• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Інсайти

Агенція Verlox оновила американський бренд з 77-річною історією

17 Січня, 2025
Час прочитання: 4 хв.
A A
Агенція Verlox оновила американський бренд з 77-річною історією
Share on FacebookShare on Twitter

Клієнт

Paulson International – це американська компанія, яка з 1947 року є світовим лідером у виробництві та дистрибуції засобів захисту очей та обличчя для індустріальних професій. Бренд представлений ​​у 76 країнах більш ніж 250 авторизованими дистриб’юторами.

https://www.youtube.com/watch?v=-q3-sF3j2Pg&t=5s

Бриф

Команда Paulson Int. звернулася до нас з метою створення цілісного образа, що буде запам’ятовуватись та виділятись серед конкурентів.

Наше завдання полягало в тому, щоб підкреслити преміальність та інноваційність продукції Paulson Int., підвищити впізнаваність бренду, адаптувавши його до сучасних вимог ринку та зблизитись з цільовою аудиторією.

Для досягнення цієї мети ми переосмислили бренд-стратегію та розробили нову, комплексну дизайн-систему.

Дослідження

Щоб зрозуміти ринок та потреби клієнтів, ми провели дослідження.

Розпочали з аналізу Paulson Int., організувавши кілька стратегічних сесій, щоб визначити особливості компанії та специфіку продукції яку вона створює.

Далі аналізували конкурентів: дослідили їх позиціонування, контент на сайтах і в соціальних мережах, рекламні повідомлення та цінову політику. Це дало нам змогу краще зрозуміти ринкову ситуацію та знайти точки для диференціації.

Після цього ми провели глибинні інтерв‘ю із цільовою аудиторією та виокремили перші інсайти. Далі було вирішено йти у кількісне дослідження, щоб підтвердити їх або спростувати.

Інсайт

Під час дослідження ми виявили важливий інсайт: більшість людей використовують стандартизовані засоби захисту не через відчуття безпеки, а тому що цього вимагають правила.

Замість того щоб почуватися захищеними, вони стикаються з постійним дискомфортом: запітнілі окуляри, шоломи, що натирають — усе це відволікає від роботи. Вони надягають ці засоби виключно для дотримання норм, але в глибині душі усвідомлюють, що це не дає їм справжньої впевненості.

Такий компроміс між комфортом і вимогами перетворює засоби захисту на формальність, позбавлену реального відчуття безпеки.

Позиціонування

Тепер ми бачили повну картину і впевнено визначили позиціонування бренду:

The most comfortable eye and face protection.

‍Позиціонування бренду визначено завдяки тому, що компанія виготовляє засоби захисту, орієнтуючись на індивідуальні потреби своїх користувачів.

Слоган

Ми прагнули створити емоційний зв’язок із цільовою аудиторією, підкреслюючи прагнення компанії до постійних інновацій, спрямованих на вдосконалення продукту. Так народився «More than protection. Caring for you» — слоган, що відображає ключову перевагу бренду Paulson Int.: турботу про комфорт і безпеку користувачів, яка виходить за межі стандартизованого захисту. Для підсилення цього посилу ми також створили трислівний слоган «Safety. Comfort. Innovation». Він забезпечує швидке, чітке й емоційно насичене донесення суті бренду у формі, яка легко адаптується до різних каналів комунікації.

Айдентика

Ми створили мінімалістичну айдентику, яка поєднує строгість і яскравість.

Бренд Paulson Int. створює продукти для захисту очей та обличчя, тому ми прагнули відобразити цю специфіку візуально через акцентне розмите коло.

Ми обрали саме коло, оскільки очі та обличчя мають округлі форми. Розмитий контур має глибокий сенс: він відображає динамічний розвиток компанії, яка виходить за рамки звичних рішень і задає нові стандарти в категорії.

Наша айдентика підкреслює, що Paulson Int. постійно еволюціонує, розширює горизонти та вдосконалює свої продукти, щоб відповідати новим викликам і потребам своїх користувачів.

Логотип

Було прийнято рішення не змінювати кардинально логотип «Paulson Int.», щоб зберегти його впізнаваність і зв’язок з аудиторією після переходу на нову айдентику.

Ми адаптували логотип, зробивши його варіативним, що дозволяє використовувати символ або шрифтову частину окремо.

Така гнучкість відкриває більше можливостей для комунікації: логотип легко адаптується до соціальних мереж, друкованих матеріалів та цифрових платформ.

Фірмові кольори

Продукція бренду належить до преміум-сегменту, і ми прагнули передати це через класичне поєднання чорного та білого кольорів, адже віримо у силу чорного, що надає кожному продукту елегантності та преміальності. Щоб надати бренду більшої емоційності, ми додали блакитний колір, який раніше вже використовувався, але тепер став більш яскравим та акцентним елементом айдентики.

Типографіка

Одним із основних елементів нової айдентики є типографіка. Ми ретельно підбирали шрифти, які б передавали відчуття легкості й зрозумілості, при цьому відповідали сучасному, мінімалістичному стилю бренду.

Основним шрифтом став Outfit він формує загальний тон візуальної комунікації. Доповнюючий шрифт Poppins додає системності та структурованості.

Завдяки поєднанню цих шрифтів повідомлення ефективно працюють як на великих, так і на маленьких за площею носіях.

Верстка

Ми створили кутову верстку макетів, де кути відіграють ключову роль у передачі інформації.

Завдяки такому підходу спілкування з аудиторією стає більш ефективним, зрозумілим та швидкодоступним.

Як це працює? Логотип розміщується в одному куті, дескриптор — в іншому, що дозволяє одразу задати контекст бренду. В інших кутах можуть бути посилання на сайт або QR-код для миттєвого переходу.

Це рішення допомагає чітко розставити акценти, скеровуючи увагу аудиторії на важливі елементи.

VERLOX

Креативний директор / Микита Закревський

Проджект-менеджерка / Ксенія Шевченко

Копірайтер / Олег Оленєв

Маркетолог / Андрій Наумець

Дизайнерка / Ксенія Шторгіна

Дизайнер / Микола Харатін

Моушн-дизайнерка / Олена Доцик

PAULSON

СМО / Вікторія Кіркевич

Теги: айдентикабрендинг

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита
Інсайти

MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита

16 Травня, 2025

Ми живемо у часи, коли стратегія народжується не лише в брифі, а в реальності, де переплелися війна, культура, емоція, зміни. Креативні рішення, інноваційні проєкти та соціальні ініціативи стали новою базою....

Читати даліDetails

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки

Twix запускає глобальну кампанію «Два – це більше, ніж один»

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі

12 Травня, 2025
Відео

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

15 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою
Відео

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

12 Травня, 2025
30+ визнаних експертів реклами і маркетингу виступлять на Ukrainian Creative Stories 2025
Інсайти

30+ визнаних експертів реклами і маркетингу виступлять на Ukrainian Creative Stories 2025

13 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.