80% киян схвально ставляться до соціальних сюжетів зовнішньої реклами
З 8 по 15 червня цього року в Києві було проведено незалежне дослідження «Актуальні проблеми міста Києва очима киян». Більша частина опитаних, а саме 74% відсотки, вважають, що в місті є  ряд  значущих проблем які вимагають максимальної уваги влади та ефективного вирішення.
 
«Квартирні крадіжки в Києві, а також підвищення рівня загальної криміногенності отримали зашкальні 85 % відповідей.  Серед самих найдошкульних проблем, озвучених киянами: скорочення кількості парків і зон відпочинку,  хаотична і незаконна забудова міста і морально застарілий план розвитку міста», – зазначила заступник директора компанії InMind, Олена Бондарчук в рамках презентації результатів дослідження, яка відбулася 26 червня. 
 
Питання пов’язані з упорядкуванням зовнішньої реклами столиці важливі для кожного третього респондента і лише 7 % опитаних вважають за необхідне максимальне зниження кількості реклами на вулицях міста.
 
«Ринок зовнішньої реклами системно працює над тим, щоб стати більш соціально корисним і значно більш інтегрованим в міській простір. Зокрема, ми бачимо шляхи вирішення цього питання за рахунок підвищення прозорості ринку. – коментує виконавчий директор Асоціації зовнішньої реклами України Оксана Поліщук , – Зокрема, ми реалізуємо всеукраїнській проект, над підготовкою якого працювали кілька років. Це проект – створення відкритої та доступної бази даних легальних конструкцій. Це системна робота, яка дозволить суттєво знизити рівень корупції та кількість нелегальних конструкцій в кожному місті України».
 
Цікава інформація, що 80 % опитаних  підтримують соціальну рекламу на бордах. Більше половини знають кілька популярних соціальних проектів, які рекламувались в такий спосіб. Згідно з дослідженням, найпопулярнішим сюжетом на носіях зовнішньої реклами в столиці стала серія«Служба розшуку дітей». Серед лідерів рейтингу проектів також:«Небесна сотня. Герої не вмирають », «101. Служба порятунку. Відповідність рятує життя» та інші.
 
В перспективі компанія ІнМайнд  та Асоціація зовнішньої реклами України обговорюють можливість проведення схожих досліджень в інших містах задля систематизації вивчення громадської думки у ставленні до галузі.

 

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

#Замаскуйтунелі: Havas Creative Group Ukraine нагадали, як правильно носити захисні маски

#Замаскуйтунелі: Havas Creative Group Ukraine нагадали, як правильно носити захисні маски

11 травня в Україні було оголошено пом’якшення умов карантину. Але це ще не привід забувати про захисні маски — чи ...

XIII рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів за 2019 рік

МАМІ щорічно формує Рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів, починаючи з 2008 року. Як і завжди, дослідження ґрунтуються на анкетах ...

Все як ніколи залежить від тебе. «Нова пошта» закликає не зупинятися

Все як ніколи залежить від тебе. «Нова пошта» закликає не зупинятися

Соціальний ролик «Нової пошти» закликає продовжувати рух уперед заради власного майбутнього. Героями надихаючого відео стали бігуни з-понад 15-ти міст України, а ...

Жайвір

Переодеть бренд и не потерять аудиторию: осознанность в ребрендинге и редизайне упаковки

Максим Лесняк, основатель и креативный директор Dozen Agency, об осознанном ребрендинге и редизайне упаковки в кризис, когда маркетинг-директора пытаются освежить ...

Нова реальність і ключові тренди ритейлу в період після COVID-19 — звіт KPMGНова реальність і ключові тренди ритейлу в період після COVID-19 — звіт KPMG

Нова реальність і ключові тренди ритейлу в період після COVID-19 — звіт KPMG

Останні кілька місяців внесли безпрецедентну невизначеність, складність і зміни в роздрібну торгівлю. У період «після коронавірусу» деякі ритейлери будуть процвітати, ...

Ringostat запускает исследование о том, как бизнес выходит из карантина

Ringostat запускает исследование о том, как бизнес выходит из карантина

Платформа коллтрекинга, телефонии и сквозной аналитики Ringostat запускает исследование о том, как бизнес выходит или уже вышел из карантина. И ...