• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

74% украинской интернет-аудитории пользуются банковскими картами для онлайн-рассчетов

1 Листопада, 2016
Час прочитання: 1 хв.
A A
74% украинской интернет-аудитории пользуются банковскими картами для онлайн-рассчетов
Share on FacebookShare on Twitter
По результатам онлайн опроса, владельцы зарплатных (69%), дебетовых (26%) и предпринимательских (6%) карт пользуются ими 2-3 раза в месяц. Держатели кредитных (59%), социальных (20%) и пенсионных карт (12%) используют их, в основном, раз в месяц.
 
90% украинских интернет пользователей рассчитываются картами за товари и услуги через терминалы в точках офлайн продаж. 74% оплачивают покупки онлайн, 58% пользуются картами для денежных переводов.
 
Самая популярная услуга, которая оплачивается картой через интернет – пополнение счета.  83% респондентов пользуются картами чтоб внести деньги за  услуги мобильной связи, интернет-доступа и телевидения. Для онлайн шоппинга банковскими картами пользуются 70% респондентов. 47% оплачивают через интернет коммунальные услуги, 42% покупают железнодорожные или авиабилеты.
 
Почти каждый третий респондент (32%) пользуется картой для погашения кредитов через интернет банкинг.  20% участников опроса отметили, что покупают с помощью карт электронные билеты на концерты, спортивные и массовые мероприятия. 12% перечисляют с карты пожертвования, 10% оплачивают дистрибуцию косметики, 9% покупают игры, фильмы и другой развлекательный контент. 8% респондентов оплачивают в интернете с помощью банковских карт образовательные услуги, 4% таким способом оплачивают штрафы и налоги, 2% пополняют топливные карты.
 
Среди основных причин, по которым украинские интернет пользователи не совершают онлайн оплаты с помощью карт –  страх стать жертвой мошенничества сайтов-продавцов и поставщиков услуг (29%) и опасения, что данные карты могут быть похищены во время передачи через интернет (27%).  Мошенничества со стороны банков боятся 8% респондентов. 
 
Для 18% опрошенных  важно иметь на руках бумажные документы, которые подтверждают оплату. 16% не хотят регистрироваться и оставлять свои персональные данные. Не доверяют системам онлайн платежей 11% респондентов. 8% отметили, что им не хватает информации о способах  оплаты, 6% не устраивает наличие и размер комиссий за онлайн оплаты в интернете. 
 

 

 

Теги: ринки та дослідження

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

16-й Рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів за 2022 рік
Маркетинг і Комунікації

16-й Рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів за 2022 рік

5 Лютого, 2024

Наприкінці року ми підбили підсумки розвитку галузі маркетингових сервісів та активності агентств за 2023 рік. Але зараз ще раз хочемо згадати 2022 рік. Повномасштабна війна зупинила активності, залишивши лише найнеобхідніші...

Читати даліDetails

Що купують українці під час війни — дослідження

Прогнози Atlas, Ukrainian Fashion Week, КМЕФ та EIF: яким буде майбутнє івент-індустрії?

РЕКОМЕНДОВАНО

Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025
Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.