3-4 грудня у Лондоні відбулася міжнародна виставка FOCUS: The Meeting Place for International Production, в якій взяла участь українська делегація.

На заході працювало більш ніж 250 стендів з 80 країн світу. Крім того, в  програмі FOCUS була представлена ​​велика кількість доповідей, панельних дискусій, семінарів та презентацій від більш ніж 200 спікерів – представників сфери кіно, телебачення, реклами, анімації та ігрового сегменту. Програма FOCUS 2019 була розроблена організаторами спільно із такими організаціями як British Film Institute, British Film Commission, Directors UK, Advertising Producers Association, The Production Guild, UK Screen Alliance, Creative Europe Media Desk UK та іншими.

Організований зусиллями Української Кіноасоціації за підтримки Держкіно, Український національний стенд працював під гаслом #UkraineIsYourDestination на FOCUS вдруге. Традиційно відвідувачі виставки мали змогу ознайомитись із загальною інформацією про Україну, українську кіноіндустрію, оновлене законодавство у сфері виробництва аудіовізуального контенту, отримати каталоги, брошури та контакти українських виробників контенту, компаній, що надають продакшн-сервіси та фільм-комісій. За два дні Український стенд відвідали близько сотні відвідувачів – режисерів, продюсерів, локейшн-менеджерів, представників консалтингових агентств з усього світу. Більшість гостей цікавилися питаннями отримання кеш-рібейтів, пошуку партнерів в Україні, локаціями та особливостями зйомок в різних регіонах України.

Крім того, до офіційної програми ФОКУС 2019 увійшла спеціальна презентація «Discover Ukraine: 25 + 5% Cash Rebates And Other Brand New Opportunities For Cooperation». Спікеркою презентації виступила Вікторія Ярмощук, виконавча директорка Української кіноасоціації. Вона детально розповіла, як працює українська система кеш-рібейтів, якими є вимоги до проектів для отримання повернення, які кроки зроблено для забезпечення функціонування нововведеної системи. Також розказала про позитивну динаміку розвитку українського кіно й про те, що все більше і більше зірок світового рівня залучаються до спільних з українськими виробниками контенту проектів. Крім того, в рамках презентації спікерка презентувала успішні кейси українських фільмів (лідери бокс-офісу та фільми, визнані на міжнародних кінофестивалях).

На виставці також свої проекти показали Кіпр, Франція, Італія, Португалія, Греція, Іспанія, Словаччина та інші.

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Британський режисер зняв химерний кліп, що закликає триматися подалі від наркотиків

Британському режисеру вдалося перетворити енергійну техно-музику італійського діджея П’єро Пірупи на дійсно химерний кліп.

дума про людей - ашот арушанов

Дума про засновника мотофестивалю «Тарасова Гора»

Managing Director медійного агентства IQ Media, Partner студії Motion Design NAOS.BAND і колумніст CreativityUA Юрій Дума продовжує серію історій про людей та ...

Креативна еволюція музеїв: від «храмів муз» до простору співтворчості

Замість передмови: вже скоро (віримо!) настане час, коли двері музеїв знову відкриються для нас. І ми знову повернемося до вічних ...

Що читати промовцям: книжкові рекомендації від менеджерки з комунікацій Arricano Олени Обухівської

Зазвичай ми просимо представників креативних індустрій розповісти про книжки, які на них вплинули чи надихнули. Але цього разу трохи відходимо ...

Книжковий Арсенал та Одеський кінофестиваль шукають книжки для екранізацій

В українських книг стане ще більше шансів бути екранізованими! Цьому сприятиме нова ініціатива, яку запустили фестиваль Книжковий Арсенал та Одеський ...

Золота жила ненависті: «Кішки», Peloton та все те, що ми любимо лаяти

Мюзикл «Кішки» був просто приречений на сумнівну славу у сучасній поп-культурі, щойно з’явився його перший трейлер у всьому блиску «моторошної долини».