Агенція Versa запустила перший вебсайт, який, за словами її креативної команди, взагалі не потребує навігації і працює натомість за принципом чат-боту. Креативники Versa переконані, що такий підхід до інтерфейсу позбавить користувачів потреби у довгих пошуках потрібної інформації та створить тісніший зв’язок між брендами і споживачами. А вебсайт сам покаже своїм відвідувачам, що де є.
Сайт Versa з діалоговим інтерфейсом використовує чат-бота зі штучним інтелектом. Тому відвідувачі можуть просто голосом або текстом одразу спитати, що їм треба, не розшукуючи цю інформацію на сайті.
Креативники Versa стверджують, що такий інтерфейс дозволяє створити справжній двосторонній діалог між сайтом та його користувачем.
Простота й інклюзивність
Кет Блекгем, гендиректорка Versa, вважає що це – саме те рішення, яке дозволить втримати увагу нетерплячих користувачів, що звикли розраховувати на моментальний доступ до будь-якої інформації.
Вона пояснює свою концепцію так: «Агенції та бренди присвятили не один рік розробці дизайну, орієнтованого на користувача. Але питання «Чому люди не можуть знайти на сайті те, що їм потрібно?» і досі лишається відкритим. Відповіддю є пошук без навігації. Доступ до інформації за допомогою голосового інтерфейсу полегшує діалог і потенційно робить сайт зручнішим для різних відвідувачів: для тих, для кого англійська – не рідна, для тих, у кого низький рівень письменності, для літніх людей, для людей, у яких проблеми із зором, координацією рухів, абощо. Оце і є справжній людиноцентричний дизайн, і він здатен перевернути наше уявленні про дизайн онлайн-платформи. Зараз люди очікують легкої та простої взаємодії із сайтами, застосунками та продуктами. Сайти без навігації – це можливість для брендів вести двосторонній діалог зі своїми клієнтами і в процесі збирати дані, які точніше відображатимуть потреби споживачів. Голосова навігація також дозволяє охопити ширше коло людей завдяки своїй доступності, адже людина в такий спосіб може просто висловити свій запит власними словами. І рівень володіння мовою, рівень письменності чи інвалідність не становитимуть тут перепони».
Сайти без навігації роблять непотрібними контекстуальні меню, вкладки та нескінченну прокрутку, одразу скеровуючи користувачів до інформації, яку вони шукають.
Бренди завдяки цьому отримують можливість персоналізувати взаємодію з користувачами, не вимагаючи від них зареєструватися та створити акаунт. До того ж, інсайти, отримані за допомогою такого інтерфейсу, дозволять бренду адаптувати свій контент до потреб та вимог користувачів. Зокрема, розбудувавши актуальну базу знань, яка була б здатна відповісти на будь-яке запитання.
Щоб дізнатися, як працює сайт з діалоговим інтерфейсом, агенція Versa запрошує подивитися, як це влаштували вони: https://versa.agency/