adidas + KANYE WEST представляют YEEZY BOOST 350 V2 TRIPLE WHITE

adidas + KANYE WEST представляют модель YEEZY BOOST 350 V2 TRIPLE WHITE в белоснежной расцветке. После выпусков крайне ограниченных серий кроссовок это будет первый дроп, который будет доступен в Украине широким тиражом.  «С тех пор, как я начал выпускать кроссовки, я всегда хотел, чтобы ими обладало как можно большее количество людей», – говорит Канье.

Верх модели YEEZY BOOST 350 V2 TRIPLE WHITE выполнен из материала Primeknit кипенно-белого цвета, без лишних деталей, c лаконичной петелькой на пятке. Белоснежная подошва не только привлекает внимание, но и обеспечивает превосходное сцепление с поверхностью. Инновационная технология adidas BOOST™ делает подошву долговечной и ударопрочной. YEEZY BOOST 350 V2 TRIPLE WHITE – самая «чистая» итерация культового силуэта от Канье Уэста.

Релиз новой модели является продолжением глобальной кампании adidas «We Got Love», которая стартовала в сентябре и была приурочена к выходу одноименной песни легендарного рэпера. В поддержку вербальной интернациональной коммуникации был выпущен официальный лукбук, главными героями которого стали модели разных рас, пойманные в момент движения и словно бросающие вызов гравитации. Одеты модели в одежду нюдовых тонов из коллекции YEEZY и кроссовки YEEZY BOOST 350 V2 TRIPLE WHITE.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...