• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Adidas пропонує 12 годин «дивно приємного» контенту, присвяченого кросівкам

9 Жовтня, 2020
Час прочитання: 2 хв.
A A
Adidas пропонує 12 годин «дивно приємного» контенту, присвяченого кросівкам
Share on FacebookShare on Twitter

Нещодавно канал Adidas Originals на YouTube запропонував своїм глядачам 12 годин «дивно приємного» контенту, в який можна поринути, щоб бодай на якийсь час відволіктися від того, що зараз відбувається в нашому житті. Весь цей контент присвячений одній-єдиній моделі кросівок – ZX 2K Boost.

Щоб прорекламувати цю модель, бренд створив так звану мережу Zxience, яка містить понад 50 фільмів, натхненням для яких стали популярні тренди в соціальних медіа. Тут можна побачити все: від АСМР до розрізання тортів та перемішування слаймів. І всюди в центрі уваги кросівок ZX. Він виступає в ролі гіперреалістичного торта, який розрізають на камеру, образу для макіяжу та ще багато чого іншого.

Анатомія кросівка

Мережа ZXience спробувала візуалізувати процес носіння кросівок ZX 2K Boost, для чого було запрошено четверо відомих креаторів з різних країн світу: актор Ранвір Сінгх, стрімер відеоігор Ninja, дизайнер та знавець вінтажного одягу Шон Возерспун і акторка Метт Тоулі. Зокрема, у анімаційному відео Stream of ConZXiousness Сінгх з притаманним йому гумором досліджує «жмакальність» нової моделі ZX 2K Boost, Ninja розповідає про її гнучкість, Тоулі – про зручність, а Возерспун досліджує градієнти кольорів.

Тут можна побачити вповільнений запис вичавлювання апельсинів, гіпнотичні комп’ютерні ігри на кшталт тетріса, вишивку на машинці, малювання кросівка на обличчі та інші речі в стилі АСМР-відео.

Загалом, поняття «дивно приємного» контенту охоплює найрізноманітніші речі. Для їх демонстрації бренд залучив цілий ряд креаторів з різних платформ. Контент поділяється на чотири групи відео, кожна з яких висвітлює цей кросівок під іншим кутом.

Серія відео Product Tests демонструє властивості технології ZX та випробовує кросівок на міцність, застосовуючи гідравлічні преси та хімічні реакції. І все це заради однієї мети – відчути душевне задоволення.

В частині Get Baked with ZX експерти-кулінари намагаються приготувати їстівні копії ZX 2K Boost.

У відео A Portrait of Satisfaction художники, що працюють в різних стилях, задокументували процес створення робіт, присвячених кросівкам ZX.

І нарешті How It’s Made with ZXience показує крок за кроком, як відтворити кросівок ZX, використовуючи інші матеріали.

Джерело 1, 2

Теги: відеокреативмаркетинг і комунікаціїпсихологія

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025
Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.