Для сфери маркетингу 8 березня — не свято весни, а ще один привід налагодити комунікацію з прихильниками, отримати нових клієнтів і підвищити продажі. Як це зробити? Звісно, можна просто оголосити про знижки та повісити плакат з тюльпанами. Або ж скористатись однією з ідей, які ми знайшли разом з EVA.UA, і отримати помітний результат. 

EVA.UA

Матеріал підготовлено за підтримки EVA.UA

Вірусна акція

Якщо ваша цільова аудиторія віком до 30-ти років, вам пряма дорога в соціальні мережі. Замовте розробку маски для Instagram та даруйте клієнтам знижку за публікацію фото з нею. Щоб отримати вірусний ефект, розробіть мінігру у форматі Instagram-маски, замовте таргетовану рекламу, а за найкращі результати даруйте призи. Для підлітків оголосіть конкурс на найкреативніше відео в TikTok, у якому вони вітають своїх матерів і бабусь, сестер і подруг.

Освітній майданчик

У Міжнародний жіночий день можна дарувати не лише знижки, а й інформацію. Організуйте для своїх клієнтів цікавий майстер-клас чи лекцію відомого спікера. Тематика може бути будь-якою: від макіяжу і догляду за собою до управління фінансами та цікавої історії про сучасне становище жінок. Провести таку подію можна офлайн або онлайн. А якщо сумніваєтесь в активності своїх клієнтів, пообіцяйте подарунки за присутність.

Приємний подарунок

Презент до замовлення — класичний хід на честь свята, але він справді працює. Щоб змотивувати жінок до покупок, даруйте те, що завжди потрібно. Наприклад, крем для рук, лосьйон для тіла чи парфумований антисептик. Слід розрахувати потрібну кількість подарунків, замовити їх на EVA.UA й помістити в подарункове паковання з логотипом компанії.

5 ідей для маркетингової кампанії в Міжнародний жіночий день

Гонитва за призами

Бренди з активною аудиторією можуть влаштувати для своїх клієнток святкові змагання:

  • вгадування товарів за описами-загадками;
  • складання образу на побачення з товарів вашого магазину;
  • розгадування тематичного кросворда чи головоломки.

Провести це дійство можна в онлайн- чи офлайн-форматі. Важливо продумати усе до деталей: цікаві завдання, широке інформування та призи, які мотивують брати участь у змаганні та розповідати про це подругам.

Креативні знижки

Якщо все-таки знижки — єдиний прийнятний для вас варіант, спробуйте подати їх цікавіше. До прикладу, скористайтесь азартом клієнток і організуйте лотерею, де кожна може витягнути знижку від 10% до 70% на придбаний товар. 

Міжнародний жіночий день варто використати не як засіб заробітку, а як спосіб зміцнити зв’язок з клієнтом і завоювати його любов.

Фото в заголовку: Edu Lauton / Unsplash


Пропонуємо вам також переглянути цікаві способи та активації з занурення людини в нереальний онлайн-експірієнс.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Ogilvy Warsaw

Ogilvy Warsaw та Lego пропонують відбудувати нову Польщу

У межах глобального позиціонування Lego «Відбудуй світ» Ogilvy Warsaw створив локальну рекламну кампанію, спрямовану на нову зростаючу генерацію поляків. У ...

Фантастична подорож та цілий натовп Сьюзен: Zillow запускає нову кампанію

Зловісними ландшафтами сервіс із продажу нерухомості Zillow показав страх перед переїздом, коли дорога до нового дому – то справжня фантастична подорож.

Автомобілебудівник Volvo назвав головний креш-тест

Креативна команда справді вирушила за Арктичне полярне коло, щоб зняти для Volvo відео про головний креш-тест сьогодення.

Врятувати кролика Ральфа: голлівудські зірки озвучили відео проти випробувань на тваринах

Тайка Вайтіті, Зак Ефрон, Олівія Манн та інші голлівудські зірки разом із Humane Society International виступили проти випробувань косметики на тваринах.

Ребрендинг для чаю grace від banda

banda розробили нову бренд-стратегію та оновили айдентику для чаю grace. Не новачка на українському ринку чаїв потрібно було повернути у ...

Охоплення інтернет-аудиторії України нативною рекламою досягло 95%

За результатами рейтингу медіапанелі Gemius Україна, за 1-й квартал 2021 року нативною рекламою було охоплено майже 27 млн користувачів. Це ...