• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Аналітика

В Україні розпочали ґрунтовне дослідження музичної індустрії

7 Липня, 2020
Час прочитання: 1 хв.
A A
В Україні розпочали ґрунтовне дослідження музичної індустрії
Share on FacebookShare on Twitter

Скільки насправді заробляють музиканти? Яким є експортний потенціал української музики? Як працює наш музичний ринок у реальному житті та яких змін потребує насамперед? На ці та інші запитання можна буде відповісти фактами, а не суб’єктивним сприйняттям реальності. Цього літа відбудеться масштабне дослідження музичної індустрії України та її зовнішньоекономічних перспектив. Мета проста й водночас амбітна: зафіксувати поточний стан ринку, виявити ключові проблеми, оцінити можливості та надати рекомендації для подальшої роботи.

Ініціатором проєкту стала агенція музичного консалтингу Soundbuzz за підтримки Українського культурного фонду. Дослідження фокусується на неакадемічному музичному напрямку, що дозволить зібрати якомога більше інформації про цей сегмент ринку. Зважаючи на масштаби країни, вивчатиметься ситуація у найбільших містах — Києві, Харкові, Львові, Одесі та Дніпрі. Дослідження музичної індустрії відбуватиметься методами опитувань, фокус-груп, глибинних інтерв’ю, запитів статистичних даних тощо.

В Україні розпочали ґрунтовне дослідження музичної індустрії

Організатори запрошують до участі музикантів і гравців ринку

Вже зараз музиканти та всі, хто працюють у індустрії, можуть взяти участь у дослідженні. Залежно від спеціалізації, пропонується відповісти на питання для музикантів або для представників музичної індустрії. Опитування  анонімне, проте за бажанням можна залишити свій e-mail та першими отримати звіт із результатами дослідження.

«На нас чекає багато роботи, адже дослідження триватиме з липня по жовтень. Добре, що ми маємо професійних партнерів з досвідом вивчення саме креативних індустрій — компанію PPV Knowledge Networks, — говорить директорка Soundbuzz Дарця Тарковська. — До того ж, розроблену методологію верифікують європейські колеги, які мають досвід аналогічних досліджень. Це наблизить механіку нашої роботи до європейських стандартів. Сподіваюсь, маючи на руках результати проєкту, українська музична індустрія перестане користуватись фейковими цифрами і спиратися на суб’єктивні судження».

Усі підсумкові матеріали будуть надані як українською, так і англійською мовою, що дозволить іноземним колегам ближче познайомитися з музичною індустрією нашої країни. Для широкого загалу звіт представлять у вільному доступі вже цієї осені.

Спостерігайте за перебігом дослідження на офіційних сторінках у соцмережах: Facebook, Instagram.


Нагадуємо, що нещодавно Українська незалежна музична ініціатива Music Export Ukraine стала членом європейської мережі експортних офісів EMEE (European Music Exporters Exchange) — єдиного об’єднання на континенті, яке працює над зближенням європейських музичних ринків та обміні досвідом.

Теги: музыкаринки та дослідженняшоубиз

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

16-й Рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів за 2022 рік
Маркетинг і Комунікації

16-й Рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів за 2022 рік

5 Лютого, 2024

Наприкінці року ми підбили підсумки розвитку галузі маркетингових сервісів та активності агентств за 2023 рік. Але зараз ще раз хочемо згадати 2022 рік. Повномасштабна війна зупинила активності, залишивши лише найнеобхідніші...

Читати даліDetails

Що купують українці під час війни — дослідження

Прогнози Atlas, Ukrainian Fashion Week, КМЕФ та EIF: яким буде майбутнє івент-індустрії?

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

2 Червня, 2025
Ідеї

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency

23 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025
Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.