12-й гравець Динамо: креативна кампанія від Favorit Sport

Медіа-агентство Forward Media організувало нестандартне розміщення зовнішньої реклами для компанії Favorit.

В рамках рекламної кампанії вулиці Києва були прикрашені яскравими нестандартними сітілайтами. Всередину носіїв були поміщені ігрові футболки «Динамо» з написом «12 гравець» на спині і з закликом підтримати команду.

Одним з атрибутів уболівальника також є заряди, якими вони підтримують футболістів. Команда проекту вирішила зібрати найпопулярніші кричалки динамівських фанатів. Для цього був організований спеціальний конкурс в соціальних мережах. Найпопулярніші з’явилися на білбордах столиці.

Посилання до теми футболу можна було побачити і в метро, і в аеропорту. На фасаді терміналу F в Борисполі гостей зустрічали гравці «Динамо Київ», а пасажирів – яскраві вестибюлі і вагони, забрендовані різними сюжетами за участю топ-футболіста Віктора Циганкова. Реакцію гравця на кампанію можна було побачити на його сторінці в Instagram.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...