• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Культура і Життя

Стереотипи роблять жіночий світ невидимим і непоцінованим: кейс видання «Одна з нас» 

25 Листопада, 2021
Час прочитання: 3 хв.
A A
Стереотипи роблять жіночий світ невидимим і непоцінованим: кейс видання «Одна з нас» 
Share on FacebookShare on Twitter

В рамках розділу «Знакові проєкти України», створеного з ініціативи Асоціації Креативних Індустрій України, ресурс creativity.ua знайомить своїх читачів з кейсами та інтерв’ю засновників й творців креативних проєктів, поєднаних спільною метою: розвивати українську культуру і розширювати культурний простір держави через максимальну творчу самореалізацію.

«Одна з нас» — видання, у якому 55 жінок розкажуть свою історію, а тисячі зможуть її прочитати й почути. Це проєкт видавничого дому «Букрек» та журналістки й письменниці Галини Дацюк за сприяння Українського культурного фонду та інформаційного партнерства UA: Радіо Культура.

Як виникла ідея стартапу

Ідея створення проєкту виникла у Галини Дацюк, журналістки Радіо Культура та громадської діячки. Саме її авторська програма «Моя історія» стала відправним пунктом для проєкту «Одна з нас». Усі 55 героїнь книги попередньо були гостями передачі. Їхні історії пані Галина вирішила зібрати під обкладинкою книги, а ми у Видавничому домі «Букрек» підтримали її ідею.

Завдання та цілі

Найперше завдання, яке ми для себе окреслили, — це розповісти історії жінок та жінок з інвалідністю, які досягли успіху та можуть стати моральним орієнтиром для багатьох людей, що опинилися у складній ситуації. Також хотілося створити інноваційний інклюзивний продукт, який приверне увагу до проблем сприйняття людей з інвалідністю, сприятиме промоції інклюзивного мистецтва. І нашим наймасштабнішим і чи не найголовнішим завданням було подолати стереотипи, пов’язані з гендерною приналежністю та інвалідністю.

Культурний проєкт «Одна з нас»

Підготовка

Підготовка проєкту і зокрема видання тривала кілька місяців. Ми збирали текстові матеріали, фото, розшифровували аудіо, розробляли дизайн, верстали, редагували, правили, переводили аудіокнигу в формат Daisy, працювали над комунікаційною стратегією, маркетинговим планом. Упорядницею книги стала Галина Дацюк. Також ми заручилися інформаційною підтримкою Національної суспільної телерадіокомпанії України.

Культурний проєкт «Одна з нас»
Культурний проєкт «Одна з нас»

Реалізація

Проєкт реалізовували за підтримки Українського культурного фонду. Саме їхній грант дозволив нам перетворити книгу — наш безпосередній фах — на цілий поліформатний проєкт. Ми створили також сайт, на якому можна завантажити електронну книжку, дізнатися новини проєкту; безкоштовно розповсюдили видання у бібліотеки, школи та громадські організації країни. Без фінансової підтримки це все було б практично неможливо. Проєкт не набув би такого розголосу.

https://www.facebook.com/odna.z.nas/
http://specialstories.bukrek.net/about/

Просування

Нам здається, ми використали всі можливі засоби, щоб зробити проєкт «Одна з нас» помітним. Звісно ж, це інтернет-ЗМІ, також телебачення, газети, соціальні мережі, сайти, реклама. Крім цього, провели кілька презентацій онлайн та офлайн, книга побувала на Форумі видавців у Львові, але вже у 2021 році. Окрім безоплатного розповсюдження паперового видання у бібліотеки України, його можна завантажити й в електронних книгозбірнях та на сайті проєкту й видавництва.

Складнощі

Готувати проєкт, співпрацювати з упорядницею було насправді надзвичайно легко і приємно. Складнощі виникли практично на останньому етапі — під час просування та презентування. Часу для цього було небагато і, звісно, корективи внесла пандемія. Оскільки через коронавірусні обмеження багато роботи здійснювалось дистанційно, а заходи переведено у режим онлайн, серед членів команди не завадив би ще технічний консультант (системний адміністратор).

Культурний проєкт «Одна з нас»

Очікування

Найперше ми хотіли зробити важливе, помітне й світле видання, яке б хотілося прочитати. Також було важливо, щоб книга подобалася її героїням. Хотіли, щоб проєкт набув розголосу. Це все здійснилося! Тепер ми радіємо з відгуків читачів.

Певні результати

Книга вийшла друком тиражем 1000 примірників, а електронні версії книги у форматах epub та PDF доступні для безкоштовного завантаження на сайті проєкту та сайті Видавничого дому «Букрек». Також вона побачила світ і у форматі Daisy, що зробило видання доступним для людей з вадами зору. Ми безкоштовно розповсюдили «Одна з нас» всією країною й отримали позитивні відгуки. Розказали про проєкт величезній кількості людей. Вважаємо, що це не кінцеві результати — подорож книги «Одна з нас» триває.

Інсайти

«Букрек» десятки років працює над виданням художньої та навчальної літератури, зокрема інклюзивних проєктів і підручників для дітей з ООП. Також маємо досвід співпраці з упорядницею книги, тому до проєкту ми долучилися охоче.

Напевно, найважливіше, що усвідомили під час роботи над проєктом це те, що попри тяжіння до європейських стандартів, жіночий досвід в Україні все ж недооцінений. Жінки з інвалідністю можуть досягати успіхів і реалізовувати все задумане.

Приємно, що дуже багато людей готові долучитися до подібних ініціатив на соціальних засадах, а це свідчить про готовність нашого суспільства до позитивних змін.

І головне, книжка може акумулювати у собі різні формати: текстовий та аудіо — і залишається актуальною.

Поради читачам

Не формуйте очікувань щодо нашої книги. Вона все одно стане для вас приємним відкриттям.


Читайте також:

Цифрова колекція художнього музею. Кейс Агенції розвитку Миколаєва

Теги: ексклюзивзнакові проєкти Україникейскниговидання

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Синьо-жовтий експеримент Юрка Гуцуляка
Ідеї

Синьо-жовтий експеримент Юрка Гуцуляка

21 Серпня, 2024

Дизайнер Юрко Гуцуляк підготував новий проєкт до 20-ї річниці українського прапора, яку святкуватимемо у цю п'ятницю 23-го серпня. Назва проєкту - "СИНЬО-ЖОВТИЙ" Прапор України складається із двох рівновеликих горизонтальних смуг:...

Читати даліDetails

В Kitsoft розробили веб портал Українського молодіжного фонду для підтримки ініціатив молоді

Німецька книжкова індустрія допомагає українським видавцям, книгарям та авторам, які перебувають у зоні воєнних дій

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі

12 Травня, 2025
Бізнес та Інновації

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки

9 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью
Відео

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

3 Червня, 2025
Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

2 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.