Медіа-агентство Forward Media організувало нестандартне розміщення зовнішньої реклами для компанії Favorit.

В рамках рекламної кампанії вулиці Києва були прикрашені яскравими нестандартними сітілайтами. Всередину носіїв були поміщені ігрові футболки «Динамо» з написом «12 гравець» на спині і з закликом підтримати команду.

Одним з атрибутів уболівальника також є заряди, якими вони підтримують футболістів. Команда проекту вирішила зібрати найпопулярніші кричалки динамівських фанатів. Для цього був організований спеціальний конкурс в соціальних мережах. Найпопулярніші з’явилися на білбордах столиці.

Посилання до теми футболу можна було побачити і в метро, і в аеропорту. На фасаді терміналу F в Борисполі гостей зустрічали гравці «Динамо Київ», а пасажирів – яскраві вестибюлі і вагони, забрендовані різними сюжетами за участю топ-футболіста Віктора Циганкова. Реакцію гравця на кампанію можна було побачити на його сторінці в Instagram.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Маркетинг как бизнес-цикл: как действовать во время рецессии

Маркетинг как бизнес-цикл: как действовать во время рецессии

Вероника Лавска, Партнер Lavska Story PR Agency, об антикризисных коммуникациях: на что опереться во время надвигающегося кризиса и что кардинально ...

Новые потребители пост-карантинной экономики. Что нужно знать о поколении Z? (Инфографика)

Сегодня каждый третий человек на планете рожден после 2000 года. Именно они будут диктовать условия в ближайшую новую эпоху – ...

«ЛЮКС» відзначає 20 років на ринку України новим роликом та оновленим дизайном

У березні на екранах українських телевізорів з’явилася нова реклама бренду «ЛЮКС», присвячена святкуванню 20-річчя присутності бренду на ринку України. У ...

Рейтинг популярних сайтів за березень 2020 від Kantar

Рейтинг популярних сайтів за березень 2020 від Kantar

Згідно з даними Kantar CMeter, новинні ресурси та освітні портали для школярів суттєво збільшили свої охоплення у березні. Також українці шукали лікарські ...

Людяність та співчуття, або Якими бренди повинні стати у новій нормальності

У цей період глобальної тривоги та невизначеності відома британська рекламістка Кейт Смітер стверджує, що співпереживання та людяність сьогодні є життєво ...

Телеприсутність у музеї: британською галереєю мистецтв розгулюють роботи

Одна з мистецьких галерей Великобританії, схоже, знайшла вихід із нинішньої ситуації, запропонувавши відвідувачам телеприсутність у музеї.