Takflix розпочав показ  короткометражних фільмів від українських режисерів

На онлайн-платформі українського кіно Takflix.com стартував спецпроєкт TAK Shorts — онлайн-прем’єри найяскравіших короткометражних фільмів від молодих українських режисерів.

До TAK Shorts увійдуть вибрані короткі метри українського виробництва останніх років, які здобули призи на українських та міжнародних фестивалях, але не виходили в широкий прокат. Кожен з фільмів можна буде переглянути за онлайн-квитком ціною 30 гривень. 50% прибутку з продажу квитків отримують автори.

Першим фільмом спецпроєкту від Takflix.com став «В радості, і тільки в радості» режисерки Марини Рощиної. Стрічка розповідає про молоду маму-тусовщицю, яка несподівано закохується і не наважується зізнатися хлопцеві, що у неї є син.

Фільм «В радості, і тільки» в радості здобув гран-прі в національному короткометражному конкурсі Одеського міжнародного кінофестивалю (2018) та на кінофестивалі «Молодість» (2018). Головну роль виконала непрофесійна акторка, київська редакторка та перекладачка Світлана Лібет.

Джерело


Читайте також:

Подорож квартирою у стилі стоп-моушн: як створювали український мультфільм «Муніме».

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Cannes Lions 2019 : Day One

«Каннські Леви» 2021 оголосили голів журі

Міжнародний фестиваль креативності «Каннські Леви» оголосив склад президентів журі для нагородження робіт Левами у 2021 році. Цього року до складу ...

Grammarly створила перший анотований GEC-корпус української мови і виклала його у відкритий доступ

Компанія Grammarly, анонсувала створення та публікацію у відкритому доступі першого анотованого GEC-корпусу української мови. Компанія розробляє онлайн-сервіс на основі штучного ...

Акторка та дизайнерка Сара Джесіка Паркер виступить у прямому ефірі ЦУМ Київ

26 січня о 17:00 акторка культового серіалу «Секс у великому місті» Сара Джесіка Паркер, а нині дизайнерка власного бренду взуття ...

Creative Digest CIAU. Випуск #023

Креативні тренди 2021 року від Shutterstock. Всеукраїнська акція з популяризації читання. Instagram Guides. А також перша в Україні книга про ...

«Довго й нещасливо»: страхова компанія переінакшила віршик про Хитуна-Бовтуна

Partners Life планує анімувати ряд класичних дитячих віршиків, починаючи з Хитуна-Бовтуна, і перетворити їх на історії про фінансово хиткі ситуації.

Коли людей попросили намалювати кетчуп, вони намалювали Heinz

Більшість людей намалювали характерну пляшку кетчупу Heinz, хоча жоден з учасників експерименту не знав, що його ініційовано цим брендом.