2 опції Telegram, які ви могли проігнорувати

Команда соціального проекту Vegan City (http://vegancity.family/), який впроваджує рослинне меню у київських закладах, розказує про можливості Telegram, які протестили особисто.

  1. Чат-бот. Основна його суть – робити комунікацію між вами і вашою ЦА активнішою і полегшувати усім життя (персонально сповіщати про новини, можливості тощо). VeganCity_Bot не тільки інформує і надає послуги, а й займається благодійністю: 10% із чеку вег-замовлення він передає на еко-проект Kinder Gardens, який озеленює території біля дитячих садочків.

Як фондувати:

  1. Замовити страви з VeganCity-меню
  2. Сфотографувати чек свого веган-замовлення
  3. Надіслати фото в Telegram VeganCity_Bot (http://t.me/Vegan_City_bot)

«Тобто смакуєш страви ти, а донейтить ресторан. Така от співпраця клієнта і ресторану, результатом якої є благодійність. Всі чеки підв’язуються до клієнта, а чат-бот показує, скільки конкретно коштів було перераховано завдяки тобі», – каже менеджерка Vegan City Віка Калинюк.

«Наразі система з ботом діє не у всіх закладах проекту, у першу чергу її підтримали молодіжні кафе й ресторани, які погодилися протестувати нашу інновацію», – додають активісти.

Коли назбирується необхідна сума, команда купує саджанці та разом із ГО «Кедри України» організовує акцію висадки дерев біля дитячих садочків. Разом із дітьми, до речі. На перші гроші, зібрані чат-ботом, вже почали висаджувати міні-ботсад на території садочка «Ластівка».

  1. Telegraph. Telegram має сервіс, який дозволив своїм каналам публікувати повноцінні статті, як звичайні ЗМІ. Дуже зручна опція, якщо хочеш розмістити лонгрід з фото/ілюстраціями, але не маєш власного сайту або не хочеш його захаращувати.

«Цей сервіс працює дуже просто: заходиш на www.telegra.ph, пишеш тему, автора, текст. Тут можна використати жирний шрифт і курсив, створити заголовок і підзаголовок. Можна додати фото, які відображаються у хорошій якості. Редагування статті доступне з того комп’ютера, на якому вона була створена. Це дуже зручно. Від тебе не вимагають ніяких реєстрацій, а читачів на сторінці нічого не відволікає від твого тексту», – пояснює смм-менеджерка Vegan City Таня Жидкова.

Ресурс можна використовувати самостійно, без прив’язки до Telegram-каналу. Втім, не забуваймо, що який майданчик комунікації ми б не обрали, голова усьому – контент.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Havas Digital Kyiv анонсує партнерство з TikTok

Агентство Havas Digital Kyiv, яке входить до складу Havas Creative Group Ukraine, стало офіційним партнером відеохостингу TikTok. «В історії роботи ...

Вливания во влияние: агентство PROVID усиливает направление по работе с инфлюенсерами

Следуя мировым коммуникационным трендам и проверив общее количество личных подписок на каналы и персональные профили в YouTube, TikTok и Instagram, ...

Приховані написи: у Флориді випустили туристичну мапу, що реагує на сонячне світло

Visit Florida не втрачає надії пробудити в серцях туристів жагу подорожей та познайомити їх з менш відомими туристичними принадами «штату сонячного сяйва».

cover UMF online show 2020

Український маркетинг-форум оголошує програму свого Першого маркетингового онлайн-шоу

Лихо не без добра. Через всім відомі обставини у 2020 році Український маркетинг-форум реалізує новий формат – маркетингове онлайн-шоу. Оргкомітет ...

Бренди і TikTok. AIR Media-Tech запускає серію AIR Influence MeetUps

Бренди в TikTok. AIR Media-Tech запускає серію AIR Influence MeetUps

Перша безкоштовна онлайн-зустріч AIR Influence MeetUps відбудеться 1 червня 2020 року. Вона буде присвячена можливостям TikTok для брендів в Україні. ...

Майстер-клас від SODA: як зробити взаємодію клієнта з брендом зручнішою

Майстер-клас від SODA: як зробити взаємодію клієнта з брендом зручнішою

Зручність та зрозумілість проєкту все частіше стає головною причиною вибору на користь того чи іншого застосунку. Ми хочемо зручний інтернет-банк, ...