У березні вийде новий роман Софії Андрухович

Українська письменниця й перекладачка Софія Андрухович у березні випустить нову книгу — історичний роман «Амадока». Про це повідомляється на сайті «Видавництва Старого Лева», у якому і вийде видання.

Як зазначає «Новое время », назву для книги письменниця взяла із свідчень давньогрецького історика Геродота про найбільше озеро в Європі, яке нібито знаходилося на кордоні Волині та Поділля, але не було знайдене в реальності. Однак в самому романі не йдеться про озеро = слово «Амадока» письменниця використовує як метафору загадкових білих плям в уявленні українців про самих себе.

Сюжет роману охоплює кілька епох, однак основна увага приділяється сучасності. Понівечений до невпізнаваності в одній із гарячих точок на Сході України, герой роману «Амадока» тільки дивом залишився живим. Однак найгірше те, що чоловік повністю втратив пам’ять, тобто не пригадує жодної близької людини, жодного фрагменту свого попереднього життя. Таким його і віднаходить жінка, любов і терпіння якої здатні творити дива.

Софія Андрухович працювала над романом протягом шести років. Обсяг книги – 832 сторінки.

Нагадаємо, за романом письменниці «Фелікс Австрія» компанія FILM.UA зняла стрічку «Віддана».

Фото: starylev.com.ua

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Everydays – The First 5000 Days

Аукціонний дім Christie’s вперше виставив на аукціон цифровий витвір мистецтва

Аукціонний дім Christie’s вперше виставив на продаж цифровий витвір мистецтва — колаж «Everydays – The First 5000 Days» («Кожен день — ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Український діджей створив відеопроєкт, щоб допомогти малим виробництвам вина та їжі Північної Італії

Український діджей та засновник формації DJBuro Влад Фісун відібрав платівки італійських продюсерів та поєднав мікс із приватним відео, відзнятим торік ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...