100 миллионов на птичек

Киностудия Sony Pictures установила абсолютный рекорд по затратам на рекламу своих проектов, потратив на продвижение нового мультфильма «Angry Birds в кино» сумму свыше 400 миллионов долларов. Для сравнения, производственный бюджет мультфильма по популярной серии игр Angry Birds составляет всего 80 миллионов долларов.

Специалисты киноиндустрии отмечают, что в рекламе «Angry Birds в кино» поучаствовало свыше 100 компаний – в том числе сеть фаст-фуда McDonald’s, европейская сеть отелей Novotel, французский автомобильный бренд Citroen, международная сеть ресторанов Menchie's Frozen Yogurt и другие. Пока кассовые сборы «Angry Birds в кино» не могут похвастаться внушительными показателями – мультфильм заработал в мировом прокате 43 миллиона долларов. На этой неделе ожидается премьера мультфильма в Китае и Южной Корее, а в США «Angry Birds в кино» стартует 20 мая.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

11 липня стануть доступними доповіді про кризовий менеджмент та комунікації в рамках онлайн-конференції CASES

11 липня відбудеться онлайн-конференція CASES: Marketing, Strategy & PR. Фахівці з проєкту «Дія», Українського фонду стартапів, Українського культурного фонду, Kyiv ...

Спекотний сезон Pit Bull FIGHT невдовзі розпочнеться. Рекламна кампанія вже розпочалася

З 1 липня розпочалася рекламна кампанія, приурочена до початку гаряче очікуваного другого сезону Pit Bull FIGHT – найзухвалішого бійцівського інтернет-шоу ...

Піца vs. курча: мережа фастфуду випустила на вулиці Портленда «перехоплювача піци»

Мережа Popeyes на кілька днів відправила на вулиці Портленда «перехоплювача піци», чиєю місією було переконати людей, що смажене курча краще за піцу.

У новій кампанії Durex закликає не повертатися до «нормального» життя

Час іде невпинно, і карантинні обмеження потроху зменшуються. Час повертатися до нормального життя. Але чи було життя до карантину насправді ...

Чи є креатив після карантину? Робота креативних команд у нових умовах

Креативні директори британської агенції Five by Five Global Раві Біхарі та Енді Манкузо розмірковують про те, чи є креатив після карантину, ...

Біг, плавання та секс у новій кампанії від Fedoriv Agency для «Моршинської»

Сімнадцять відеороликів, об’єднаних слоганом «Природа твого тіла», 35 годин зйомок на десяти локаціях, команда з понад 100 людей, швейцарський режисер, ...