ADC*UA Awards 2015 объявляет жюри конкурса

В этом году произошли небольшие изменения в формировании жюри и по сравнению с предыдущими годами конкурсные работы во всех номинациях ADC*E Awards 2015 – Film & Radio, Print & Outdoor, Interactive & Mobile, Design & Craft, Promotions & New Media, Integration & Innovation, Young & Students – будет оценивать один состав. В состав жюри традиционно входят исключительно действующие члены клуба ADC*UA.  

Представляем состав жюри 2015 года:

·         Павел Вржещ, креативный директор и со-основатель Banda Agency, президент  ADC*UA

·         Анже Йереб, креативный директор BBDO Ukraine

·         Виктор Шкурба, креативный директор ISD Group

·         Дмитрий Цапко, креативный директор и основатель Tough Slate Design

·         Кирилл Чистяков, креативный директор Grape Ukraine

·         Максим Боритко, креативный лидер интегрированных и медиа проектов AGAMA communications

·         Николай Коваленко, арт-директор и дизайнер Saatchi&SaatchiUkraine

Напоминаем, что дедлайн подачи работ на ADC*UA Awards – 20 ноября 2015 год.

Приглашаем всех участников рекламно-коммуникационного рынка регистрироваться на сайте конкурса awards.adc.ua. По всем вопросам, связанным с подготовкой заявок и условиями участия в конкурсе, просим обращаться в оргкомитет конкурса по телефону (044) 490-90-30 или по e-mail – [email protected] (Ольга Подгорская), [email protected] (Алена Бабко).

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Львівські дріжджіЛьвівські дріжджі

Бренд «Львівські дріжджі» показав, як звучить випічка, в ASMR-форматі

Бренд «Львівські дріжджі» разом із агенцією HASHTAG створили серію релакс ASMR-відео, які показують процесс приготування дріжджової випічки як медитацію. Вишукані ...

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для бренду Parimatch. Сайт покликаний розповісти про соціальну відповідальність бізнесу, меценатство, спонсорство, освітні програми та ...

Аудіосеріал_Куренівка_історія київського потопу

MEGOGO розпочинає власне виробництво аудіосеріалів

Медіасервіс MEGOGO розпочав власне виробництво напряму аудіосеріалів. Відсьогодні, 23 лютого, на MEGOGO з’явився перший аудіосеріал «Куренівка: історія київського потопу», присвячений ...

Українські рекламісти додали свої плейлисти на Twenty Songs — платформу музичних вподобань рекламників світу

Українські рекламісти зробили свій внесок у платформу, на якій зібрані музичні плейлисти креативників з кращих рекламних агенцій світу. У проєкті ...

Життя собак тоді і зараз: якби собаки могли мандрувати в минуле, вони б цього не робили

Бренд CESAR запустив кампанію, підкреслюючи, наскільки комфортним є життя собак зараз, порівняно з тим, яким воно було у минулі століття.

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.