• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Культура і Життя

В Україні з’явився бренд комбінезонів із зображенням картин українських митців OVERALL

24 Лютого, 2021
Час прочитання: 3 хв.
A A
В Україні з’явився бренд комбінезонів із зображенням картин українських митців OVERALL
Share on FacebookShare on Twitter

Інтеграцію витворів мистецтва можна спостерігати в рекламних кампаніях світових брендів, в архітектурі, в кінематографі та інших сферах. Їхній перелік кожного дня доповнюється. Однак, найбільш відомими та найпоширенішими є колаборації мистецтва та fashion-індустрії.

Історія тренду

Тренд на арт-колаборації впевнено набирає обертів у сучасному світі. На початку 2021 року Dior оприлюднив перші світлини рекламної кампанії весняної колекції. Зйомка відбулася в стилі бароко, а фотографії максимально наближені до робіт художника Мікеланджело Караваджо.

Трохи раніше компанія BMW використала класичні картини «Вавилонська вежа», «Скринька Пандори», «Адам і Єва» в рекламній кампанії «For those who don’t know when to stop», де за допомогою картин обіграли ідею того, коли герої не могли вчасно зупинитися.

Початок співпраці арт+fashion було покладено Ельзою Скіапареллі та Сальвадором Далі ще в 1930-му році. Найбільш відомим спільним творінням стала сукня з органзи із зображенням лобстера, яка свого часу прикрашала обкладинку журналу Vogue.

В 1965 році Ів Сен-Лоран представив світові сукні з декором у вигляді великих кольорових блоків, які цитували картини Мондріана. Саме із популярністю дизайнера зростав і попит на роботи художника.
Під впливом знайомства з Енді Уорхолом, Ів Сен-Лоран також створив колекцію осінь-зима 1966 і присвятив її напрямку поп-арт. Пізніше представники fashion-індустрії ще неодноразово звертались до робіт художника (Рой Хальстон, Жан-Поль Готье, Раф Симонс і Джанни Версаче).

Серед останніх проєктів світових брендів: Dior Lady Art, костюм Alexander McQueen із інтерпретацією роботи Генрі Мура «Три чверті», сукня Kenzo з абстракцією «Le Luxe» Жуліо Помара, спідниця Lemaire із моторошними олівцевими малюнками Мартіна Раміреса, блузи Lanvin із ілюстраціями Ерте та інші.

Український внесок

Україна тільки починає свій шлях до визнання та популяризації своїх митців та їхніх робіт, однак, ці перші кроки є дуже рішучими. Так, створено монокатегорійний фешн-бренд OVERALL. Комбінезони бренду прикрашають найдорожчі та найвпізнаваніші роботи митців країни: Олександра Ройтбурда, Романа Мініна, Василя Цаголова, Аліни Півненко, Миколи Маценко та Сергія Мельніченко…

OVERALL
Аліна Паш, картина на комбінезоні: Роман Мінін, LOVE

Картини, надруковані на базі електроних лекал, поєднується майстрами виключно вручну, велика увага приділяється дрібницям та окремим елементам. Завдяки уніформним деталям, комбінезони не мають гендерної належності, тож вони пасують і жінкам, і чоловікам.

OVERALL
Олексій Вертинський, картина на комбінезоні: Василь Цаголов, «Художник і модель»

Fashion-індустрія та мистецтво завжди виграють від спільних колаборацій. Перш за все, за допомогою моди популяризуються витвори мистецтва, розширюється аудиторія споживачів культурних продуктів. По-друге, завдяки увазі ЗМІ є можливість привертати увагу до проблематики, що висвітлюється в роботах митців. Крім того, завдяки використанню витворів мистецтва в моді, картини отримують друге життя і стають ближче до споживача.

У випадку української колаборації бренду OVERALL, кожен митець, надаючи право на використання своїх картин у якості принтів на комбінезонах, додатково отримує роялті з продажу. Таким чином, українське мистецтво не лише просувається завдяки охопленню нових аудиторій, а й отримує реальну грошову підтримку.

OVERALL
Блогер Антон Скуратов, картина на комбінезоні: Роман Мінін, «Генератор Донецького метро»

Вдягти ідею

«У сучасному світі мода — це сила ідеї, а інтелектуальна мода — це мода для тих, хто краще за всіх розуміється на швидкоплинності та тонкості епохи. Вдягаючи на себе комбінезон OVERALL, людина вдягає ідею, доносить світові про свою обізнаність у сучасному мистецтві, показує, що вміє цінувати національний продукт, — каже засновниця бренду Анастасія Браткова. — Україна сьогодні знаходиться на етапі відродження своєї аутентичності, на етапі, коли „українське“ починає бути модним, а вітчизняні митці пізнаваними на світовій арені. Саме тому 2021 рік має стати відправною точкою для розвитку сучасного мистецтва в поєднанні з українськими фешн-брендами».

Alyona Alyona, картина на комбінезоні: Романа Мінін, «Генератор Донецького метро»

До просування цих ідей бренду OVERALL вже долучилися українська реп-співачка та авторка пісень alyona alyona, українська співачка і реперка Аліна Паш, книжкова продюсерка Альона Лазуткіна, Народний артист України Олексій Вертинський, арт-дилер Ігор Абрамович, блогерка та шеф-редакторка українського видання Ярослава Коба, відома письменниця Тамріко Шолі, креативний продюсер Олексій Гладушевський та інші інфлюенсери і лідери думок.

Ярослава Коба, картина на комбінезоні: Олександр Ройтбурд, «Ейнштейн»

Фото в заголовку: Ігор Абрамович, картина на комбінезоні: Василь Цаголов, «Художник і модель»


Пропонуємо вам також переглянути результат спеціальної зйомки «Будинок художника» українського модного бренду LITKOVSKAYA.

Теги: брендингкреативні індустріїмистецтвомодафешн

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Ілля Неправда: як креативний бізнес в Україні знаходить сили розвиватися навіть у найскладніші часи
Інсайти

Ілля Неправда: як креативний бізнес в Україні знаходить сили розвиватися навіть у найскладніші часи

28 Травня, 2025

Війна, економічна нестабільність, змінений ринок — це реалії, у яких сьогодні працюють українські підприємці. Але для Іллі Неправди, співвласника студії Правда Studio і арт-директора низки креативних проєктів, виклики стали не...

Читати даліDetails

Креативна Практика розробила ребрендинг для найвідомішої української шрифтової платформи Rentafont

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

2 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025
Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью
Відео

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

3 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.