Серія онлайн-нетворкінгів «Креативної Європи»

Національні бюро програми ЄС «Креативна Європа» з України, Латвії, Італії, Іспанії та Нідерландів організовують серію онлайн-нетворкінгів для представників культурних та креативних індустрій (ККІ) Європи. 

Під час 2-годинних нетворкінгів «Креативної Європи» кожен учасник зможе зустрітися з потенційними партнерами для своїх проєктів, представити свою ідею іноземним колегам, обмінятися досвідом та викликами у ці невизначені часи. У найближчий час відбудуться 2 онлайн-заходи.

20 квітня 2021 відбудеться Міжнародний нетворкінг: мистецтво у заміських місцевостях

Міжнародний нетворкінг: мистецтво у заміських місцевостях

Цільова аудиторія події: невеликі організації із сектору ККІ, які розташовані у заміських місцевостях (у невеликих містах, селах) і хочуть знайти партнерів для створення проєкту в таких місцевостях.

Для того, щоб взяти участь у цьому нетворкінгу, необхідно зареєструватися до 12 квітня 2021 за посиланням. Зверніть увагу, що кількість місць для участі у нетворкінгу обмежена. Всі відібрані учасники будуть повідомлені про результати відбору не пізніше 16 квітня 2021.


06 травня 2021 відбудеться Міжнародний нетворкінг: імплементація Європейського Зеленого Курсу у мистецьких проєктах

Міжнародний нетворкінг: імплементація Європейського Зеленого Курсу у мистецьких проєктах

Цільова аудиторія події: організації із сектору ККІ, що мають орієнтовані на тему навколишнього середовища проєкти або ідеї та хочуть знайти партнерів для співпраці на міжнародному рівні та зацікавлені в Європейському Зеленому Курсі.

Для того, щоб взяти участь у цьому нетворкінгу, необхідно зареєструватися до 26 квітня 2021 за посиланням. Зверніть увагу, що кількість місць для участі у нетворкінгу обмежена. Всі відібрані учасники будуть повідомлені про результати відбору не пізніше 03 травня 2021.


Умови подачі заявок

Кожен нетворкінг «Креативної Європи» буде присвячений певній темі. Тому організатори просять подавати заявку на участь у нетворкінгах лише в тому випадку, якщо у вас уже є або ви шукаєте проєкт безпосередньо у цих галузях. 

Щоб представити територіальне різноманіття заходу, до участі у нетворкінгах буде відібрано лише 10 учасників із кожної країни на основі їхньої мотивації роботи на міжнародному рівні. Очікується, що учасники представлять свої ідеї проєктів, куди вони планують залучити міжнародних партнерів та/або мають серйозний намір співпрацювати з колегами з усього регіону в рамках відповідної теми.

Обидва нетворкінги проводяться англійською мовою, переклад не забезпечується. Події безкоштовні та відкриті для всіх представників культурних та креативних індустрій, які зацікавлені у розвитку або зміцненні європейських зв’язків, партнерських відносин та проєктів.


А ми нагадуємо, що вже 8 квітня стартує серія вебінарів про ефективні комунікації для культурних та креативних проєктів. Організатори вебінарів — Національне бюро програми ЄС «Креативна Європа» в Україні та Асоціація Креативних Індустрій України.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Ребрендинг для чаю grace від banda

banda розробили нову бренд-стратегію та оновили айдентику для чаю grace. Не новачка на українському ринку чаїв потрібно було повернути у ...

«Нас надихнула відсутність очевидного в київському просторі»: засновниці «Читати Київ» про ідею та місію проєкту

Одним з лауреатів, які нещодавно отримали Премію Українського культурного фонду, став проєкт «Читати Київ». Особливістю цього проєкту, його двигуном стала ...

Мистецьке непорозуміння: в Сеулі пара домалювала графіті вартістю в півмільйона доларів

На виставці сучасного мистецтва в Сеулі молода пара вирішила домалювати одну з картин, що знаходилася в експозиції. Графіті американського художника ...

AIFF Talent Meetings — онлайн-події для всіх, хто цікавиться кіновиробництвом

Фестиваль «Незалежність» спільно з America House запрошують на AIFF Talent Meetings — серію онлайн майстер-класів для всіх, хто цікавиться виробництвом кіно. Спікери AIFF ...

Літнім людям є що розповісти: Cadbury ділиться історіями і закликає спілкуватися

Cadbury і благодійна організація Age UK вирішили нагадати всім, що чимало людей, на жаль, так і залишаються на самоті навіть після локдауну.

У Києві з’явилися постери, що закликають місцян звернути увагу на масове отруєння собак

Після зафіксованих масових отруєнь собак у центрі Києва креативна агенція ANGRY Agency розробила серію постерів, що закликають місцян звернути увагу ...