Спілка українських аніматорів представила некомерційний проєкт «60. Втрачені скарби»

Спілка українських аніматорів УАнімА в межах програми #UkraineEverywhere Українського інституту представила некомерційний проєкт «60. Втрачені скарби». Проєкт реалізували у форматі гри.

Спілка українських аніматорів представила некомерційний проєкт «60. Втрачені скарби»

«Наша арт-гра розповідає про незвичайних жінок, які жили в шістдесятих роках минулого століття, про українських жінок-художниць, які протистояли тоталітарній системі й боролися за свої права та можливість творити.

У Радянському Союзі завдяки “відлизі” шістдесятники бунтували в першу чергу на культурних теренах, але також їх об’єднувало національне питання. Поступове усвідомлення русифікації, маргіналізації української культури викликало активний спротив.

Проєкт “60. Втрачені скарби” дає можливість здійснити подорож у часі, зануритись у пошуки втрачених скарбів мистецтва та відчути себе частиною спільноти інтелігентів, які протистояли тоталітарній системі.

Ця історія про неймовірних жінок, які змінювали світ навколо і не боялися протистояти тоталітарній системі. “Хуліганок” у мистецтві, які не хотіли підкорятися нудним стереотипним образам, притаманним радянському мистецтву, і творили власний яскравий шлях.

Їх об’єднували любов до України, патріотизм, усвідомлення своєї просвітницької місії, а нас буде об’єднувати спільна історія, яку ми створимо вже сьогодні», — розповідає команда проєкту

Спілка українських аніматорів представила некомерційний проєкт «60. Втрачені скарби»

Проєкт реалізується Українською Анімаційною Асоціацією у рамках програми Ukraine Everywhere Українського інституту.

Джерело


Також запрошуємо вас відвідати наш «Філософський Сад»: спільний проєкт Відкритого Університету U, Культурного Хабу та CreativityUA. У серії подкастів і лонгрідів зібрано унікальний зріз думок експертів з різних креативних індустрій: чи існує культурний код, чи є спільна мова між людьми з різних секторів креативної економіки, що відрізняє людину бізнесу від людини мистецтва, що їх об’єднує.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реп-виконавиця alyona alyona стала голосом орфанних пацієнтів в Україні

Орфанні хвороби — рідкісні хвороби. Ці захворювання мають тяжкий і хронічний перебіг, призводять до інвалідності, а також супроводжуються зниженням якості ...

Екс-керівник Crello Назар Беген приєднався до PromoRepublic

Назар Беген став директором з маркетингу PromoRepublic, міжнародної платформи з автоматизації роботи з соціальними мережами. Перш ніж приєднатися до команди ...

PRIME Group нагородить найсміливішу OOH-кампанію на КМФР-2021

Оператор зовнішньої реклами PRIME Group вручить нагороду «За сміливість» авторам неординарної та запальної кампанії, що буде подана на конкурс Out ...

Creative Digest CIAU. Випуск #034

Новини Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions. Можливості для студентів і молодих креаторів. Новий онлайн-інструмент від Depositphotos. Та нова добірка книг ...

«Май повагу до тітоньки», – каже реклама філіппінської мережі пекарень Julie’s

Події ролика для мережі пекарень Julie’s розгортаються у спортзалі, де немолоді тітоньки спокійно вправляються собі перед дзеркалом.

Verizon пропонує геймерам незнищенний ігровий контролер (але швидкий інтернет все ж краще)

Привернути увагу до своїх інтернет-послуг мережа Verizon Fios вирішила у найхарактерніший геймерський спосіб – потроливши всіх.