80% киян схвально ставляться до соціальних сюжетів зовнішньої реклами
З 8 по 15 червня цього року в Києві було проведено незалежне дослідження «Актуальні проблеми міста Києва очима киян». Більша частина опитаних, а саме 74% відсотки, вважають, що в місті є  ряд  значущих проблем які вимагають максимальної уваги влади та ефективного вирішення.
 
«Квартирні крадіжки в Києві, а також підвищення рівня загальної криміногенності отримали зашкальні 85 % відповідей.  Серед самих найдошкульних проблем, озвучених киянами: скорочення кількості парків і зон відпочинку,  хаотична і незаконна забудова міста і морально застарілий план розвитку міста», – зазначила заступник директора компанії InMind, Олена Бондарчук в рамках презентації результатів дослідження, яка відбулася 26 червня. 
 
Питання пов’язані з упорядкуванням зовнішньої реклами столиці важливі для кожного третього респондента і лише 7 % опитаних вважають за необхідне максимальне зниження кількості реклами на вулицях міста.
 
«Ринок зовнішньої реклами системно працює над тим, щоб стати більш соціально корисним і значно більш інтегрованим в міській простір. Зокрема, ми бачимо шляхи вирішення цього питання за рахунок підвищення прозорості ринку. – коментує виконавчий директор Асоціації зовнішньої реклами України Оксана Поліщук , – Зокрема, ми реалізуємо всеукраїнській проект, над підготовкою якого працювали кілька років. Це проект – створення відкритої та доступної бази даних легальних конструкцій. Це системна робота, яка дозволить суттєво знизити рівень корупції та кількість нелегальних конструкцій в кожному місті України».
 
Цікава інформація, що 80 % опитаних  підтримують соціальну рекламу на бордах. Більше половини знають кілька популярних соціальних проектів, які рекламувались в такий спосіб. Згідно з дослідженням, найпопулярнішим сюжетом на носіях зовнішньої реклами в столиці стала серія«Служба розшуку дітей». Серед лідерів рейтингу проектів також:«Небесна сотня. Герої не вмирають », «101. Служба порятунку. Відповідність рятує життя» та інші.
 
В перспективі компанія ІнМайнд  та Асоціація зовнішньої реклами України обговорюють можливість проведення схожих досліджень в інших містах задля систематизації вивчення громадської думки у ставленні до галузі.

 

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Зрозуміло та просто про мікрофлору: CF.Digital розробили сайт для «Лактіалє» від АТ «Фармак»

Як відомо, пробіотики —  живі мікроорганізми, які необхідні людині для підтримки здорової мікрофлори та міцного імунітету. «Лактіалє» — лінійка пробіотиків, яка ...

Владислава Денис — нова президентка клубу ADC*UA

Новою президенткою клубу Арт-директорів України (ADC*UA) стала Владислава Денис, креативна директорка Cheil Ukraine. Владислава є членкинею клубу ADC*UA з 2013 ...

Vodafone демонструє можливості 5G, скеровуючи на трасі незрячого майстра велоспорту

Vodafone встановила власну 5G-антену так, щоб сигнал лишався сильним впродовж всього відрізка дороги, якою збиралися провести незрячого майстра велоспорту.

Їстівні квіти та неїстівна піца: креатив до Дня закоханих 2021

Їстівні квіти та неїстівна піца, білизна для телефонів та для тестів на цноту – ось таких форм набув креатив до Дня закоханих 2021.