1+1 медіа продаватиме рекламу на власних інтернет-майданчиках через 1+1 Digital Sales

Нові комерційні умови пов’язані з високим попитом на рекламний інвентар медіагрупи. Сьогодні 1+1 медіа об’єднує 11 онлайн-ресурсів: 1plus1.ua2plus2.uatsn.uaunian.net,1plus1.videotet.tvglavred.infotelekritika.uaplus-plus.tvfootballhub.com.uabiguditv.com. Згідно з даними Gemius, охоплення аудиторії згаданих веб-сайтів складає 5 млн користувачів Уанету, які щомісяця генерують 55 млн переглядів.

«Минулого року знадобилося серйозне перезавантаження наших digital-продажів, тому на той момент, можна сказати, що ми віддали продаж власного рекламного інвентарю на аутсорсинг. За минулий рік ми створили команду, перебудували процеси, а головне – сформували нове бачення. Тепер команда 1+1 Digital Sales готова до самостійної роботи на ринку медійної інтернет-реклами», – говорить Анна Ткаченко, директор діджитал-напрямку 1+1 медіа.

Також зміни стосуються і технічної сторони продажу реклами: 1+1 медіа використовуватиме комплексну платформу для показу оголошень DFP (Google Doubleclick for Publisher). Таким чином група переходить на міжнародні стандарти звітності, гнучкості налаштувань та показу інтернет-реклами. Крім того, платформа Google передбачає прозору звітність та оцінку ефективності при плануванні рекламних кампаній.

Нагадаємо, у вересні 2017 року департамент 1+1 Digital Sales очолив Дмитро Панасюк, в обов’язки якого увійшли продаж медійної реклами на онлайн-майданчиках групи та розвиток нативних спецпроектів.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Вебінар: Як брендам бути готовими до змін в ідентифікації користувачів в інтернеті

9 липня відбудеться безкоштовний вебінар «Data-driven стратегії 2020: як бренди готуються до світу без cookies» від Admixer. Один з найбільших ...

У Швеції МакДональдз надсилає дідусям та бабусям «пошту» від онуків

Замість іграшки в наборах Happy Meal Senior містяться малюнки, намальовані дітлахами власноруч для своїх дідусів та бабусь.

Цього літа, заправляючись на WOG, можна стати власником нового будинку на колесах

Закриті кордони — не проблема для справжніх мандрівників. Навпаки, це чудова можливість пізнати краще рідну країну, адже вона багата цікавими ...

Намбер ван по домашнім гаджетам: banda запустила нову літню кампанію Comfy

Всі вже знають, що в Comfy не просто техніка, а справжні домашні гаджети. Але лишалось одне питання: чому все ж ...

Бренд Starburst створив вертикальне відео з силою тяжіння під кутом 90 градусів

Бренд, відомий своїми цукерками-кубиками, вирішив створити довгі цукерки Starburst Swirlers, відзначивши це кумедним роликом у вертикальному форматі.

Онлайн-інтенсив The Big Ads Theory від Dentsu Aegis Network Ukraine

Що потрібно для створення реклами, яку будуть не скіпати, а шерити? Лише три неЧарівні пігулки: Технологія, Креатив та Комунікація! Команда ...