sweet.tv створює Hollywood в Україні

Національний онлайн-кінотеатр sweet.tv відкриває власний Фонд розвитку українського кіно і телебачення (ФРУКТ), щоб фінансувати нові проєкти вітчизняних режисерів. Це допоможе створити умови для формування Голлівуду в Україні, який випускатиме високоякісний популярний контент.

До фонду буде перераховуватись по 10 гривень з кожного платного підключення до sweet.tv. Ці кошти в майбутньому будуть спрямовані на фінансування нових кінопроєктів в Україні. Таким чином, підключаючись до sweet.tv, кожен користувач sweet.tv має змогу підтримувати українських митців та допомагати вітчизняному кінематографу.

«Зараз українське кіно на етапі становлення: щось виходить добре, а над чимось потрібно ще працювати. Але ми впевнені, успіх можливий лише за умови підтримки талановитих людей, які можуть вивести українське кіно вперед: акторів, режисерів, операторів, костюмерів тощо. Вони мають знати: якщо у них є справді крута ідея, ми допоможемо та дамо можливість її втілити», – зазначає директор sweet.tv Олександр Резунов.

У межах діяльності Фонду sweet.tv фокусується на трьох основних напрямках. По-перше, дебативне історичне кіно, що буде сприяти національній ідентифікації та нагадувати українцям про їх сильну націю. По-друге, стрічки для масового глядача: «хітові» комедії, бойовики, екшени, фільми на гострі соціальні теми тощо. Вони будуть говорити сучасною українською і привчати глядачів до того, що вітчизняні фільми  можуть бути якісними.  І третій напрямок – авторське кіно, яке стане кіно-лабораторією для молоді та студентів кіношних ВНЗ, що можуть знімати без творчих обмежень.

«Ми вважаємо, що спільні зусилля значно важливіші ніж одноразова акція підтримки, адже це дає людям відчуття причетності. Уявіть, що за вашої допомоги молодий режисер зняв фільм, який здобув перемогу на міжнародному кінофестивалі. Або фільм, знятий за вашої підтримки вийшов на екрани кінотеатрів. Ви б сходили на нього у кіно? Обговорювали б ви це з друзями? Гадаємо, що так», – коментує Олександр Резунов.

Презентація проєкту «Hollywood в Україні» відбулася 5 листопада. На заході були присутні ключові діячі українського кіно: відомі режисери, актори, актори-дубляжу, селебрітіс та блогери.

Ахтем Сейтаблаєв на презентації проєкту «Hollywood в Україні»
Ахтем Сейтаблаєв на презентації проєкту «Hollywood в Україні»

Під час презентації на локації відбувалися зйомки «Світського життя» із Катериною Осадчою. А хедлайнером вечора став співак Monatik.

Катерина Осадча: до «Світського життя» завжди готова!

На заході sweet.tv анонсував реліз першого українського ситкому про IT підприємців – “Стартапери”, який вже 16 листопада ексклюзивно вийде на платформі. Серіал також стане і першим реалізованим проєктом в рамках діяльності Фонду розвитку кіно sweet.tv. Комедія розповідає про пригоди друзів, які вирішили відкрити власний стартап. Щоб відобразити реалії бізнесу, автори серіалу співпрацювали з відомими підприємцями, які виступили консультантами за бізнес процесами. На їх основі в серіалі висвітлили поступові кроки необхідні для створення бізнесу.

sweet.tv залучає до проєкту всіх небайдужих. Ідеї чи пропозиції про те, що може прискорити розвиток українського кіно можна надіслати на e-mail: [email protected]

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

https://creativity.ua/wp-content/uploads/2020/11/Hotspot-Commercial-Just-Dont-2-scaled.jpgDon’t come to Hotspot. Вчителі не радять йти до своєї школи

Don’t come to Hotspot. Вчителі не радять йти до своєї школи

Arriba! створила ролик школи англійської мови Hotspot School of English, в якому відкрито заявила, в яких випадках не варто йти ...

Creative Digest CIAU. Випуск #017Creative Digest CIAU. Випуск #017

Creative Digest CIAU. Випуск #017

Соціальні кампанії для боротьби з домашнім насильством. Startup World Cup в Україні. Екопроєкти 2020. А також історії створення логотипів культових ...

«Креативна Європа» запустила безкоштовний онлайн-курс про залучення грантів

«Креативна Європа» запустила безкоштовний онлайн-курс про залучення грантів

Національне бюро програми Європейського Союзу «Креативна Європа» в Україні спільно з освітньою платформою Креативна Практика запустили безкоштовний онлайн-курс «Європейські гранти ...

На хвороби нема часу: Санофі в Україні та Publicis Ukraine нагадали українцям про важливість вакцинації

Publicis Ukraine створила для Санофі в Україні, зокрема для напряму вакцин Санофі Пастер, кампанію, що нагадує українцям про важливість вакцинації ...

Портал HomeAdvisor розглянув архітектурні споруди у відеоіграх

Архітектурні споруди у відеоіграх були представлені у вигляді воксельних моделей, щоб краще передати структурні деталі цих віртуальних витворів мистецтва.

Бренд Galicia створив лінійку соків для дітей

Національний виробник натуральних соків Galicia вирішив створити лінійку спеціально для дітлахів. Лаконічний об’єм, оновлена рецептура, повністю змінений концепт упаковки та ...