4 травня – Extended Deadline КМФР

Гарна новина для учасників конкурсної програми – Київський Міжнародний Фестиваль Реклами оголошує про перенесення дедлайну на 4 травня.

У зв’язку з багаточисельними проханнями учасників конкурсної програми цього року, КМФР продовжує дедлайн ще на тиждень без оверпрайсів.

Якщо ви ще не встигли подати свої креативні кейси на оцінку 8 команд судів, варто:

  1. Зареєструватись на сайті 
  2. Заповнити онлайн-форму
  3. Завантажити роботу та всі необхідні матеріали
  4. Зробити запит на сплату до 4 травня включно
  5. Сплатити участь

Продемонструйте весь пул прожитих вами життів у проектах та заробіть визнання не тільки на українському ринку, а й на міжнародній арені.

У разі виникнення запитань, просимо звертатись до оргкомітету: [email protected] – Катерина Грабовська, [email protected] – Ольга Підгорська, або телефонувати за номером +38 (044) 490 90 30.

 

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Publicis Groupe запускає в Україні PR-агенцію MSL

Publicis Groupe оголосила про відкриття в Україні глобальної агенції MSL, що займається PR та інтегрованими комунікаціями. Утілюючи стратегію розвитку та ...

П’ять найкумедніших пивних роликів десятиліття за версією Ace Metrix

З нагоди Міжнародного дня пива аналітична фірма Ace Metrix назвала п’ять найкумедніших пивних роликів десятиліття на думку самих любителів пива.

R Agency актуалізувала дизайн пакування «Актуалю» від Danone

«Актуаль» — літній освіжаючий напій, у якого є big idea:«”Актуаль” завжди актуальний». Тому, щоб це завжди залишалось правдою, у R ...

KMW mediarynok

KMW Global Marathon презентує ексклюзивну аналітику аудіовізуальної індустрії від Азії до Північної Америки

14 вересня міжнародний онлайн форум KMW Global Marathon об’єднає провідних фахівців аудіовізуальної індустрії з усього світу. Глобальна криза, спричинена пандемією, ...

Підозрілий кейс ОККО: нова кампанія від banda розказує, що стоїть за усім гарним на АЗК

Так склалося, що гарний сервіс в Україні викликає підозри. Ціна нічо? Підозріло. Касир посміхнувся? Підозріло. Дали більше однієї серветки? Підозріло. ...

Директор по аналитике PRIME Group проанализировал состояние рынка украинской наружки

Игорь Лазарев, директор по аналитике PRIME Group, участник техкома Индустриального комитета наружной рекламы, анализирует состояние рынка украинской наружки на данный ...