• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Добірки

5 ідей для маркетингової кампанії в Міжнародний жіночий день

6 Січня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
5 ідей для маркетингової кампанії в Міжнародний жіночий день
Share on FacebookShare on Twitter

Для сфери маркетингу 8 березня — не свято весни, а ще один привід налагодити комунікацію з прихильниками, отримати нових клієнтів і підвищити продажі. Як це зробити? Звісно, можна просто оголосити про знижки та повісити плакат з тюльпанами. Або ж скористатись однією з ідей, які ми знайшли разом з EVA.UA, і отримати помітний результат. 

EVA.UA

Матеріал підготовлено за підтримки EVA.UA

Вірусна акція

Якщо ваша цільова аудиторія віком до 30-ти років, вам пряма дорога в соціальні мережі. Замовте розробку маски для Instagram та даруйте клієнтам знижку за публікацію фото з нею. Щоб отримати вірусний ефект, розробіть мінігру у форматі Instagram-маски, замовте таргетовану рекламу, а за найкращі результати даруйте призи. Для підлітків оголосіть конкурс на найкреативніше відео в TikTok, у якому вони вітають своїх матерів і бабусь, сестер і подруг.

Освітній майданчик

У Міжнародний жіночий день можна дарувати не лише знижки, а й інформацію. Організуйте для своїх клієнтів цікавий майстер-клас чи лекцію відомого спікера. Тематика може бути будь-якою: від макіяжу і догляду за собою до управління фінансами та цікавої історії про сучасне становище жінок. Провести таку подію можна офлайн або онлайн. А якщо сумніваєтесь в активності своїх клієнтів, пообіцяйте подарунки за присутність.

Приємний подарунок

Презент до замовлення — класичний хід на честь свята, але він справді працює. Щоб змотивувати жінок до покупок, даруйте те, що завжди потрібно. Наприклад, крем для рук, лосьйон для тіла чи парфумований антисептик. Слід розрахувати потрібну кількість подарунків, замовити їх на EVA.UA й помістити в подарункове паковання з логотипом компанії.

5 ідей для маркетингової кампанії в Міжнародний жіночий день

Гонитва за призами

Бренди з активною аудиторією можуть влаштувати для своїх клієнток святкові змагання:

  • вгадування товарів за описами-загадками;
  • складання образу на побачення з товарів вашого магазину;
  • розгадування тематичного кросворда чи головоломки.

Провести це дійство можна в онлайн- чи офлайн-форматі. Важливо продумати усе до деталей: цікаві завдання, широке інформування та призи, які мотивують брати участь у змаганні та розповідати про це подругам.

Креативні знижки

Якщо все-таки знижки — єдиний прийнятний для вас варіант, спробуйте подати їх цікавіше. До прикладу, скористайтесь азартом клієнток і організуйте лотерею, де кожна може витягнути знижку від 10% до 70% на придбаний товар. 

Міжнародний жіночий день варто використати не як засіб заробітку, а як спосіб зміцнити зв’язок з клієнтом і завоювати його любов.

Фото в заголовку: Edu Lauton / Unsplash


Пропонуємо вам також переглянути цікаві способи та активації з занурення людини в нереальний онлайн-експірієнс.

Теги: креативмаркетинг і комунікаціїситуативсоціальні мережі

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025
Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.