Компанія AB InBev Efes Україна запускає новий бренд — освіжаючий фруктовий смак і яскравий дизайн роблять ESSA ідеальним напоєм літа.

Що може бути кращим запальної вечірки саме тут і зараз? ESSA має статус справжнього молодіжного напою, який дарує нестримну енергію та вибуховий смак фруктів. ESSA з оригінальними смаками ананаса і грейпфрута та освіжаючим смаком лайма і м’яти якнайкраще підходить для веселих тусовок.

«Літні вечірки неможливо уявити без освіжаючих коктейлів і танців до ранку. Яскравий фруктовий смак та збалансований рівень алкоголю (6,5%) роблять ESSA ідеальним вибором для сучасної молоді, яка готова веселитися хоч цілу ніч», — коментує Анна Руденко, маркетинг-директор компанії AB InBev Efes Україна.

На український ринок новинка увірветься у двох видах — ESSA Pineapple&Grapefruit та ESSA Lime&Mint. ESSA Pineapple&Grapefruit являє собою вибуховий кисло-солодкий фруктовий мікс. Окрім ананаса і грейпфрута, у напої вгадуються нотки мандарина, маракуйї та абрикоса. Освіжаючий сорт ESSA Lime&Mint подарує ароматний кислуватий присмак лайма та приємний аромат м’яти.

В Україні пиво продаватиметься як у пляшці, так і в банці.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

«Львівське» та McCann Kyiv створили комунікаційну кампанію для Lwiwske Slodowe Specjalne

«Львівське» та McCann Kyiv створили комунікаційну кампанію, присвячену запуску новинки — ретросорту Lwiwske Slodowe Specjalne. За шедеври живопису поціновувачі мистецтва ...

MGID почала поширювати контент Червоного Хреста про коронавірус на благодійних засадах

В умовах перенасиченості інформаційного простору повідомленнями про коронавірус найбільш надійним джерелом інформації є офіційні міжнародні організації з охорони здоров’я, гуманітарні ...

corona_colosseum2_1

Досвід Італії: чого слід чекати рекламній індустрії

Саме Італію зараз можна вважати передвісницею тих змін, яких слід чекати рекламній індустрії та медійній сфері інших західних країн у часи кризи.

Пандемічна комунікація бренду: швидке реагування, планування, релевантність

Про стратегію поведінки брендів під час надзвичайної ситуації, якою стала пандемія короновірусу, розповідають Сhief Еxecutive Оfficer в MullenLowe Adventa Світлана ...

Гонщики «Формули-1» вийшли на віртуальну трасу (і не лише вони)

Оскільки нинішній спортивний сезон було призупинено, організатори «Формули-1», щоб фанати та гонщики не скучили, перенесли перегони на віртуальну трасу.

Гравець під ніком «Знижка»: мережа KFC влаштувала полювання в грі Fortnite

Мережа KFC влаштувала полювання в онлайн-грі Fortnite, метою якого було перемогти п’ять кращих професійних гравців кіберспорту, щоб виграти знижки.