ВАМП переклала рекомендації щодо проведення музичних подій, створені Європейською асоціацію фестивалів

Нещодавно представники Європейської асоціації фестивалів (Yourope), серед яких Sziget, Primavera Sound, Open’er, Rock Werchter, Melt, Roskilde та десятки інших, разом із медичними експертами розробили перелік настанов щодо пандемічних заходів на фестивалях в умовах пандемії COVID-19.

Всеукраїнська Асоціація Музичних Подій (ВАМП) — об’єднання учасників української музичної індустрії — переклало документ у повному обсязі.

А онлайн-журнал «СЛУХ» опублікував найголовніші тези з нього.

Одним із пропонованих сценаріїв є доступ до місця події за умови поділу відвідувачів на групи під час оформлення квитків на вході:

Вакциновані

Власники квитків, які мають статус вакцинованих та можуть його підтвердити, наприклад, за допомогою «паспорту здоров’я». Вакцина має бути затверджена в країні й надана в потрібній кількості для повного захисту (зазвичай двічі з визначеним інтервалом). Тим часом на британському фестивалі Reading & Leeds уже планують ввести «паспорти вакцинації» для контролю відвідувачів на вході.

Попередньо інфіковані

Якщо людина перехворіла на коронавірус не більше, ніж за три місяці до початку фестивалю, вона може прийти на захід та показати документи, що це підтверджують. Початком хвороби вважається дата першого позитивного результату ПЛР-тесту.

Протестовані відвідувачі

Це власники квитків, які протестувалися перед відвідуванням заходу. Час та інші деталі визначатимуться місцевими органами влади. Подібний досвід також вже є за кордоном.

Наприклад, у Нідерландах 13–14 березня пройшов фестиваль Back to Live, який відвідало 1500 людей. Умовою проходу на фестиваль був негативний тест на COVID, зроблений за 48 годин до початку івенту. Також у Барселоні 27 березня відбувся концерт місцевого рок-гурту, який відвідало 5000 осіб. У вартість квитка входив тест на коронавірус, який глядачі зробили в день події.

Без передбаченого імунітету

Такі люди не отримували вакцину та не перехворіли раніше в зазначений час. Відвідувачів цієї категорії рекомендується тестувати на вході за можливості або повідомити їм про необхідність тестування до початку події. Якщо на вході виявиться, що особа заражена, її попросять покинути фестиваль та звернутися до органів охорони здоров’я.

Ознайомитися з повною версією рекомендацій щодо проведення фестивалів під час пандемії COVID-19 від Європейської асоціації фестивалів, а також прочитати повний переклад від ВАМП можна за посиланням.

ВАМП переклала рекомендації щодо проведення музичних подій, створених Європейською асоціацію фестивалів

Фото в заголовку і тексті: Aditya Chinchure / Unsplash

Джерела: 1, 2


Читайте також: Учасники міжнародного форуму Selector PRO 2021 розповіли, як музична індустрія може стати екологічнішою.

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

26 квітня на ВДНГ відкривається мультимедійна виставка «Чорнобиль. Подорож»

Мультимедійна виставка «Чорнобиль. Подорож» складається з сімох смислових блоків — від світового контексту карколомного 1986 року до розповіді про саму ...

Аналітика соцмереж та контент-стратегія в SMM: головне з третього вебінару для культурних менеджерів

Національне бюро програми ЄС «Креативна Європа» в Україні спільно з Асоціацією Креативних Індустрій України запустили серію вебінарів від українських фахівців із комунікацій ...

Природозахисна організація Beneath The Waves продає NFT, щоб допомогти акулам

Є люди, які ночами не сплять, вигадуючи імена своїм майбутнім дітям. А деякі щасливці з них тепер мають можливість дати ...

Бренд Unilever випустив дезодорант з інклюзивним дизайном

Такий дезодорант з інклюзивним дизайном має нове пакування з кришечкою, яку можна відкрутити однією рукою, вбудованою ручкою та етикеткою шрифтом ...

Avon започатковує продаж брошок, щоб змінити життя жінок на краще

Компанія AVON розпочала в Україні продаж благодійних брошок. Мета ініціативи — зібрати кошти на допомогу жінкам у розв’язанні двох великих ...

Фільми для незрячих людей: SWEET.TV долучився до проєкту «Доступне Кіно»

Онлайн-кінотеатр SWEET.TV розпочав співпрацю з агенцією «Доступне Кіно», що працює в межах громадської організації «Боротьба за права». Мета співпраці — щоб якісних, легальних, доступних для ...