25 октября все о digital на семинарской программе Ukrainian Creative Week

Более 12 самых актуальных тем из разных областей digital. Особое внимание спикеры уделят digital решениям – каждый на своем уникальном примере. 

25 октября среди спикеров семинарской программы Ukrainian Creative Week:

•Кирилл Чистяков, креативный директор Grape

•Владимир Кобец, креативный директор AdPro

•Мила Крутченко, стратегический директор AdPro

•Алексей Максименко, креативний директор Aimbulance

•Серафима Куценко, креативний продюсер Aimbulance

•Игорь Тулуб, Creative Group Head, ISD Group

• Михаил Траверсе, стратегический директор ISD Group 

• Инна Насадюк, Client Service Director, Havas Worldwide Digital Kiev 

•Владимир Чернер, CEO Digital, New Strategies Group

•Дмитрий Лиховой, CEO Digital, PlusOne

•Светлана Лобанова, креативный директор Smartica/Skykillers

•Аня Меньшикова, креативный директор Liquid 7/ADG

•Анна Николаева, Client Service Director, ITCG

• Владимир Лисин, креативный директор WWS 

С темами докладчиков и расписанием всех дней можно ознакомиться на сайте, в программе возможны обновлениями, следите за нашими анонсами. Напоминаем, что вход на Ukrainian Creative Week свободный для всех желающих. 

Ждем вас в G13 project studio (пер. Балтийский, 23) с 25 до 28 октября. Также ежедневно будет работать экспозиция, а 26 октября в 19:00 состоится Церемония награждения победителей трех национальных конкурсов Ukrainian Design: The Very Best Of 2016, KAKADU Awards 2016 и ADC*UA Awards 2016.

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

У новій кампанії Durex закликає не повертатися до «нормального» життя

Час іде невпинно, і карантинні обмеження потроху зменшуються. Час повертатися до нормального життя. Але чи було життя до карантину насправді ...

Чи є креатив після карантину? Робота креативних команд у нових умовах

Креативні директори британської агенції Five by Five Global Раві Біхарі та Енді Манкузо розмірковують про те, чи є креатив після карантину, ...

Біг, плавання та секс у новій кампанії від Fedoriv Agency для «Моршинської»

Сімнадцять відеороликів, об’єднаних слоганом «Природа твого тіла», 35 годин зйомок на десяти локаціях, команда з понад 100 людей, швейцарський режисер, ...

Вебінар: Як брендам бути готовими до змін в ідентифікації користувачів в інтернеті

9 липня відбудеться безкоштовний вебінар «Data-driven стратегії 2020: як бренди готуються до світу без cookies» від Admixer. Один з найбільших ...

У Швеції МакДональдз надсилає дідусям та бабусям «пошту» від онуків

Замість іграшки в наборах Happy Meal Senior містяться малюнки, намальовані дітлахами власноруч для своїх дідусів та бабусь.

Цього літа, заправляючись на WOG, можна стати власником нового будинку на колесах

Закриті кордони — не проблема для справжніх мандрівників. Навпаки, це чудова можливість пізнати краще рідну країну, адже вона багата цікавими ...