
Ми щодня будуємо плани, ставимо перед собою цілі. Життя теж будує власні плани на нас. А ще люди будують міста, у яких ми живемо і пересуваємося їхніми лабіринтами. Так в ідеї лабіринту передали урбаністичний принцип продукту.
Були адаптивні кубики
Форма логотипу вдало адаптується до форми рюкзаків. Раніше чорні квадрати, тепер чорні куби — мистецтво циклічне і… чотирикутне. Агентство відобразило цю ідею у власному квадратному мінімалізмі, який апелює до форми рюкзаків.
Бірка
Все, що нам потрібно знати про одяг, знаходиться в одному місці — на бірці. На ній всі функціональні переваги, деталі та виробник. Бірки дуже функціональні, як і продукт Milinal. Тому в цій ідеї mirrolab скористалися функціями бірок, нашивок, бічних кишень та лямок.
Скороходи
Milinal — швидкий бренд, який намагається встигати за всіма новинками у світі моди. Він швидкий бігун, встигає виконувати купу справ за день: стоїть з нами за спиною в пробках, вміщає в себе усе, що захочемо, та за нашим бажанням може змінювати форму, аби тільки нам догодити.
Місткий рюкзак
Рюкзак-роллтоп — як пластилін. Він може підлаштуватись під найвигіднішу форму: від малогабаритного до безмірного розміру. Туди може влізти все і навіть більше! Цю пластичність відобразили в айдентиці.
Динаміка
Milinal — це рух. Механічний, броунівський, суспільний. Він рухається лише вперед. Може, інколи і хаотично, але з чіткою метою. До логотипу додали стрілку, яка завжди вказує на постійний рух, до якого закликає бренд. Тільки вперед і тільки практично.
Функціональний рюкзак
Зупинились на функціональності. Ідея адаптується залежно від форми, кольору та назви аксесуару. В її основі — концепція самого продукту — функціональність та універсальність рюкзаків. Це дизайн, де функція визначає форму.
Ось, що вийшло
Принцип рюкзака-роллтопа втілили у простих геометричних формах — прямокутниках — простір між якими можна наповнювати залежно від потреби. Так само як і рюкзаки змінюють об’єм залежно від кількості речей.
Команда mirrolab хотіла створити шрифт з характером, який відповідає ідеї бренду та відобразить його сучасність. Тому в основі логотипу — унікальне шрифтове накреслення, літери якого продовжують ідею айдентики.
Навіть основні брендові кольори найфункціональніші з усіх — чорний та білий.
Додаткові кольори використовуються для варіативності комунікації та гнучкості у соціальних мережах.
Так агентство створило гнучку дизайн-систему, яку можна адаптувати під будь-яке наповнення.
Все найважливіше криється всередині рюкзака, у його функціоналі. Саме це mirrolab і підкреслили у рішенні.
Читайте також: Вперше за 10 років Depositphotos провела ребрендинг. Результатом співпраці CREVV та Depositphotos стали: нове позиціонування, tone of voice, логотип та унікальний фірмовий шрифт.