Друкована реклама сьогодні за загальною думкою, переживає не найкращі часи. Суцільна диджиталізація, як вважають деякі гарячі голови, ставить на друкований рекламі жирний безнадійний хрест. Чи так це насправді? Адже є ціла низка цивілізованих країн (Британія, Німеччина, Італія), де друковані видання залишаються популярними та мають попит. Тобто і реклама в них працює, справа скоріше в тому, що вона має бути менш стандартною і більш креативною. І взагалі, хто сказав, що не можна використовувати сучасні цифрові технології на таких знайомих паперових шпальтах?

Реклама москітної сітки

У казахстанському рекламному агентстві Veent переконані, що гудіння набридливих комах – не найкраща атмосфера для хорошого сну. Що ж, в рекламі вони втілили прекрасне дизайнерське рішення: чітка лінія розмежовує захищену та некомфортну зони; оранжевий і синій кольори протиставляються: перший уособлює дратівливість, тим часом інший – спокій та тишу. Хоча ще питання: чи зрозуміє споживач, що мова йде про москітну сітку? Адже в рекламі про це ніде не сказано…. 

Реклама телефону Moto X

Можливість вибору хоча би за кольором яскраво підкреслена на сторінці звичайного журналу. Читач може змінити колір задньої панелі , просто натиснувши на кнопку внизу оголошення. Вся магія маркетингу в світлодіодах, прикріплених зі зворотньої сторони аркуша.

Реклама магазинів модного одягу C & A

За схожим принципом маркетологи із  C & A опублікували друковану рекламу в спеціальних журналах, які підв’язані до аккаунту людини в мережі Facebook. Натискаючи ту чи іншу кнопку на постері, читачі голосують за вподобаний образ. Потім ця інформація обробляється та переноситься у таблицю моделей-лідерів. Так створюється своєрідний рейтинг асортименту магазину, який, можливо,впливає і на ціну.

Реклама альтернативної енергії

Ізраїльська компанія Shikun&Binui для просування використання «зеленої» енергії теж обрала саме друковані видання. Все роблено просто, наочно, яскраво та переконливо:  реклама спочатку виглядає як чорно-білий малюнок. Та якщо його наблизити до сонця, малюнок отримує яскраві барви.

Захисні шоломи

Компанія Lazer стверджує, що їхні шоломи настільки безпечні, що ваша голова у жодному разі не постраждає. Ілюструють це вони доволі креативною, хоч і дещо шокуючою рекламою.

MacBook

Як бачимо, навіть цифрові гіганти не ігнорують друкованих видань. Apple та тривіальний підхід – абсолютно несумісні речі! Цього разу дизайнери зіграли на тонкості аркуша журналу, порівнявши його із товщиною свого ґаджету.

Кухонні ножі TRAMONTINA

Ще один приклад того, що для фантазії маркетологів не існує меж. Для створення ілюзії ідеальної нарізки овочів бразильська компанія вигадала простий метод: на папері, що легко гнеться, надрукувала подрібнені овочі. Аркуш складений таким чином, що, розгортаючи, ми бачимо ідеальну нарізку.

Традиційним методам та носіяи реклами сьогодні доводиться витримувати важку боротьбу з цифровими носіями та технолоніями. Важку, проте не безнадійну. Варто додати трохи креативного мислення – і традиційна журнальна сторінка стає такою ж яскравою і привабливою, як і у вашому смартфоні. А значить – ховати друковану рекламу по меншій мірі зарано.

Автор: Марина Салій

Ілюстрація в заголовку: https://ua.depositphotos.com/

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

MGID

MGID запускає контекстний фільтр статей зі згадками COVID-19

Міжнародна платформа нативної реклами MGID розширює можливості свого brand safety рішення для рекламодавців, запустивши новий контекстний фільтр. Він дозволить оминати ...

Що читати на карантині: поради для коммунікаційників

Що читати на карантині: поради для коммунікаційників

Коммунікаційна агенція prcom підібрала 9 книг, які стануть у нагоді всім маркетологам, піарникам і коммунікаційникам, та допоможуть провести карантин із ...

NESCAFE_3in1_XXL_Informer_040220b

Розмір стіка має значення. Запуск Nescafé 3в1 у новому XL-форматі

Чим більший стік, тим більше позитивних вражень. І кожний рекламний матеріал став відображенням цього твердження у новій кампанії Publicis Ukraine ...

Комунікація в часи пандемії: як не справити враження опортуніста

З точки зору піару далеко не кожен підхід до комунікації у часи кризи буде правильним. А неправильний підхід може надовго підірвати репутацію бренда.

Havas PR Київ анонсує перезапуск: новий топ-менеджмент, концепція та стратегія

Агентство Havas PR Kyiv, яке входить до складу Havas Creative Group Ukraine, анонсує перезапуск команди. Даниїл Ваховський став керуючим партнером ...

Італійський фотограф знімає на вебкамеру

Італійський фотограф робить фотосесії через вебкамеру

Фотограф Алесіо Альбі (Alessio Albi) з міста Перуджа, Італія, знайшов спосіб займатись улюбленою справою під час карантину. Він почав фотографувати ...