16 квітня відбудеться друга конференція ДиВи Конф

16 квітня Netpeak організовує вже другу ДиВи Конфонлайн-конференцію для бізнесу про відеомаркетинг в інтернеті.

Діджитал Відео Конф — практична конференція про те, як збільшувати продажі та впізнаваність бренду за допомогою відеоконтенту в діджитал середовищі. На події експерти розкажуть про стратегії, продакшн, рекламні форматі та платформи.

16 квітня відбудеться друга конференція ДиВи Конф

Лайнап спікерів ДиВи Конф 2021:

  • Саша Жиляєв, CMO маркетплейсу Prom;
  • Олексій Міллер, Head of SMM в MEGOGO;
  • Олег Сухомлін, Agency Development Manager в Google;
  • Андрій Павлов, Digital Producer в banda.agency;
  • Олег Любарець, CMO компанії Rocket;
  • Людмила Квятковська, Digital Lead MCCANN KYIV;
  • Ігор Фінашкін, засновник агенції I AM IDEA.

Організатор конференції — агентство інтернет-маркетингу Netpeak.

  • Дата: 16 квітня
  • Формат: онлайн-трансляція на YouTube
  • Вартість: для участі в конференції достатньо лише заповнити форму реєстрації на сайті.

А ми нагадуємо, що у квітні стартує серія вебінарів про ефективні комунікації для культурних та креативних проєктів. Організатори — Національне бюро програми ЄС «Креативна Європа» в Україні та Асоціація Креативних Індустрій України. Більше деталей та посилання на реєстрацію ви знайдете тут.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Мистецьке непорозуміння: в Сеулі пара домалювала графіті вартістю в півмільйона доларів

На виставці сучасного мистецтва в Сеулі молода пара вирішила домалювати одну з картин, що знаходилася в експозиції. Графіті американського художника ...

AIFF Talent Meetings — онлайн-події для всіх, хто цікавиться кіновиробництвом

Фестиваль «Незалежність» спільно з America House запрошують на AIFF Talent Meetings — серію онлайн майстер-класів для всіх, хто цікавиться виробництвом кіно. Спікери AIFF ...

Як страховики доять клієнтів: агенція Zulu Alpha Kilo показує метафору, яку важко ігнорувати

Реклама від агенції Zulu Alpha Kilo для платформи RATESDOTCA, де можна порівняти вартість страхових полісів, врізається у пам’ять надовго. Видовище ...

Літнім людям є що розповісти: Cadbury ділиться історіями і закликає спілкуватися

Cadbury і благодійна організація Age UK вирішили нагадати всім, що чимало людей, на жаль, так і залишаються на самоті навіть після локдауну.

У Києві з’явилися постери, що закликають місцян звернути увагу на масове отруєння собак

Після зафіксованих масових отруєнь собак у центрі Києва креативна агенція ANGRY Agency розробила серію постерів, що закликають місцян звернути увагу ...

Сторітелінг і технології, популярність стрімінгових платформ і враження від конкурсу Pitch UA 3

Айра Наполіелло (Ira Napoliello), сторітелер і менеджер креативного та бізнесового секторів аудіовізуальної індустрії. Має з два десятки років досвіду створення, ...