19-ий КМФР оголосив журі Film / Out of Home

Оргкомітет 19-ого Київського Міжнародного Фестивалю Реклами спішить повідомити склад журі, що оцінить конкурси Film та Out of Home. Головою журі став Tony Hardcastle, Global Creative Director, MullenLowe London із Великої Британії.

Серед суддів – міжнародні експерти, які виходять за рамки простих рішень, підтверджують свій статус, відвойовуючи нагороди на найпрестижніших фестивалях та надихають інших наважуватись на більше.

Команда суддів конкурсів FILM& OUT OF HOME:

  • Голова журі – Tony Hardcastle, Global Creative Director, MullenLowe London, Велика Британія
  • Luciana Cani, старший віце-президент,виконавчий креативний директор LAPIZ, США
  • Patrik Hartmann, креативний директор FCB Hamburg, Німеччина
  • Joao Oliveira, креативний директор J. Walter Thompson Lisbon, Португалія
  • Sergio Alves, виконавчий креативний директор Cheil Brasil, Бразилія
  • Martin Winther, креативний директор 180Heartbeats + Jung v. Matt, Польща
  • Mihai Fetchu, креативний директор Geometry Global Bucharest, Румунія
  • Erekle Mkheidze, виконавчий креативний директор ABK Communications, Грузія

У конкурсі Film журі належить оцінити креативність рекламних роликів, а також інновації у використанні відео для передачі повідомлення бренду.

Оновлена конкурсна програма 19-ого КМФР, окрім традиційної зовнішньої реклами, пропонує учасникам конкурсу OutOfHome крафтові категорії, у яких перш за все оцінюється якість виконання та майстерність, а також нову категорію INNOVATIONIN OUTDOOR, в якій оцінюється інноваційне використання навколишнього середовища для передачі повідомлення бренду.

Дедлайн прийому робіт – 20 квітня.

КМФР – це ваш шанс зарекомендувати себе на міжнародній арені, порадувати колег та здивувати конкурентів перемогою. Наважуйтесь на більше із кожною новою задачею, адже для рекламіста «Новий виклик – нове життя»!

Із деталями фестивалю, правилами та вартістю участі можна ознайомитись на сайті kiaf.com.ua.

У разі виникнення запитань, просимо звертатись до оргкомітету: [email protected] – Катерина Грабовська, [email protected] – Ольга Підгорська, або телефонувати за номером +38 (044) 490-90-30.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Українські рекламісти додали свої плейлисти на Twenty Songs — платформу музичних вподобань рекламників світу

Українські рекламісти зробили свій внесок у платформу, на якій зібрані музичні плейлисти креативників з кращих рекламних агенцій світу. У проєкті ...

Життя собак тоді і зараз: якби собаки могли мандрувати в минуле, вони б цього не робили

Бренд CESAR запустив кампанію, підкреслюючи, наскільки комфортним є життя собак зараз, порівняно з тим, яким воно було у минулі століття.

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...