Східноєвропейська Музична Академія  оголошує прийом заявок

Незалежна ініціатива Music Export Ukraine, у ​​партнерстві з литовською менеджмент-компанією та лейблом MONOKEY, оголошують прийом заявок на першу Східноєвропейську Музичну Академію. Ця можливість є абсолютно безкоштовною та відкритою для музикантів та музичних менеджерів з 8-ми країн Східної Європи.

Кандидатам пропонується подати заявку до Академії, яка відбудеться онлайн за участі студентів та менторів з 8-ми країн Східної Європи (України, Латвії, Литви, Естонії, Угорщини, Польщі, Румунії та Білорусі) з серпня по жовтень 2020. Східноєвропейська Музична Академія об’єднає 50 студентів — музикантів та менеджерів, — які навчатимуться та працюватимуть разом кожні вихідні. Основним напрямком роботи академії є діджиталізація неакадемічної музики та співпраця між талантами з усього регіону.

Східноєвропейська Музична Академія — це перший освітній та нетворкінг-проект, який має на меті об’єднати весь регіон. Він важливий для музикантів та музичних менеджерів, які хочуть подолати кризу концертної індустрії, занурившись у деталі альтернативних можливостей заробітку в сучасних реаліях. Крім того, Академія створить спільноту однодумців, які прагнуть розширити свою діяльність на весь східноєвропейський регіон.

Менторами Академії стануть імениті професіонали з усієї Європи, які мають досвід роботи в мейджор-лейблах, успішно розвивають свій музичний бізнес або є першим контактом для входу в міжнародні асоціації та музичні об’єднання.

Східноєвропейська Музична Академія  оголошує прийом заявок

В результаті навчання в Академії студенти:

  • матимуть досвід співпраці, написання музики та створення стратегій просування разом з колегами з усього регіону;     
  • розширять свою базу контактів у Східній Європі для продовження перспективної співпраці;     
  • отримають інструменти заробітку зараз, коли жива індустрія не є варіантом;     
  • випустять музичний реліз на литовському лейблі MONOKEY.     

Для студентів навчання в Академії безкоштовне, але при заповненні аплікаційної форми необхідно продемонструвати сильну мотивацію до навчання, представити короткостроковий план того, як він/ вона втілюватиме нові знання та бути відкритим до співпраці. Обов’язковим є володіння англійською мовою. Студенти мають бути готовими посвятити 5-6 годин щотижня на виконання навчальних та практичних завдань.

Кінцевий термін прийому заявок — 22 липня 2020 року (23:00 за Україною). З усіх поданих заявок буде обрано 50 студентів, яким буде надана можливість навчання в Академії. Результати відбору будуть повідомлені 27 липня.

Подати заявку можна за тут.


В Україні розпочали ґрунтовне дослідження музичної індустрії.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Canyon

Ідентичність, що приваблює молоде покоління: Canyon презентує оновлений бренд

Canyon, виробник мобільних аксесуарів, комп’ютерної техніки та носимих пристроїв, що динамічно розвивається, представляє споживачам новий фірмовий стиль, логотип та салоган. ...

Дотримуйтесь дистанції: арт-директор Y agency про соціальний проєкт Special Edition

Нещодавно українська брендингова агенція Y agency отримала золото на Міжнародному фестивалі реклами White Square в номінації Change for Good / ...

Креативна агенція IAMIDEA розробила нову стратегію та рекламну кампанію для UKLON

Основним завданням агенції IAMIDEA було консолідувати комунікацію бренда під одним дахом, створити впізнаваний голос та нове стратегічне повідомлення. І розказати ...

науковий метод_fb cover

No fakes, no drama. В Україні запустили платформу «Науковий метод»

В Україні з’явилася платформа «Науковий метод», яка просуває науковий підхід та якісну комунікацію на теми науки та медицини, зокрема COVID-19. ...

Музей Голодомору розпочав роботу над чотирма масштабними проєктами за підтримки УКФ

Експедиція разом із Ukrainer, доступний сайт, освітня програма для незрячих та додаток, який розповідає історію Києва під час Голодомору: Музей ...

BT & Emma Hewitt directed by Histibe 004-1

Український режисер реалізував зйомки музичного кліпу в трьох країнах під час карантину

Зйомки музичних кліпів під час карантину наповнили музикантів новими викликами, яких ніхто не очікував. Але це змусило їх мислити більш ...