26 березня в Україні стартував 18-й Міжнародний фестиваль документального кіно про права людини Docudays UA. Для анонсування цієї події агенція Gres Todorchuk створила pro bono креативний проєкт у рамках загальної комунікації фестивалю.
На центральних вулицях Києва були встановлені прозорі сітілайти з лаконічним написом «Це справжнє життя». Цей слоган також з’явився на дверях вагонів київського метро.
«Ідея прозорої комунікації народилася з філософії самого фестивалю, — коментує Олександр Тодорчук, співзасновник агенції Gres Todorchuk. — Docudays UA популяризує документальне кіно, де стираються межі між художньою вигадкою і реальністю. Події останнього року показали, що справжнє життя часом захоплює сильніше за будь-яку драму, трилер чи бойовик. Дякуємо агенції Bigmedia та КП “Київський метрополітен” за підтримку фестивалю та розміщення на власних носіях реклами, яку неможливо не помітити. Як і реальне життя, що відбувається просто зараз на наших очах».
Через карантинні обмеження Docudays UA вдруге проходить онлайн.