Ad Black Sea 2016 – быть! Официальное письмо от Президента фестиваля

Дорогие участники, члены жюри, спикеры, делегаты, партнеры, 

за последние сутки много чего произошло, много новостей и событий, среди которых была и новость об отмене фестиваля. Грузия не дает нам покоя и это только потому, что это самая харизматичная, эмоциональная и вспыльчивая страна. 

У оргкомитета возникли непредвиденные проблемы, которые были вне нашего контроля. И фестиваль был на грани срыва. 

Но, наверное, у нашего креативного рынка и у нашего фестиваля Ad Black Sea  в частности есть хранители и высшие силы, которые помогли нам.

Мы официально заявляем, что фестиваль состоится в Батуми 22-25 сентября. 

Мы будем рады видеть всех вас. 

Мы делаем все возможное для того, чтобы каждый участник конкурсной программы был по достоинству оценен, и программа фестиваля прошла на лучшем уровне. 

В связи со сложившейся ситуацией мы продлили прием конкурсных работ до 12 сентября. 

Спасибо всем за поддержку и понимание.

 

Президент фестиваля

Вато Кавтарадзе

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Бренд Liquid Death допомагає надсилати пластикові пляшки туди, звідки вони беруться

Від думок про те, як можна применшити власний внесок у забруднення одноразовим пластиком, часом аж голова пухне. Тому бренд води ...

Марина Пухова з Havas PR Kyiv увійшла до складу глобального Impact+ комітету міжнародної мережі Havas

Havas Impact+ Committee сформований з фахівців в області корпоративно-соціальних комунікацій з понад 10 країн, включаючи США, Іспанію, Великобританію, Францію, Італію. ...

Майже піксарівське відео про тренування собак-поводирів від організації Guide Dogs

Благодійна організація Guide Dogs, яка допомагає незрячим людям, задіяла нестримну силу цуценят, щоб відзначити своє 90-річчя та висловити подяку своїм ...

Чорний ящик та впарювання цеглини: 15 найкреативніших рекрутингових кампаній

Традиційні рекрутингові стратегії нерідко обертаються для компаній тим, що найталановитіші кандидати вислизають у них крізь пальці. Кадрова реклама не повинна ...

З мамою-ведмедицею жарти погані: IKEA нагадує про екологічно свідому поведінку

Екологічно свідома біла ведмедиця виховує безвідповідальну родину в новій кампанії IKEA, запущеній на Близькому Сході до Дня Землі 2021. Її ...

Зустріч MarTech Discussion Club «AI в MarTech — застосування, кейси, тенденції»

29 квітня о 17:00 відбудеться зустріч MarTech Discussion Club «AI в MarTech — застосування, кейси, тенденції». Про що говоритимуть: Як AI трансформує ландшафт мартеку вже сьогодні. Приклади та кейси успішного ...