10 забавных упаковок

Мы уже привыкли к тому, что полки магазинов ломятся от обилия товаров и торговых марок. Как же среди всего этого великолепия выделить именно свой продукт? Стратегий существует масса – можно делать акцент на качестве, можно всё и вся завалить рекламой, можно выделиться среди конкурентов более выгодной ценой, можно на каждом углу твердить о своём УТП. Все эти способы действенны и имеют место быть. А можно создать для товара такую упаковку, которая будет продавать не хуже дорогостоящей рекламы.  Кроме того, креативная упаковка может повысить лояльность к бренду – действительно, как можно не улыбнуться, глядя на эти изыски дизайнеского креатива?

 


Шерстяная пряжа

 


Жевательная резинка, которая демонстрирует результат её употребления.

 


Булочка-колпак.

 


Пармезан в виде карандаша. Действительно удобней, чем тереть.

 


Чайный пакетик с фиксатором-бабочкой.

 


Упаковка сухих завтраков.

 


Чайный пакетик в виде золотой рыбки.

 


Кексы прямо из духовки.

 

 
Пазл из нескольких видов сахара.

 


Печенье в духовке.

  

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Зрозуміло та просто про мікрофлору: CF.Digital розробили сайт для «Лактіалє» від АТ «Фармак»

Як відомо, пробіотики —  живі мікроорганізми, які необхідні людині для підтримки здорової мікрофлори та міцного імунітету. «Лактіалє» — лінійка пробіотиків, яка ...