2 опції Telegram, які ви могли проігнорувати

Команда соціального проекту Vegan City (http://vegancity.family/), який впроваджує рослинне меню у київських закладах, розказує про можливості Telegram, які протестили особисто.

  1. Чат-бот. Основна його суть – робити комунікацію між вами і вашою ЦА активнішою і полегшувати усім життя (персонально сповіщати про новини, можливості тощо). VeganCity_Bot не тільки інформує і надає послуги, а й займається благодійністю: 10% із чеку вег-замовлення він передає на еко-проект Kinder Gardens, який озеленює території біля дитячих садочків.

Як фондувати:

  1. Замовити страви з VeganCity-меню
  2. Сфотографувати чек свого веган-замовлення
  3. Надіслати фото в Telegram VeganCity_Bot (http://t.me/Vegan_City_bot)

«Тобто смакуєш страви ти, а донейтить ресторан. Така от співпраця клієнта і ресторану, результатом якої є благодійність. Всі чеки підв’язуються до клієнта, а чат-бот показує, скільки конкретно коштів було перераховано завдяки тобі», – каже менеджерка Vegan City Віка Калинюк.

«Наразі система з ботом діє не у всіх закладах проекту, у першу чергу її підтримали молодіжні кафе й ресторани, які погодилися протестувати нашу інновацію», – додають активісти.

Коли назбирується необхідна сума, команда купує саджанці та разом із ГО «Кедри України» організовує акцію висадки дерев біля дитячих садочків. Разом із дітьми, до речі. На перші гроші, зібрані чат-ботом, вже почали висаджувати міні-ботсад на території садочка «Ластівка».

  1. Telegraph. Telegram має сервіс, який дозволив своїм каналам публікувати повноцінні статті, як звичайні ЗМІ. Дуже зручна опція, якщо хочеш розмістити лонгрід з фото/ілюстраціями, але не маєш власного сайту або не хочеш його захаращувати.

«Цей сервіс працює дуже просто: заходиш на www.telegra.ph, пишеш тему, автора, текст. Тут можна використати жирний шрифт і курсив, створити заголовок і підзаголовок. Можна додати фото, які відображаються у хорошій якості. Редагування статті доступне з того комп’ютера, на якому вона була створена. Це дуже зручно. Від тебе не вимагають ніяких реєстрацій, а читачів на сторінці нічого не відволікає від твого тексту», – пояснює смм-менеджерка Vegan City Таня Жидкова.

Ресурс можна використовувати самостійно, без прив’язки до Telegram-каналу. Втім, не забуваймо, що який майданчик комунікації ми б не обрали, голова усьому – контент.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Стартує нова комунікаційна кампанія Borjomi, присвячена 130-річчю бренду

Borjomi святкує 130-річчя з моменту, коли у Парку мінеральних вод, сучасний Боржомі-Хараґаулі, розпочав свою роботу перший розливний завод. Сьогодні бренд ...

Бренд-агенція UAGENCY зняла ролик про новий етап розвитку інноваційного парку UNIT.City

Команда бренд-агенції UAGENCY створила відеокомунікацію, в основу якої ліг інсайт: сьогодні UNIT.City об’єднує безліч талановитих і працьовитих людей, сприяючи підвищенню ...

Онлайн-конференція CASES: Marketing, Strategy & PR оголосила програму

11 липня онлайн-конференція CASES: Marketing, Strategy & PR збере представників бізнесів, креативних організацій та державних інститутів, щоб поділитись досвідом кризового ...

Усі медичні послуги в смартфоні: Fedoriv Agency презентували оновлений сервіс Doc.ua

Медичний онлайн-хаб Doc.ua презентував нове позиціювання та мобільний застосунок, у якому зібрано 1500 закладів охорони здоров’я, 11400 лікарів і понад ...

Твій екопростір: vandog agency здійснила ребрендинг ботсаду ім. Гришка

Твій екопростір: vandog agency здійснила ребрендинг ботсаду ім. Гришка

Креативна агенція vandog agency здійснила ребрендинг Національного ботанічного саду імені Миколи Гришка (тепер вже ботсаду ім. Гришка). В основу нової ...

Nova Poshta Global стирає кордони в онлайн-покупках

Щоб заохотити клієнтів до замовлень по всьому світу, Нова пошта Глобал запустила нову комунікаційну платформу. Стратегію та кампанію розробили в ...