Для сфери маркетингу 8 березня — не свято весни, а ще один привід налагодити комунікацію з прихильниками, отримати нових клієнтів і підвищити продажі. Як це зробити? Звісно, можна просто оголосити про знижки та повісити плакат з тюльпанами. Або ж скористатись однією з ідей, які ми знайшли разом з EVA.UA, і отримати помітний результат. 

EVA.UA

Матеріал підготовлено за підтримки EVA.UA

Вірусна акція

Якщо ваша цільова аудиторія віком до 30-ти років, вам пряма дорога в соціальні мережі. Замовте розробку маски для Instagram та даруйте клієнтам знижку за публікацію фото з нею. Щоб отримати вірусний ефект, розробіть мінігру у форматі Instagram-маски, замовте таргетовану рекламу, а за найкращі результати даруйте призи. Для підлітків оголосіть конкурс на найкреативніше відео в TikTok, у якому вони вітають своїх матерів і бабусь, сестер і подруг.

Освітній майданчик

У Міжнародний жіночий день можна дарувати не лише знижки, а й інформацію. Організуйте для своїх клієнтів цікавий майстер-клас чи лекцію відомого спікера. Тематика може бути будь-якою: від макіяжу і догляду за собою до управління фінансами та цікавої історії про сучасне становище жінок. Провести таку подію можна офлайн або онлайн. А якщо сумніваєтесь в активності своїх клієнтів, пообіцяйте подарунки за присутність.

Приємний подарунок

Презент до замовлення — класичний хід на честь свята, але він справді працює. Щоб змотивувати жінок до покупок, даруйте те, що завжди потрібно. Наприклад, крем для рук, лосьйон для тіла чи парфумований антисептик. Слід розрахувати потрібну кількість подарунків, замовити їх на EVA.UA й помістити в подарункове паковання з логотипом компанії.

5 ідей для маркетингової кампанії в Міжнародний жіночий день

Гонитва за призами

Бренди з активною аудиторією можуть влаштувати для своїх клієнток святкові змагання:

  • вгадування товарів за описами-загадками;
  • складання образу на побачення з товарів вашого магазину;
  • розгадування тематичного кросворда чи головоломки.

Провести це дійство можна в онлайн- чи офлайн-форматі. Важливо продумати усе до деталей: цікаві завдання, широке інформування та призи, які мотивують брати участь у змаганні та розповідати про це подругам.

Креативні знижки

Якщо все-таки знижки — єдиний прийнятний для вас варіант, спробуйте подати їх цікавіше. До прикладу, скористайтесь азартом клієнток і організуйте лотерею, де кожна може витягнути знижку від 10% до 70% на придбаний товар. 

Міжнародний жіночий день варто використати не як засіб заробітку, а як спосіб зміцнити зв’язок з клієнтом і завоювати його любов.

Фото в заголовку: Edu Lauton / Unsplash


Пропонуємо вам також переглянути цікаві способи та активації з занурення людини в нереальний онлайн-експірієнс.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Бренд Ojo de Tigre відкидає рекламні кліше у іронічній розмові режисера та клієнта

Режисер дещо змінив концепцію ролика для Ojo de Tigre, перетворивши усі рекламні кліше на комічний діалог, за ходом якого глядачам цікавіше спостерігати.

Сінгапурська студія розробила безконтактні кнопки для ліфтів

Достатньо зімітувати натискання на кнопку, не торкаючись її, і Kinetic Touchless дійсно втопиться в панель, наче під дією телекінезу.

Аудиторія Facebook пішла на спад у шести обласних центрах України: дослідження plusone

За останні півроку у шести обласних центрах кількість користувачів Facebook зменшилась, але соцмережа продовжує активно рости завдяки невеликим містам. На ...

Reebok створив нову колекцію за мотивами мультфільму «Кунг-фу Панда»

Reebok, DreamWorks Animation і Universal Brand Development об’єдналися, щоб створити колекцію Reebok і Кунг-фу Панда, про яку точно будуть складати ...

Саморобні блокбастери наводять аргумент на користь банків

Нещодавно глядачі, які зібралися переглянути фільм у Westpac Open Air, могли бачити ось такі три ролики, кожен з яких цілком заслуговує на великий екран.

Науковий підхід до дизайну: гнута тарілка заохочує дітей їсти овочі

Елегантна посудина Helping Plate аж ніяк не схожа на звичні яскраві пластикові тарілочки для дітей. «Доросла» тарілка спонукатиме їсти «як дорослі».