• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Команда молодих креаторів BBDO Ukraine: Ваші ідеї мають бути трохи дикими

28 Листопада, 2018
Час прочитання: 1 хв.
A A
Команда молодих креаторів BBDO Ukraine: Ваші ідеї мають бути трохи дикими
Share on FacebookShare on Twitter

У суботу, 24 листопада, відбулося нагородження учасників Конкурсу молодих креаторів Eurobest. Команда BBDO Ukraine у складі Віталія Капустяна та Іллі Янковського, на жаль, не здобула нагород. Але вона здобула натхнення і цінний досвід. А це, можливо й більш вагомий здобуток….

Не розпакувавши валізи, наші молоді креатори дали бліц-інтерв’ю порталу Reklamaster.com

Яким було завдання за брифом? Наскільки воно було складним для реалізації?

Віталій: Цього року бриф готували Ogilvy & Mather Warszawa разом зі своїм клієнтом Greenpeace Polska. До речі, минулорічна співпраця принесла їм чималу кількість Канських левів.

Сам бриф складався з двох частин.

“Світ помирає. Наступає глобальне потепління, яке призводить до величезної кількості катаклізмів.

2018 рік б’є рекорди за кількістю ураганів, повеней та різного роду природних потрясінь”.

Щоб привернути увагу до масштабів проблеми, було вирішено звернутися до вчених, щоб останні надали детальну інформацію щодо поточної ситуації.

Були сформовані величезні масиви даних з графіками і таблицями, прогнозами та висновками, які поєднали у єдиний звіт. Але проблема в тому, що цей документ зайняв понад 700 сторінок. Ну якій пересічній людині буде цікаво це читати?

Ілля: Досить гарний приклад був наведений під час брифінгу. Людина гортає стрічку новин у Facebook. Ось Kanye West замутив якусь цікаву штуку, ось у Kim Kardashian народилася іще одна дитина. А далі лінк на звіт про глобальне потепління. Як ви думаєте, що людина відкриє?

 

В: І ось ми маємо одну частину завдання: яким чином переформатувати звіт так, щоб люди його не ігнорували, а навпаки, цікавилися ним?

Інша ж частина завдання полягала у тому, щоб змусити людей взаємодіяти із цим документом. Був створений ряд петицій, зі своїми особливостями для різних країн, які мали б підписати жителі кожної з цих країн.

Тож бриф, як бачите, був досить багатогранним, і потрібно було зрозуміти, за що ж зачепитися.

https://www.facebook.com/BBDOUkraine/videos/347233829410666/

Як ви можете оцінити рівень організації та загальну атмосферу конкурсу?

І: Мені здається, що організація конкурсу була саме такою, як має бути. У нас постійно була підтримка, увесь час хтось давав підказки, направляв і допомагав. Брифінг був надзвичайно детальнй: виступали і представники клієнта, і агенції, і організатори конкурсу. Нам дали змогу поглянути на проблему з усіх можливих боків. Взагалі, забрифували класно!

Судівство заслуговує окремої уваги. Все чітко, все згідно таймінгу. Багато питань, але всі надзвичайно влучні. Та й локація чудова.

Ваша оцінка представлених робіт, які тренди та тенденції вони відображають?

І: Ми ще не бачили усіх робіт, лише роботи призерів. Коли показали ідею команди з Данії, яка отримала золото – я одразу про себе відмітив: це воно! Це робота, яка потрапила в ціль. Вона настільки проста і влучна, що ти вже з перших секунд розумієш, в чому полягає ідея, в чому основний меседж. Ми кайфонули від золота, правда. А ідеї інших учасників просто обговорювали вже у неформальній обстановці. Я б не виділяв якогось особливого тренду, але те, що ідея має бути дуже простою, доступною для розуміння і водночас трішечки «кривою», і out of brif – це однозначно.

Як ви вважаєете, що дозволило переможцям перемогти? Чого, на вашу думку, не вистачило вашій команді для перемоги?

В: Як вже сказав Ілля, вони (золоті призери) своїм меседжем просто ідеально потрапили в ціль. Вони показали життєву правду, близьку кожному з нас одним простим меседжем.

Після церемонії нагородження до нас підійшли представники журі, і нам вдалося трохи поспілкуватися. Виявилося, що наша ідея була близькою до перемоги, але багато суперечок викликала сама подача. Ми не виділили одну чітку лінію, розмили суть, бо вирішили зробити integrated campaign. І навіть самі того не помітили, коли у нашої основної ідеї з’явилися «похідні». Це і було основною помилкою. Потрібно було зробити чистіше, виділити щось головне, і з цим іти далі.

В одну точку потрібно було бити.

Який урок ви винесли для себе з вашої участі в конкурсі? Що взагалі треба враховувати нашим молодим креаторам, чтоби претендувати на перемогу?

В: Коли креативний директор нас брифував, він сказав таку цікаву штуку: як тільки ви відчуєте, що ідея, яку ви придумали, вас лякає, що вона якась дивна і взагалі, це занадто – несіть її мені!

 

Не потрібно тихих і правильних ідей, які ідеально лягають «в бриф». Ваші ідеї мають бути трохи дикими, і навіть кривими, але ви обов’язково маєте їх відстояти. Тоді це точно оцінять.

А для того, щоб не боятися таких диких ідей, потрібно якомога більше змагатися. І не лише на подібних конкурсах, а й всередині власних агенцій. Адже змагання нас тренують, тим самим збільшуючи шанси на майбутні перемоги

Теги: интервьюконкурскреатив

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025

У травні в Україні стартувала ініціатива, яка швидко вийшла на національний рівень: кампанія «За маму. За тата. За Третю штурмову!», запущена фондом «Підтримай Третю штурмову», за перші 1,5 місяці зібрала...

Читати даліDetails

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025
Бізнес та Інновації

«Спільний успіх – справа кожного»! MAKE SENSE створили комунікаційну кампанію для УКРПРОМІНВЕСТ-АГРО

17 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025
“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ
Бізнес та Інновації

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ

3 Липня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.