«Це справжнє життя»: агенція Gres Todorchuk прорекламувала реальність у межах фестивалю Docudays UA

26 березня в Україні стартував 18-й Міжнародний фестиваль документального кіно про права людини Docudays UA. Для анонсування цієї події агенція Gres Todorchuk створила pro bono креативний проєкт у рамках загальної комунікації фестивалю.

Gres Todorchuk прорекламувала реальність у межах фестивалю Docudays UA

На центральних вулицях Києва були встановлені прозорі сітілайти з лаконічним написом «Це справжнє життя». Цей слоган також з’явився на дверях вагонів київського метро.

Gres Todorchuk прорекламувала реальність у межах фестивалю Docudays UA

«Ідея прозорої комунікації народилася з філософії самого фестивалю, — коментує Олександр Тодорчук, співзасновник агенції Gres Todorchuk. — Docudays UA популяризує документальне кіно, де стираються межі між художньою вигадкою і реальністю. Події останнього року показали, що справжнє життя часом захоплює сильніше за будь-яку драму, трилер чи бойовик. Дякуємо агенції Bigmedia та КП “Київський метрополітен” за підтримку фестивалю та розміщення на власних носіях реклами, яку неможливо не помітити. Як і реальне життя, що відбувається просто зараз на наших очах».

Через карантинні обмеження Docudays UA вдруге проходить онлайн.

Джерело

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Creative Digest CIAU. Випуск #036

Конкурс до Дня дизайнера. Нові проєкти від Google. Вебінари про ефективні комунікації для культурних та креативних проєктів. А також нова ...

Талантам — роботу, тваринкам — дім. Креативна агенція TWID шукає своїх людей

TWID Creative Studio запускає ініціативу, в рамках якої шукає людей до себе в команду та допомагає знайти дім безпритульним тваринам, ...

Від огидного пива до твітів планети: кампанії до Дня Землі 2021

Це вже другий День Землі, який припадає на час пандемії. І так само, як і минулого року, більшість активацій до Дня Землі 2021 відбулися онлайн.

ЮНІСЕФ нагадує, що не кожна дитина має можливість навчатися дистанційно

Відео від ЮНІСЕФ під назвою «Освіта» показує, що не в кожній родині і не в кожному домі діти мають можливість навчатися дистанційно.

Don’t Just Share, Care! До Дня Землі Ренді Цукерберг закликає перейти від лайків до реальних справ

Бренд SodaStream, провідний виробник газованих напоїв у США, розпочав свою кампанію до Дня Землі 2021 під слоганом Don’t Just Share, ...

Uklon створив до Дня Землі апсайклінг-сумки REBORD з рекламних банерів

Онлайн-сервіс Uklon створив лімітовану колекцію апсайклінг-сумок REBORD з вінілових банерів. Таким чином у компанії прагнуть звернути увагу колег по ринку ...