Єдність починається з культури: в Україні створено платформу культурно-креативної колаборації

В Україні стартувала програма креативної колаборації «Культура зближує. Культура об’єднує. Культура збагачує», розроблена Українським культурним фондом спільно з офіційним Представництвом Cannes Lions в Україні та Асоціацією Креативних Індустрій України (CIAU). Мета платформи — зацікавити широку аудиторію у власному культурному розвитку та сприяти формуванню сучасної української культури.

Платформу планують реалізувати в декілька етапів. Перший етап — запуск соціальної кампанії «Культура зближує», в основі якої — адаптована та доповнена ідея переможців конкурсу Creative Challenge. Нагадаємо, конкурс проводився офіційним Представництвом Cannes Lions в травні-червні 2019 року для Українського культурного фонду. Кампанію реалізувала комунікаційна агенція plusone за підтримки проєкту «Зміцнення Громадської Довіри», що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку USAID.

Мета кампанії — не лише промоція культури та культурного дозвілля. Вона покликана розкрити саме поняття «культура» та засвідчити національну ідентичність і єдність українців. Кампанія спрямована на три регіони — Харківщину, Запоріжжя і Закарпаття. Адже, згідно з дослідженням проєкту SCORE, саме на цих територіях індекс плюралістичної української ідентичності є найнижчим.

«Люди зі спільними цінностями формують ядро сильної держави. А цінності зароджуються з культури, яка об’єднує людей довкола себе, адже апелює до найсокровеннішого — відчуття себе людиною без соціальних ролей та статусів. Культура зближує, бо в ній сила духу і снаги до життя», — коментує основу кампанії Виконавча директорка Українського культурного фонду Юлія Федів.

Через промовідео, зовнішню рекламу та інтерактивний сайт кампанія «Культура зближує» доносить тезу: носієм і творцем української культури є кожен з нас. Культуру створює не лише митець, але й читач, не лише художник, але й глядач, не лише композитор, але й слухач. А на сайті uculture.in.ua зібрано цікаву інформацію про людей та проєкти, які по-своєму творять культуру в різних куточках країни. 

«Офіційне Представництво Cannes Lions в Україні пишається тим, що завдяки формату «Битви креаторів» 21 експерт конкурсу та онлайн-аудиторія обрали саме це креативне рішення поставленого завдання. Завдання було дійсно важке, в процесі виникало багато об’єктивних і суб’єктивних складнощів. Однак, ми раді, що формат спрацював і довів свою прозорість та ефективність. Саме тому право на використання формату «Битви Креаторів» відтепер також є в Асоціації Креативних Індустрій України (CIAU) – з метою розширення можливостей застосування цього продукту для інших важливих ініціатив», — коментує Костянтин Кузнєцов, офіційний представник Cannes Lions в Україні і Голова правління Асоціації Креативних Індустрій України. 

Наразі Асоціація Креативних Індустрій переходить до обговорень другого етапу платформи креативної колаборації — «Культура об’єднує», щоб вивчити проблематику та знайти рішення, що будуть впроваджуватись у наступних кроках.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

нідерландська вишиванка

У Києві презентували «нідерландську вишиванку»

У День вишиванки Посольство Нідерландів презентувало спеціальний проєкт — «нідерландську вишиванку». Вона розповідає про традиції двосторонніх відносин Нідерландів та України: ...

До дня вишиванки Google створив спеціальний дудл

До Дня вишиванки Google створив спеціальний дудл

Пошуковий сервіс Google привітав українців з Днем вишиванки, який цього року припав на 21 травня, і створив святковий дудл. Авторка ...

Бренд аудіотехніки Bose згадує сусідів незлим тихим словом та обмінює децибели на знижки

Багато кому доводиться час від часу миритися з галасливими сусідами. Саме до цих реалій і звертається бренд аудіотехніки Bose у своїй новій кампанії.

ISD Group отримала нагороду Webby Awards

ISD Group отримала нагороду Webby Awards

Українське агентство ISD Group отримало міжнародну професійну інтернет-премію Webby Awards у категорії «Advertising, Media & PR: Machine Learning & Bots». ...

Третій міжнародний ярмарок грантів у сфері культури. Culture:Reload

Третій міжнародний ярмарок грантів у сфері культури. Culture:Reload

2 липня 2020 року Національне бюро програми ЄС «Креативна Європа» в Україні та Український культурний фонд організовує свій традиційний літній ...

Креативні колабораці заради добра: 12 благодійних кампаній-переможців Cannes Lions

Креативні колаборації заради добра: 14 соціальних кампаній-переможців Cannes Lions

Найяскравіші проєкти зазвичай створюють креативні колаборації. Об’єднання поглядів, цінностей та можливостей лягають в основу ефективних кампаній, що привертають увагу та ...