• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Аналітика

20 тенденцій для Facebook та Instagram, які потрібно знати в 2021 році [Інфографіка]

3 Грудня, 2020
Час прочитання: 2 хв.
A A
20 тенденцій для Facebook та Instagram, які потрібно знати в 2021 році [Інфографіка]
Share on FacebookShare on Twitter

Платформа для електронної комерції Oberlo ділиться своїми прогнозами щодо тенденцій у Facebook та Instagram, на які слід звернути увагу:

Тенденції

1. Facebook Live знову популярні (Використання Facebook Live збільшилось на 26,8% у ІІ кварталі 2020 р. у порівнянні з попереднім роком, і у 2021 році це зростання продовжиться).

2. Екосистема AR у Facebook (Більше 400 000 творців із 190 країн використали Facebook Spark AR Studio для публікації понад 1,2 млн AR-ефектів).

3. Зростання відеомаркетингу у Facebook (Загальний відсоток відеоконтенту Facebook у ІІІ кварталі 2020 року зріс на 2,6% порівняно з 2019 роком).

4. Приватні спільноти за інтересами гратимуть щодалі помітнішу роль (Популярність груп у мережі зростатиме в 2021 році. Вже зараз існує понад 10 млн груп, якими користуються понад 1,4 млн людей у всьому світі).

5. Новий тренд включатиме досвід онлайн-покупок (Усе більше споживачів у 2021 році будуть робити покупки у Facebook після запуску Facebook Shops і буму електронної комерції).

6. Рекламний формат у стрічці новин Facebook займатиме лідерські позиції (У ІІІ кварталі 2020 року стрічка новин отримала 58,2% відносних витрат на рекламу та мала 1,82% кліків, що перевищувало показники відеоконтенту та потокових відео).

7. Потенціал чат-ботів (40 млн підприємств використовують месенджер для спілкування зі споживачами, очікується, що це продовжиться у 2021 році).

8. Більша підтримка для малого бізнесу (Ми зможемо спостерігати більшу підтримку для малого  бізнесу від Facebook у 2021 році на додаток до видачі грантів на суму 100 млн доларів, яка розпочалась цього року).

9. Зростання користувацького контенту (Перегляди у Facebook цього року зросли більш ніж удвічі, з 223 млрд переглядів у січні 2020 року до 495 млрд у серпні 2020).

10. Використання хештегів для збільшення охоплень (Постійні зусилля, спрямовані на використання хештегів, призведуть до збільшення їх попиту в 2021 році).


Короткий зміст інфографіки в Instagram:

  1. Stories в Instagram залишаться впливовим компонентом маркетингу.
  2. Зросте використання Reels в Instagram (Reels, які стали загальнодоступними в серпні 2020, найближчим часом почнуть набирати популярність і можуть стати прямим конкурентом TikTok в 2021 році).
  3. Прямі ефіри (На піку пандемії використання Instagram Live зросло на 70% і буде продовжувати користуватись популярністю в 2021 році).
  4. Покупки в Instagram стають трендом (70% покупців використовують Instagram для пошуку продуктів, і 130 млн користувачів щомісяця натискають на пости про покупки, щоб дізнатися більше).
  5. Вкладка “Огляд” у Instagram (Більше половини всіх облікових записів використовують цю функцію принаймні один раз на місяць).
  6. TikTok, Twitter та Gif Content в Instagram (Контенту з інших соціальних мереж, таких як TikTok i Twitter, буде розміщуватись більше).
  7. Використання фірмових AR-фільтрів (Фільтрами в Instagram користуються 1 млрд людей з тих пір, коли вони стали широко розповсюдженими. Їхня популярність зростатиме і надалі).
  8. Карусельні публікації продовжуватимуть тенденцію в Instagram (Майже кожен п’ятий пост сьогодні опублікований у вигляді каруселі).
  9. Cоціальна функція мережі (Instagram оголосив про особливості збору коштів для користувачів на особисті цілі або зробити свій внесок на користь інших).
  10.  IGTV займає центральні позиції (Instagram дозволяє користувачам заробляти гроші з IGTV за допомогою реклами).

Джерело

Фото в заголовку: https://unsplash.com/


Читайте також: Чотири аудіотренди на 2021 рік: як звучатимуть бренди наступного року.

Теги: інтернетсоціальні мережі

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою
Відео

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

12 Травня, 2025

Що робити, коли твого викладача захоплює дивна істота з іншого виміру, а єдиний шанс урятувати його — це дивний рецепт із віскі, креатином і засобом від іржі? Правильна відповідь —...

Читати даліDetails

TikTok, що об’єднав три аудиторії: як запускався акаунт соціального освітнього проєкту «Навчай для України»

Агентство OMG запустило ініціативу «ІнстаКачка», щоб безкоштовно допомогти українським малим бізнесам прокачати свої соцмережі

РЕКОМЕНДОВАНО

Відео

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

3 Червня, 2025
Бізнес та Інновації

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

20 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025
Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.