Саундтреком до історичної драми «Чорний ворон», знятої за мотивами однойменного роману Василя Шкляра, стала відома пісня «Океану Ельзи» «Веселі, брате, часи настали…». Про це повідомляє Держкіно.

Композитором інших музичних тем стрічки став клавішник гурту Мілош Єліч, який працював над створенням музичного оформлення «Чорного ворону» майже чотири місяці.

Робота складалась з кількох етапів. Спочатку Мілош разом із режисером Тарасом Ткаченком у студії підбирав до кожної сцени відповідний настрій за допомогою музичних інструментів. Для деяких сцен саунд-продюсер самостійно грав на гітарі, фортепіано та бас-гітарі, додаючи до сцен симуляцію гри оркестру. Потім до студії звукозапису було запрошено справжній оркестр, який відтворив необхідний тон загального настрою стрічки.

«Мені було вкрай цікаво працювати над фільмом. У ньому, окрім вражаючої головної історії, є яскраві емоції, навіть, якщо вони негативні. Режисер Тарас Ткаченко навчив мене інакше дивитися на музику кіно. Він дуже тонко відчуває кожну сцену, яку робить. У мене бували ситуації, коли я не до кінця розумів настрій сцени. Тоді ми сідали разом, розбирали її, аби підібрати органічне музичне оформлення», – каже саунд-продюсер Мілош Єліч.

Фільм «Чорний ворон» розповідає про боротьбу українських повстанців проти радянської влади у 1920-х роках. Головну роль у картині виконав актор Тарас Цимбалюк. Також у фільмі знялися Павло Москаль, Андрій Мостренко, Ксенія Данилова, Даніїл Мірешкін, Зоряна Марченко, Наталя Сумська, Олексій Тритенко та інші.

Стрічку створено за підтримки Держкіно компанією «ТЕТ-Продакшн» на замовлення телеканалу «1+1». Дистрибуцію фільму здійснює «Кіноманія».

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Співачка Grimes випустила кліп на фоні зеленого екрану, з яким можна експериментувати досхочу

Із сучасним програмним забезпеченням кліп на фоні зеленого екрану легко перетворюється на канву, з якою креатор може робити що завгодно.

public-FIAT---500E---81585906322--default--1280_1

Світломузика для електрокарів: Fiat співпрацює з модними брендами

В рамках нової місії компанія Fiat співпрацює з італійськими модними брендами та закликає всіх до підтримки екології у своєму житті.

Спортсмени-олімпійці у соціальній рекламі від Visa закликають мити руки та сидіти вдома

Спортсмени-олімпійці у соціальній рекламі від Visa показали, що вони миють руки, не забувають про антисептик і взагалі тренуються вдома.

Асоціація ANAIS, яка бореться з домашнім насильством, нагадує, що не кожен дім – безпечний

У Румунії агенція Cheil та асоціація ANAIS попереджають, що випадки домашнього насильства за час карантину лише почастішали.

З гумором про сумне: абетка коронавірусу та приладдя, щоб не торкатися обличчя руками

«Абетка коронавірусу» була створена креаторами-фрілансерами, щоб допомогти людям зайняти себе чимось і підбадьорити їх у цей нелегкий час.

Британський режисер зняв химерний кліп, що закликає триматися подалі від наркотиків

Британському режисеру вдалося перетворити енергійну техно-музику італійського діджея П’єро Пірупи на дійсно химерний кліп.