У Києві відкрили «Мистецьку алею» з об’єктами у доповненій реальності

На вулиці Бориса Грінченка у Києві встановили десять артоб’єктів, присвячених відомим особистостям, а також музичним або літературним явищам 20-го століття. Інсталяції створені в рамках проєкту «Мистецька алея».

Мета проєкту — переосмислення українського публічного простору та популяризація важливих музичних та літературних явищ.

У Києві відкрили «Мистецьку алею» з об'єктами у доповненій реальності

Артоб’єкти «Мистецької алеї» виконані в різних техніках, зокрема, з елементами доповненої реальності. Експозиція буде постійною з відкритим доступом. Біля кожного об’єкта розміщений QR-код, просканувавши який, можна отримати додаткову детальну інформацію про його створення і тематику.

Теми артоб’єктів, які складають «Мистецьку алею»:

  • «Українська хорова школа (Олександр Кошиць, Микола Леонтович, Українська республіканська капела)»;
  • «Український модернізм і Борис Лятошинський»;
  • «Музика кіно та Вадим Храпачов»;
  • «Українська джазова школа і Володимир Симоненко»;
  • «Автентичний фольклор-ансамбль “Древо”»;
  • «Чотири обличчя Оксани Забужко»;
  • «Аттила Могильний: дорослий і дитячий погляди на Київ»;
  • «Три життя Юрія Покальчука»;
  • «Соломія Павличко: дослідниця модернізму, феміністка, видавець»;
  • «”Ікс Києвів” Олеся Ульяненка».
Проєкт «Мистецька алея»

«Мистецьку алею» створено громадською організацією «Простір 500» у співпраці з Українським інститутом та Українським інститутом книги за підтримки Українського культурного фонду.

Проєкт «Мистецька алея»
Проєкт «Мистецька алея»

Джерело


А нещодавно ми писали про те, що онлайн-медіа СЛУХ презентує «СПАЛАХ» — документальний серіал про нову українську культуру.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Eurobest

Eurobest оприлюднив шорт-листи в категоріях

Європейський фестиваль креативності Eurobest оприлюднив роботи, які увійшли в шорт-листи за визначеними категоріями. Українські роботи ввійшли в шорт-листи в двох ...

Бренд Opel презентує новий фірмовий стиль

Бренд Opel здобув новий вигляд. Філігранно накреслена фірмова емблема, новий шрифт і яскраво-жовтий колір демонструють інноваційний потенціал Бренду. Мета іміджевого ...

Depositphotos Music: міжнародний фотобанк запускає новий контент-розділ

Depositphotos – міжнародний фотобанк з бібліотекою із понад 180 мільйонів файлів – анонсував запуск нового розділу контенту. Тепер на платформі ...

Представництво Міжнародної організації з міграції в Україні (МОМ) закликає закриватися маскою, а не в собі

Соціальна кампанія Представництва Міжнародної організації з міграції в Україні (МОМ), розроблена агенцією social impact комунікацій plusone, закликає задуматись про своє ...

Про те, де ми є. Команда «Проєкту Р.І.Д.» розповіла, як покращувати українську з бажанням і без нудьги

Проєкт «Р.І.Д.» написаний українцями для українців та всіх тих, хто хоче глибше зрозуміти історію, культуру, мову, етнологію Батьківщини. Це поєднання гри, ...

Marengo

Креативна агенція PROVID створила для Marengo ролик про цінність живих зустрічей із близькими друзями

Самоізоляція змусила нас змінити не лише звички, але й деякі цінності. А також допомогла зрозуміти, що для нас справді важливо. ...