AB InBev Efes Україна запускає новий паті-бренд ESSA:  ідеальний для вечірок

Компанія AB InBev Efes Україна запускає новий бренд — освіжаючий фруктовий смак і яскравий дизайн роблять ESSA ідеальним напоєм літа.

Що може бути кращим запальної вечірки саме тут і зараз? ESSA має статус справжнього молодіжного напою, який дарує нестримну енергію та вибуховий смак фруктів. ESSA з оригінальними смаками ананаса і грейпфрута та освіжаючим смаком лайма і м’яти якнайкраще підходить для веселих тусовок.

«Літні вечірки неможливо уявити без освіжаючих коктейлів і танців до ранку. Яскравий фруктовий смак та збалансований рівень алкоголю (6,5%) роблять ESSA ідеальним вибором для сучасної молоді, яка готова веселитися хоч цілу ніч», — коментує Анна Руденко, маркетинг-директор компанії AB InBev Efes Україна.

На український ринок новинка увірветься у двох видах — ESSA Pineapple&Grapefruit та ESSA Lime&Mint. ESSA Pineapple&Grapefruit являє собою вибуховий кисло-солодкий фруктовий мікс. Окрім ананаса і грейпфрута, у напої вгадуються нотки мандарина, маракуйї та абрикоса. Освіжаючий сорт ESSA Lime&Mint подарує ароматний кислуватий присмак лайма та приємний аромат м’яти.

В Україні пиво продаватиметься як у пляшці, так і в банці.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Зрозуміло та просто про мікрофлору: CF.Digital розробили сайт для «Лактіалє» від АТ «Фармак»

Як відомо, пробіотики —  живі мікроорганізми, які необхідні людині для підтримки здорової мікрофлори та міцного імунітету. «Лактіалє» — лінійка пробіотиків, яка ...