20 років рок-н-ролу від Кінографу на КМФР

Ольга Кокошко, стратегічний директор та Олег Киселіца, креативний директор “Кінограф” на конференції Best Marketing Practices розкажуть, чому незалежне агентство має бути сміливим.

#актуальність_доповіді

Нашому агентству виповнилось 20 років! Саме час розказати про всі злети, падіння та рок-н-рол.

 #5_тез_по_темі

 Чому незалежне агентство має бути сміливим. 

  • Реклама змінюється. Ми або змінюємося разом з нею, або випадаємо з гри.
  • Як бриф перетворити у секс, наркотики та рок-н-рол!
  • Рок-н-рол як стан душі.

 #чого_варто_очікувати_слухачам_вашого_спічу

 Слайд з Елвісом.

Окрім цього, чесний погляд на себе і маркетинг. А! Іще не варто чекати розумних слів.

 #улюблений_кейс

 Кейси ми дивимось регулярно і кожного тижня збираємось командою, аби обговорити, кого що вразило. Оскільки постійний пошук свіжих ходів і рішень дуже виснажує, ми вирішили привести приклад старої улюбленої роботи: вітання для президента від Мерлін Монро

З повною програмою ви можете ознайомитись за посиланням.

Акредитація Full Pass дає можливість відвідати: 2-денну конференцію Best Marketing Practices, вечірки, а також Церемонію нагородження переможців КМФР 2018.

Щоб відвідати КМФР 2018, необхідно оформити акредитацію за посиланням.

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-Ray

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

2020 рік зруйнував усі плани, змусив дивитися на світ інакше, відкрив нові грані бізнесу. У 2020 році неважливі брифи. Адаптуйся ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Зрозуміло та просто про мікрофлору: CF.Digital розробили сайт для «Лактіалє» від АТ «Фармак»

Як відомо, пробіотики —  живі мікроорганізми, які необхідні людині для підтримки здорової мікрофлори та міцного імунітету. «Лактіалє» — лінійка пробіотиків, яка ...

Владислава Денис — нова президентка клубу ADC*UA

Новою президенткою клубу Арт-директорів України (ADC*UA) стала Владислава Денис, креативна директорка Cheil Ukraine. Владислава є членкинею клубу ADC*UA з 2013 ...