Медіа-агентство Forward Media організувало нестандартне розміщення зовнішньої реклами для компанії Favorit.

В рамках рекламної кампанії вулиці Києва були прикрашені яскравими нестандартними сітілайтами. Всередину носіїв були поміщені ігрові футболки «Динамо» з написом «12 гравець» на спині і з закликом підтримати команду.

Одним з атрибутів уболівальника також є заряди, якими вони підтримують футболістів. Команда проекту вирішила зібрати найпопулярніші кричалки динамівських фанатів. Для цього був організований спеціальний конкурс в соціальних мережах. Найпопулярніші з’явилися на білбордах столиці.

Посилання до теми футболу можна було побачити і в метро, і в аеропорту. На фасаді терміналу F в Борисполі гостей зустрічали гравці «Динамо Київ», а пасажирів – яскраві вестибюлі і вагони, забрендовані різними сюжетами за участю топ-футболіста Віктора Циганкова. Реакцію гравця на кампанію можна було побачити на його сторінці в Instagram.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

MGID

MGID запускає контекстний фільтр статей зі згадками COVID-19

Міжнародна платформа нативної реклами MGID розширює можливості свого brand safety рішення для рекламодавців, запустивши новий контекстний фільтр. Він дозволить оминати ...

NESCAFE_3in1_XXL_Informer_040220b

Розмір стіка має значення. Запуск Nescafé 3в1 у новому XL-форматі

Чим більший стік, тим більше позитивних вражень. І кожний рекламний матеріал став відображенням цього твердження у новій кампанії Publicis Ukraine ...

Комунікація в часи пандемії: як не справити враження опортуніста

З точки зору піару далеко не кожен підхід до комунікації у часи кризи буде правильним. А неправильний підхід може надовго підірвати репутацію бренда.

Havas PR Київ анонсує перезапуск: новий топ-менеджмент, концепція та стратегія

Агентство Havas PR Kyiv, яке входить до складу Havas Creative Group Ukraine, анонсує перезапуск команди. Даниїл Ваховський став керуючим партнером ...

Когда браузер становится боссом

В cookie-free рекламном ландшафте будущего браузеры и операционные системы встанут на страже цифрового маркетинга в качестве «привратников». И новый расклад ...

Спортсмени-олімпійці у соціальній рекламі від Visa закликають мити руки та сидіти вдома

Спортсмени-олімпійці у соціальній рекламі від Visa показали, що вони миють руки, не забувають про антисептик і взагалі тренуються вдома.