10 забавных упаковок

Мы уже привыкли к тому, что полки магазинов ломятся от обилия товаров и торговых марок. Как же среди всего этого великолепия выделить именно свой продукт? Стратегий существует масса – можно делать акцент на качестве, можно всё и вся завалить рекламой, можно выделиться среди конкурентов более выгодной ценой, можно на каждом углу твердить о своём УТП. Все эти способы действенны и имеют место быть. А можно создать для товара такую упаковку, которая будет продавать не хуже дорогостоящей рекламы.  Кроме того, креативная упаковка может повысить лояльность к бренду – действительно, как можно не улыбнуться, глядя на эти изыски дизайнеского креатива?

 


Шерстяная пряжа

 


Жевательная резинка, которая демонстрирует результат её употребления.

 


Булочка-колпак.

 


Пармезан в виде карандаша. Действительно удобней, чем тереть.

 


Чайный пакетик с фиксатором-бабочкой.

 


Упаковка сухих завтраков.

 


Чайный пакетик в виде золотой рыбки.

 


Кексы прямо из духовки.

 

 
Пазл из нескольких видов сахара.

 


Печенье в духовке.

  

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Біг, плавання та секс у новій рекламній кампанії від Fedoriv Agency для «Моршинської»

Сімнадцять відеороликів, об’єднаних слоганом «Природа твого тіла», 35 годин зйомок на десяти локаціях, команда з понад 100 людей, швейцарський режисер, ...

Вебінар: Як брендам бути готовими до змін в ідентифікації користувачів в інтернеті

9 липня відбудеться безкоштовний вебінар «Data-driven стратегії 2020: як бренди готуються до світу без cookies» від Admixer. Один з найбільших ...

У Швеції МакДональдз надсилає дідусям та бабусям «пошту» від онуків

Замість іграшки в наборах Happy Meal Senior містяться малюнки, намальовані дітлахами власноруч для своїх дідусів та бабусь.

Цього літа, заправляючись на WOG, можна стати власником нового будинку на колесах

Закриті кордони — не проблема для справжніх мандрівників. Навпаки, це чудова можливість пізнати краще рідну країну, адже вона багата цікавими ...

Намбер ван по домашнім гаджетам: banda запустила нову літню кампанію Comfy

Всі вже знають, що в Comfy не просто техніка, а справжні домашні гаджети. Але лишалось одне питання: чому все ж ...

Бренд Starburst створив вертикальне відео з силою тяжіння під кутом 90 градусів

Бренд, відомий своїми цукерками-кубиками, вирішив створити довгі цукерки Starburst Swirlers, відзначивши це кумедним роликом у вертикальному форматі.