В Британском музее считают, что картину «Крик» неправильно интерпретировали

Куратор Британского музея Джулия Бартрум заявила, что герой картины Эдварда Мунка «Крик» не кричит, а закрывает уши от крика.

По словам эксперта, все это время люди интерпретировали картину неправильно, а выяснить ее истинное значение удалось благодаря комментариям самого художника.

Оказалось, что Мунк написал еще одну версию «Крика» в виде гравюры. На ней есть подпись самого художника: «Я чувствовал величественный крик всей природы».

Джулия Бартрум считает, что Мунк решил написать произведение во время прогулки в Осло в 1892 году. По словам куратора, художник мог изобразить на картине отчаяние и тревогу от того, какое сильное влияние на героя имеет природа и багровый закат. А его подпись объясняет, что именно вдохновило его на создание работы.

Картины художников не впервые трактуют неправильно. «Портрет Тео Ван Гога» более 100 лет считали автопортретом Винсента Ван Гога. Со временем искусствоведы обнаружили, что на картине изображен брат художника.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

KYIV MEDIA WEEK Global Marathon анонсує програму секції Азія: аналітичний огляд, ключові події, кейси, цифри

Азія стане першим регіоном на шляху навколосвітнього онлайн марафону KYIV MEDIA WEEK Global Marathon, який організовує компанія Media Resourses Management ...

Музей Голодомору розпочав роботу над чотирма масштабними проєктами за підтримки УКФ

Експедиція разом із Ukrainer, доступний сайт, освітня програма для незрячих та додаток, який розповідає історію Києва під час Голодомору: Музей ...

Gif-анімація нагадує про первинний вигляд об’єктів Світової спадщини ЮНЕСКО

Студія Neomam відтворила первинний вигляд об’єктів Світової спадщини, які зараз лежать в руїнах і ризикують бути назавжди втраченими для людства.

Kyiv Art Fair Online

Kyiv Art Fair 2020 переходит в онлайн и объявляет участников

С 20 августа по 31 октября сотни работ современных украинских художников будут доступны на онлайн-платформе Kyiv Art Fair. Городской культурный ...

Нова реклама Nike на двох екранах показує, чому спорт не спинити

Реклама Nike на двох екранах була зроблена виключно з архівних матеріалів. Події на кожному з екранів, разом утворюють єдину цілісну сцену.

«Кишенькова країна» — експедиція з 3D-оцифрування культурної спадщини України

З 16 липня стартував проєкт «Кишенькова країна». Це 3D-оцифрування об’єктів матеріальної, культурної та архітектурної спадщини України за підтримки УКФ. Завершиться ...