Східноєвропейська Музична Академія  оголошує прийом заявок

Незалежна ініціатива Music Export Ukraine, у ​​партнерстві з литовською менеджмент-компанією та лейблом MONOKEY, оголошують прийом заявок на першу Східноєвропейську Музичну Академію. Ця можливість є абсолютно безкоштовною та відкритою для музикантів та музичних менеджерів з 8-ми країн Східної Європи.

Кандидатам пропонується подати заявку до Академії, яка відбудеться онлайн за участі студентів та менторів з 8-ми країн Східної Європи (України, Латвії, Литви, Естонії, Угорщини, Польщі, Румунії та Білорусі) з серпня по жовтень 2020. Східноєвропейська Музична Академія об’єднає 50 студентів — музикантів та менеджерів, — які навчатимуться та працюватимуть разом кожні вихідні. Основним напрямком роботи академії є діджиталізація неакадемічної музики та співпраця між талантами з усього регіону.

Східноєвропейська Музична Академія — це перший освітній та нетворкінг-проект, який має на меті об’єднати весь регіон. Він важливий для музикантів та музичних менеджерів, які хочуть подолати кризу концертної індустрії, занурившись у деталі альтернативних можливостей заробітку в сучасних реаліях. Крім того, Академія створить спільноту однодумців, які прагнуть розширити свою діяльність на весь східноєвропейський регіон.

Менторами Академії стануть імениті професіонали з усієї Європи, які мають досвід роботи в мейджор-лейблах, успішно розвивають свій музичний бізнес або є першим контактом для входу в міжнародні асоціації та музичні об’єднання.

Східноєвропейська Музична Академія  оголошує прийом заявок

В результаті навчання в Академії студенти:

  • матимуть досвід співпраці, написання музики та створення стратегій просування разом з колегами з усього регіону;     
  • розширять свою базу контактів у Східній Європі для продовження перспективної співпраці;     
  • отримають інструменти заробітку зараз, коли жива індустрія не є варіантом;     
  • випустять музичний реліз на литовському лейблі MONOKEY.     

Для студентів навчання в Академії безкоштовне, але при заповненні аплікаційної форми необхідно продемонструвати сильну мотивацію до навчання, представити короткостроковий план того, як він/ вона втілюватиме нові знання та бути відкритим до співпраці. Обов’язковим є володіння англійською мовою. Студенти мають бути готовими посвятити 5-6 годин щотижня на виконання навчальних та практичних завдань.

Кінцевий термін прийому заявок — 22 липня 2020 року (23:00 за Україною). З усіх поданих заявок буде обрано 50 студентів, яким буде надана можливість навчання в Академії. Результати відбору будуть повідомлені 27 липня.

Подати заявку можна за тут.


В Україні розпочали ґрунтовне дослідження музичної індустрії.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Arriba! придумали «пазлтеллінг» для DoDo

Стартувала рекламна кампанія українського виробника пазлів DoDo Toys. Задачу комунікаційної стратегії для закріплення на західному ринку, зокрема, на Amazon, вирішувала ...

Golem_SEfilm_production_stills

The New York Times визнав фільм українського продакшну одним із найстрашніших

Напередодні Хелловіну The New York Times включив фільм «Голем» українського продакшну SE film production до своєї добірки 13-ти найстрашніших фільмів, ...

Creative_Digest_2020_fin_TEMPLATE_Halloween_creativity_ua_mainpageCreative_Digest_2020_fin_TEMPLATE_Halloween_creativity_ua_post&banner

Creative Digest CIAU. Випуск #013

А чи знали ви, що майже 99% гарбузів, що продаються перед Хелловіном, використовуються для створення ірландських «ліхтарів Джека»? Коли світ ...

У жовтні Rozetka запускає власну марку техніки RZTK візуальний стиль якої розробили Fedoriv Agency

Техніку RZTK розробляє європейська компанія спільно з корейськими інженерами на заводах Китаю. Уже зараз у виробництво запущені дрібна побутова техніка, ...

SHOTS и No Stars остановили мир в ролике для «Киевстара»

Креативное агентство SHOTS стало партнером национального мобильного оператора «Киевстар» и уже запустило первую рекламную кампанию. Стас Качановский, креативный директор SHOTS: ...

10 класичних хелловінських костюмів та як вони змінювалися з часом

Хелловінські костюми за останні сто років перетворилися зі скромних саморобних речей на дещо значно страшніше (чи сексуальніше).