69 категорій Effie Awards Ukraine 2020: нові спеціальні категорії та Positive Change

Премія Effie Awards Ukraine розширила конкурсну програму 2020 року новими категоріями для кращого представлення маркетингових та бізнес викликів, які команди клієнта та агентств долають щодня.

Цього року до програми Effie Awards Ukraine було додано цілий ряд нових категорій, що розширюють наш фокус на бізнес-ідеї, оцінюють глобальні/локальні виклики, фокусуються на ефективних інноваційних рішеннях та підкреслюються соціальну складову в комунікаціях.

В 2020 році в конкурсній програмі з’явилося 11 нових спеціальних категорій, а саме:

  • Рекламні кампанії в період COVID-19 в Україні
  • Direct to Consumer
  • Influencer Marketing
  • Marketing Disruptors
  • Marketing Innovation Solutions
  • Topical Marketing (Current Events)
  • Sustained Success
  • Positive Change – Environmental: Brands та Positive Change – Environmental: Non-Profit
  • Positive Change – Social Good: Brands та Positive Change – Social Good: Non-Profit

Відповідно до міжнародних вимог Effie Worldwide категорія «Кампанії з тривалим ефектом» зазнала певних змін і трансформувалась в категорію Sustained Success. До цієї категорії можна подавати кампанії для продуктів чи послуг з тривалістю мінімум 3 роки. Учасникам важливо наводити докази того, що саме термін тривалості кампанії став запорукою її успіху зі збереженням та продовженням використання основних креативних елементів, які демонструють свою довгострокову ефективність.

Вперше Effie Awards Ukraine відзначить найефективнішою нагородою проєкти за суспільно-значущі комунікації Positive Change. Місія нових категорій Positive Change — оцінити і нагородити бренди і некомерційні організації, які роблять світ кращим, використовуючи можливості своїх комунікаційних платформ та маркетингових програм. Вони, в свою чергу, позитивно впливають як на бізнес показники компаній, так і на глобальні соціальні тренди. Залежно від цілей кампанії, учасники можуть обрати один з двох напрямів: Positive Change – Environmental та Positive Change – Social Good.

Сьогодні вплив COVID-19 відчуває майже кожна індустрія в світі, бренди не стали виключенням. Більшість брендів були змушені впровадити зміни в комунікації зі споживачем, а частина взагалі відмовилась від них. Тому для кампаній, які були реалізовані під час карантину в період з березня по травень 2020 року, була створена окрема категорія «Рекламні кампанії в період COVID-19 в Україні». Також будь-які рекламні кампанії, які зазнали впливу COVID-19, можливо подавати і в інші спеціальні категорії такі як: Сезонний маркетинг, Marketing Disruptors, PR та Корпоративна репутація, Topical Marketing (Current Events), або Positive Change.

Програма Effie завжди прагне відповідати стандартам ринку та розвивати рекламну індустрію. Саме тому з року в рік конкурс висвітлює успіхи індустрії, надає можливості маркетологам й рекламістам вчитися та надалі надає орієнтири й перевірені приклади успіху для нашої галузі.

Детально ознайомитися з оновленим списком категорій та їх описом можна на сайті Effie в розділі «Категорії». Хочемо нагадати, що один і той же проект можна подавати на участь у різні категорії, однак діють обмеження на кількість категорій – максимум можна обрати 4 категорії (в тому числі тільки одна категорія може бути з переліку продуктових/сервісних категорій).

Перший дедлайн прийому конкурсних робіт вже 1 вересня.

З будь-яких питань щодо конкурсної програми звертайтесь до оргкомітету: [email protected], Катерина; [email protected], Ольга.

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Відповідальний креатив: три рекламні кампанії про свідоме споживання

У 2015 році саміт ООН ухвалив 17 цілей сталого розвитку. Одна з них — відповідальне споживання та виробництво. Вона стосується ...

Цукерковий робот Reese’s: в 2020 році двері самі відвідують людей на Хелловін

Цукерковий робот Reese’s управляється дистанційно. У ніч Хелловіну він завітає до тих, хто переконає бренд, що вони є справжніми фанатами цього свята.

Тіні та дзеркала: Burger King викликає привид Рональда МакДональда

Відвідувачам повідомили, що ті можуть викликати привид Рональда МакДональда, якщо перед дзеркалом тричі скажуть вголос фразу «canceled clown».

Ретро-ігри та бойові банщиці: кампанії, що стали доказом ефективності лоу-фай контенту

Існує кілька дієвих стратегій, які сприяють ефективності лоу-фай контенту. Стиль ретро та навмисно недоладно зроблена реклама входять до їх числа.

LIONS Live: шлях Libresse до правди та безстрашності

Шлях Libresse перетворив маленький бренд гігієнічних продуктів на лідера культурної думки і розбив табу навколо жіночого тіла.

LIONS Live: команда BBDO розповідає про кампанію «Ти – не ти, коли голодний»

Останні 10 років кампанія «Ти – не ти, коли голодний» невпинно розвивалася, оновлювалася і перетворила іконічний, але призабутий бренд на світового лідера.