Єдність починається з культури: в Україні створено платформу культурно-креативної колаборації

В Україні стартувала програма креативної колаборації «Культура зближує. Культура об’єднує. Культура збагачує», розроблена Українським культурним фондом спільно з офіційним Представництвом Cannes Lions в Україні та Асоціацією Креативних Індустрій України (CIAU). Мета платформи — зацікавити широку аудиторію у власному культурному розвитку та сприяти формуванню сучасної української культури.

Платформу планують реалізувати в декілька етапів. Перший етап — запуск соціальної кампанії «Культура зближує», в основі якої — адаптована та доповнена ідея переможців конкурсу Creative Challenge. Нагадаємо, конкурс проводився офіційним Представництвом Cannes Lions в травні-червні 2019 року для Українського культурного фонду. Кампанію реалізувала комунікаційна агенція plusone за підтримки проєкту «Зміцнення Громадської Довіри», що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку USAID.

Мета кампанії — не лише промоція культури та культурного дозвілля. Вона покликана розкрити саме поняття «культура» та засвідчити національну ідентичність і єдність українців. Кампанія спрямована на три регіони — Харківщину, Запоріжжя і Закарпаття. Адже, згідно з дослідженням проєкту SCORE, саме на цих територіях індекс плюралістичної української ідентичності є найнижчим.

«Люди зі спільними цінностями формують ядро сильної держави. А цінності зароджуються з культури, яка об’єднує людей довкола себе, адже апелює до найсокровеннішого — відчуття себе людиною без соціальних ролей та статусів. Культура зближує, бо в ній сила духу і снаги до життя», — коментує основу кампанії Виконавча директорка Українського культурного фонду Юлія Федів.

Через промовідео, зовнішню рекламу та інтерактивний сайт кампанія «Культура зближує» доносить тезу: носієм і творцем української культури є кожен з нас. Культуру створює не лише митець, але й читач, не лише художник, але й глядач, не лише композитор, але й слухач. А на сайті uculture.in.ua зібрано цікаву інформацію про людей та проєкти, які по-своєму творять культуру в різних куточках країни. 

«Офіційне Представництво Cannes Lions в Україні пишається тим, що завдяки формату «Битви креаторів» 21 експерт конкурсу та онлайн-аудиторія обрали саме це креативне рішення поставленого завдання. Завдання було дійсно важке, в процесі виникало багато об’єктивних і суб’єктивних складнощів. Однак, ми раді, що формат спрацював і довів свою прозорість та ефективність. Саме тому право на використання формату «Битви Креаторів» відтепер також є в Асоціації Креативних Індустрій України (CIAU) – з метою розширення можливостей застосування цього продукту для інших важливих ініціатив», — коментує Костянтин Кузнєцов, офіційний представник Cannes Lions в Україні і Голова правління Асоціації Креативних Індустрій України. 

Наразі Асоціація Креативних Індустрій переходить до обговорень другого етапу платформи креативної колаборації — «Культура об’єднує», щоб вивчити проблематику та знайти рішення, що будуть впроваджуватись у наступних кроках.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

З 2 червня по 31 серпня відбудеться онлайн-серія Carbon Art Lito 2020

З 2 червня по 31 серпня відбудеться онлайн-серія Carbon Art Lito 2020

Carbon Art Lito 2020 – серія літніх подій, присвячених мистецтву нових медіа. Кожен тиждень, починаючи з червня, учасники події зможуть ...

Безпека в родині та суспільстві: соціальні кампанії про захист дітей

Безпека в родині та суспільстві: соціальні кампанії про захист дітей

Соціальні кампанії про захист дітей, які привертають увагу до проблем та ситуацій, з якими миритися не можна: від примусової праці до цькування в інтернеті.

В Австралії створили музей підводного мистецтва на Великому Бар’єрному рифі

Музей підводного мистецтва та скульптури Джейсона Тейлора покликані привернути увагу людей до неймовірного біорізноманіття Великого Бар’єрного рифу.

Перший віртуальний велосипедний тур містами України

Український інститут разом із креативною компанією MOON Studio зняли віртуальний велосипедний тур вулицями Львова, Києва та Харкова. Відео в форматі ...

Арт-об’єкт «Маяк Інновацій» стане частиною light performance до Дня Києва

Арт-об’єкт «Маяк Інновацій» стане частиною light performance до Дня Києва

До дня Києва на арт-об’єкті «Маяк Інновацій», створеному на базі 60-метрової заводської труби, UNIT.City разом із Idealsecrets, Rentmedia та Magic ...

На що схожі шрифти, які символізують людство?

Ідея Typelab Space Collection полягала в тому, щоб створити колекцію шрифтів, які змогли б стати візуальним втіленням всієї культури людства.