Bouygues Telecom создал сайт на все слуяаи жизни

Французская компания Bouygues Telecom вместе с  BETC Paris создали забавный сайт, чтобы подчеркнуть, насколько хорошо его собственное обслуживание.

В сфере #firstworldproblems нет ничего страшнее, чем неисправность Интернета. Принимая это во внимание, французская телекоммуникационная фирма Bouygues создала «автономный веб-сайт» для всех клиентов, в том числе и  других брендов, которые смогут использовать сайт Bouygues, когда их Интернет не работает.

Когда Вы перейдете на сайт Bouygues, он скажет вам отключить Wi-Fi. После этого вы сможете начать свою собственную приключенческую «игру» в поиске необходимой вам информации. Как сайт работает? Руководитель BETC Digital Studio, объясняет, что сайт является кешированным контентом, а визуальные эффекты в ASCIII ограничивают пространство, которое он занимает в вашем кеше. «Весь контент сайта весит меньше, чем обои на вашем iPhone», – говорит руководитель.

Диана Мехедок

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Зрозуміло та просто про мікрофлору: CF.Digital розробили сайт для «Лактіалє» від АТ «Фармак»

Як відомо, пробіотики —  живі мікроорганізми, які необхідні людині для підтримки здорової мікрофлори та міцного імунітету. «Лактіалє» — лінійка пробіотиків, яка ...