«Сільпо» та Pictoric створили проєкт-подяку надзвичайним діячам України

Національна мережа супермаркетів «Сільпо» і активна спільнота дизайнерів-графіків, ілюстраторів і художників Pictoric запускають проєкт-подяку людям, які забезпечують звичний життєвий уклад країни. Проєкт назвали «НАДзвичайні. Діячі України», підкресливши, що за простою, на перший погляд, професією можуть стояти неймовірні люди.

«НАДзвичайні» розкажуть історії та покажуть портрети людей 100 професій, які зазвичай називають «сферою обслуговування».

Портрети касирів і офіціантів, консьєржів, прибиральників, водіїв та інших представників професій створить клуб ілюстраторів Pictoric, автори проєкту про видатних українців «Діячі України».

1 травня організатори проєкту представлять 15 ілюстрацій. Побачити їх можна як в онлайні, так і поруч з «Сільпо» на проспекті Героїв Сталінграда, 12п. Виставкові конструкції розташовані на безпечній відстані один від одного, відповідно до заходів обережності в період пандемії. Після скасування карантину виставка відправиться у подорож по всій Україні.

«Карантин зробив те, чого не змогла б жодна ініціатива. Він показав, наскільки важливою є робота сотень тисяч українців, які, не дивлячись на форс-мажори, продовжують підтримувати щоденний побут і спокій людей. Коли весь світ зіткнувся з новими викликами, ми хочемо розповісти про звичайних людей, які стали особливими», — коментує Катерина Огуряева, маркетинг-директорка національної мережі супермаркетів «Сільпо»

Перші ілюстрації авторства Анни Сарвіри, Олега Грищенко і Олени Старанчук уже побачили світ. На них зображені люди, які щодня виходять на роботу для того, щоб кожен українець міг купити необхідні продукти або випити чашечку кави: вантажник Сергій Павлюченко, касирка Оксана Пушкаренко і бариста Сергій Сергєєв.

«Сільпо» та Pictoric створили проєкт-подяку надзвичайним діячам України
«Сільпо» та Pictoric створили проєкт-подяку надзвичайним діячам України
«Сільпо» та Pictoric створили проєкт-подяку надзвичайним діячам України

«Зараз над ілюстраціями працюють 15 художників з усієї України. Хто, як не ілюстратор, зможе дотепно і правдоподібно передати специфіку професії і характер людей, які допомагають українцям проживати життя. Кожна ілюстрація буде виконана в оригінальному стилі художника за допомогою технік колажу, аплікації, векторної графіки і малювання руками», — додає Олена Старанчук, співкураторка клубу ілюстраторів Pictoric.

В тему:

  • Як навчитися розуміти історію, щоб правильно робити висновки з минулого та формувати плани на майбутнє, та яку роль відіграє візуальна мова ілюстрацій? Розповідає Олег Грищенко, один із засновників Клубу ілюстраторів Pictoric.
  • Мистецтво і креатив — чи споріднені це речі, чи можуть вони взаємодіяти, плідно співіснувати чи навпаки — знаходитимуться у вічному протистоянні? Про це своїм баченням ділиться Костянтин Дорошенко — публіцист, арт-критик, куратор сучасного мистецтва, афілійований куратор Дослідницької платформи PinchukArtCentre.

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Creative Digest CIAU. Випуск #037

Добірка креативних рекрутингових кампаній. Інсайти з вебінару про контент-стратегію в SMM. Гумор у комунікації брендів. А також цікаві книги від ...

Віртуальна вишиванка: український бренд UkrLook розробив першу у світі колекцію цифрового етно-одягу

Український бренд UkrLook розробив і випустив першу у світі віртуальну колекцію етно-одягу. Про це для bit.ua розповіли творці бренду UkrLook. ...

Одеський кінофестиваль представив офіційний постер

12-й Одеський міжнародний кінофестиваль, який відбудеться з 14 до 21 серпня, представив офіційний постер. Оскільки цього року Україна святкуватиме 30-річчя незалежності ...

BBC та Kong Studio пояснюють, чому дерев’яна архітектура – це добре

Kong Studio створила для BBC ось таку візуально цікаву анімацію, яка показує, що дерев'яна архітектура – це добре для довкілля.

Американська фотографиня задокументувала замасковані вежі мобільного зв’язку

В Америці замасковані вежі мобільного зв’язку часом прикидаються соснами, часом – кактусами, а іноді навіть хрестами на церкві.

Бренд Liquid Death допомагає надсилати пластикові пляшки туди, звідки вони беруться

Від думок про те, як можна применшити власний внесок у забруднення одноразовим пластиком, часом аж голова пухне. Тому бренд води ...