20-ый КФМР представляет команду жюри Film Craft

Встречайте четвертую команду международного жюри Киевского Международного Фестиваля Рекламы, которая оценит работы Film Craft. В конкурсе будут работать профессионалы с рекламной индустрии и сферы кинематографии, которые не понаслышке знакомы со съемочным процессом и работой в различных визуальных жанрах.

В состав жюри Film Craft вошли:

  • Benjamin Nicolas, режиссер, Франция
  • Dax Martinez-Vargas, Comedy TV Commercials Director, D.G.A., США
  • Peter Montgomery, исполнительный продюсер, Великобритания
  • Timothy Kendall, режиссер, США
  • John O’Hagan, режиссер, Ирландия
  • Berent Baytekin, совладелец Autonomy, Турция
  • Macar Severin, режиссер TGM Studio, Молдова
  • Dmytriy Schegolychyn, режиссер, креативный директор, Movators, Казахстан
  • Sandro Gabilaia, совладелец, исполнительный продюсер, Metro Production, Грузия

В конкурсе Film Craft судьи большое внимание будут уделять не столько креативности и оригинальности творческого решения, сколько уровню мастерства реализации идеи и технической стороне проекта. В частности, в основе оценки будут качественная режиссура, сценарий, кинематография, звуковой дизайн, анимация, визуальные эффекты и прочее.

В мае оценивать работы в 12 конкурсах будут международные профессионалы. Четыре команды жюри уже опубликованы на сайте – подробно с командами можно ознакомиться по ссылке.

Оргкомитет КМФР напоминает, если успеете подать работы до 5 апреля – сэкономите на подаче конкурсных работ. Финальный дедлайн – 26 апреля.

Команда оргкомитета готова ответить на любой вопрос прямо сейчас, обращайтесь: (+38 044) 490-90-30, [email protected]

 

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Lions Live: команда BBDO розповідає про кампанію «Ти – не ти, коли голодний»

Останні 10 років кампанія «Ти – не ти, коли голодний» невпинно розвивалася, оновлювалася і перетворила іконічний, але призабутий бренд на світового лідера.

Lions Live: як створювалася кампанія The Truth Is Worth It

Люди цінують правду, але не завжди згодні з тим, що за неї треба платити. Тому кампанія The Truth Is Worth It мала змінити поведінку цілого покоління.

HypeAuditor_dentsu_Insta

Хто, як і скільки заробляє в українському Instagram — дослідження HypeAuditor і dentsu Ukraine

Instagram сьогодні є не тільки однією з провідних соціальних мереж, але і найважливішою платформою для influencer-маркетингу. Тож, за ініціативи комунікаційної ...

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

Бренд Pepsi випустив нову лімітовану банку, присвячену одному з найгарніших міст України — Львову. Колекція була створена ексклюзивно для цього ...

2Crack від Roshen

Saatchi & Saatchi Ukraine перекусила «запару» у новому ролику

На перший погляд, це історія про новий ролик Saatchi & Saatchi Ukraine (входить до складу Publicis Groupe Ukraine) для бренду ...

Регіональна кампанія Uklon від IAMIDEA

Дозвіл на хуліганство. Регіональна кампанія Uklon від IAMIDEA

Нещодавно Uklon та IAMIDEA розказали всім про нову стратегію і ключове повідомлення: «Твій рух — твої правила». За результатами першої ...