В Україні запустили безкоштовний онлайн-курс з арт-маркетингу

На днях в Україні стартував безкоштовний онлайн-курс «Арт-Маркетинг. Як просувати власний культурний продукт». Провідні спеціалісти зі сфери маркетингу та культурного менеджменту діляться знаннями, досвідом, цікавими прикладами та трендами, що допоможуть художникам, музикантам, письменника зробити свої твори та проекти ще більш впізнаваними.

«Минулого року ми отримали шалений конкурс — 46 людей на місце. Це дало нам змогу зрозуміти, що попит митців на знання по просуванню своїх проектів набагато вищий, ніж ми очікували. Отже, ми вирішили перейти в онлайн. Цього року ми продовжуємо спільний з Українським культурним фондом проект по навчанню митців просуванню власних культурних проектів. Відтепер у кожного культурного діяча буде можливість пройти 5-тижневе навчання в будь-якому куточку України, виконати практичні завдання по власному проекту та отримати сертифікацію. А головне — тепер кожен з них зможе використовувати передові здобутки світового арт-маркетингу, щоб голос їх проектів зазвучав на повну», — розповіла авторка ідеї, організаторка та одна зі спікерів курсу Ольга Малиш.

Під час онлайн-курсу учасники зможуть навчитися ефективно презентувати власний проект перед потенційними партнерами, інвесторами, журналістами та громадськістю; створювати бренд культурного проекту; планувати базову стратегію просування культурного продукту; ефективно будувати взаємодію зі ЗМІ, успішно брати участь у прес-заходах, давати інтерв’ю, коментарі та відвідувати гостьові ефіри; повноцінно використовувати соціальні мережі для просування власного культурного продукту.

«І автори, і ЗМІ — союзники, яких об’єднує пов’язана з подією, із книжкою, музичним треком чи фільмом цікава інформація. Перші цю інформацію створюють і прагнуть поширити, другі — полюють на неї, щоб повідомити своїм читачам. Завадити цій гармонії може лиш те, що потенційно цікаву інформацію невірно подають. Відтак представники медіа вважають, що на них чекає щось нудне й не варте уваги. Щоб зацікавити ЗМІ, автори мають самі мислити, як ЗМІ, відчуваючи їхні потреби. На цьому я і звертатиму увагу в даному курсі», — поділився журналіст, спікер курсу Антон Семиженко.

Перед початком навчання учасникам пропонується пройти тест та оцінити свої початкові знання зі сфери маркетингу та sмм. Отримавши перше оцінювання, буде відкритий доступ до 5-ти модулів, в кожному з яких — безкоштовні відео-лекції від наших спеціалістів.

Організатори спільно зі спікерами курсу серед зареєстрованих відберуть 60 найцікавіших культурних проектів для безпосередньої участі у практикумі оффлайн у трьох містах України: Києві, Львові та Харкові.

До його участі запрошуються автори культурних проектів, що потребують просування. Участь безкоштовна за умови обов’язкової реєстрації за посиланням: https://bit.ly/2Lra3hA

Онлайн-курс «Арт-Маркетинг. Як просувати власний культурний продукт» відбувається за підтримки Українського Культурного Фонду.

Фото надане організаторами курсу

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

мобільний павільйон House of Europe

House of Europe шукає креативні команди в українських містах, які готові прийняти мобільний павільйон

Минулого року разом з молодими українськими архітекторами Іваном Протасовим, Яною Бучацькою, Дмитром Міхєєвим і Тарасом Бараном команда House of Europe розробила мобільний павільйон. Це ...

Google запустив новий проєкт «Навчайтеся разом з Google Arts & Culture» для школярів, вчителів та батьків

Google запускає новий проєкт «Навчайтеся разом з Google Arts & Culture». Мета проєкту — допомогти вчителям, учням та їхнім батькам ...

Останній випуск Twój Weekend: «Каннські Леви» представили чи не найдивнішу платформу для соціальної кампанії

Агенція YMLY&R Poland у своїй кампанії на підтримку гендерної рівності звернулися до всієї країни з, мабуть, найнезвичнішої платформи для такої комунікації.

Business Culture HubBusiness Culture Hub

Український культурний фонд запрошує до участі в Business Culture Hub

Український культурний фонд об’єднує круті культурні проєкти та бізнес, який розвиває КСВ! Саме тому УКФ запрошує усіх на другу онлайн-зустріч Business ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.